Prolog

57 1 0
                                    

Wondering Souls este denumirea pe care fiecare creatura supranaturala prefera sa si-o dea deoarece majoritatea metodelor de transformare implica moartea, desi exista mereu optiunea nasterii.

Exista mai multe categorii de Wondering Souls care le reprezinta si ierarhia:

À    Categoria A : Ingerii-slujitorii Domnului, creaturi pure supuse vointei Divine. Ce se stia despre ei, s-a pierdut de multa vreme.

À    Categoria B : Demonii-creaturi intunecate, avide de putere al caror unic scop este sa faca rau si sa atraga suflete de partea lor.

À    Categoria C : Vampirii-creaturi frumoase, dar letale.Au un calm de fier care ii avantajeaza in lupte.Sunt mandri si posesivi cu lucrurile lor.Sunt slabitit de fier si pot fi omorati doar prin injunghierea in inima cu lemn.

À    Categoria D : Varcolacii-creaturi salbatice care se pot transforma in lupi uriasi dupa propria vointa.Devin foarte irascibili cand este luna plina si au mereu ceva de impatit cu vampirii.Au o ierarhie stricta, chiar daca ideea lor de lux inseamna o pestera.Pot fi ucisi de o rana foarte grava in foma de lup sau de o arma de fier.

À    Categoria E : Vrajitoarele-cele mai apopiate de oameni, vrajitoarele au puteri proprii doar asupra celor patru elemente.Cunosc foarte bine platele si rocile pe care le folosesc in potiuni si vraji.Se grupeaza in sabate de cate dousprezece persoane, sabate care le garanteaza putere si control sporite.Fierul in apropiere le lasa fara puteri, dar pot fi ucise doar prin incinerare.

À    Categoria F : Elfii-ce au fost o data creaturi razboinice, care au fi putut rapune armate intregi, au devenit pasnice si retrase.Iau contact foarte putin cu alte Wondering Souls.Ele nu transforma, ci doar nasc.Au puteri asupra oricarui fel de planta.Pot vindeca alte creaturi, copaci, sau pe ei insisi prin asa-numita Comniune Spirituala, da care le consuma energie.Pot fi ucisi foarte usor daca nu se pot vindeca cu ajutorul plantelor din apropiere.

Si mai sunt creaturile mai slabe care nu conteaza in mare masura.Au un teritoriu separat, dar sunt mai mult sclavi ceva mai puternici decat oamenii.

Wondering Souls nu traiesc amestecati printre noi, ci int-o lume separata, un fel de dimensiune creata special pentru ele  unde mai traiesc oameni doar ca sclavi sau sursa de hrana.Legenda asta este pastrata cu sfintenie de elfi, insa restul Wondering Souls nu mai cred in ea ci o considera doar o poveste de adormit copii.

Acest dom nu are mari, ci doar lacuri, rauri si paraiase.Singurele rauri se gasesc pe taramul varcolacilor, in rest doar lacuri si paraiase cu ape curate.Se spune ca lacurile adapostesc un spirit care proejeaza fiecare regat in parte.

In sud-est au teritoriul varcolacii, un teren acoperit de paduri si presarat cu rauri, cu un singur rand de munti, unde isi are casa Alpha Suprem, conducatorul suprem al tutror haitelor, alpha peste alpha haitelor.

Putin mai in Nord este terenul creaturilor mai slabe, un teren mic, unde se afla si terenul comun, un fel de oras mare, in care Wondering Souls se amesteca fara probleme.Este un fel de centru commercial si un loc de socializare pentru rangurile inferioare. Populatia este mobila, multi venind si plecand, dar populatia stabila fiind exilati.

La nord-vest de varcolaci sunt vrajitoarele, cu un teren la fel de mare pentru a-si cultiva plantele pentru potiuni.Acolo se afla Poarta Rituala, un fel de Stonehenge unde cele mai puternice ritualuri se savarsesc.

La vest de vajitoare se mai afla si impaduritul teritoriu al elfilor, plin de sate mici de elfi care traiesc in pace fara a deranja natura in vre-un fel.Desi au fost creature razboinice, ei nu mai lupta de mii de ani, dedicandu-se complet naturii si protejarii ei.

La est de elfi se afla vampirii, cele mai puternice Wondering Souls din dom, cu toate astea detinand un teritoriu destul de mic.Ei traiesc in grupuri mari, in conace sau palate, cel mai mare dintre ele fiin Palatul Lunii, care este de altfel si casa conducatorului vampirilor.Teritoriul este impadurit, vampirii avand o placere in vanatoarea prin paduri dese.Pentru a le mentine sanatoase, vampirii le dau voie elfilor sa patrunda pe teritorii si sa ajute padurea sau pur si simplu sa se plimbe fara vreo permisiune speciala ca in cazul celorlalte Wondering Souls.

Nu in ultimul rand, mai exista un loc, un teritoriu, numit Nowhere Sight.El inconjoara teritoriul locuit de Wondering Souls.Este sterp, uscat si fara viata.Odata intrat, puterile it slabesc din ce in ce mai mult, si, dupa cel mult un kilometru in inima acelui loc ingrozitor, cazi si nu te mai ridici niciodata.Cele cateva trupuri care au intrat nu au mai fost gasite niciodata.Se spune ca acolo locuieste ultimul demon ramas in dom si ca asta e blestemul lui, sa fie blocat acolo, singur pe vecie.Se mai spune si ca blestemul mai poate fi rupt de un suflet care sa I se dedica pe vecie.Sufletul va putea iesi si intra, dar demonul nu va iesi niciodata de acolo.

In sfarsit am inceput sa postez Wondering Souls. Incerc sa postez cam o data pe saptamana, dar cu scoala o sa-mi fie ceva mai greu. Spe sa va placa!

Wondering Souls (Colaborare cu AlisAlis)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum