Capitolul 3

33 1 1
                                    

-Majestate, nu pot!Nu pot!Nu…nu tine de mine!, spuse capetenia, prabusindu-se inapoi in scaun.Freya a facut mereu ce a vrut si i-am promis ca asa va fi si cand va veni vorba de sotul ei.Nu…Nu-i pot impune asa ceva!

-Atunci vorbiti cu ea!Voi veni cu dumneavoastra!Vreau sa ma accepte!, spuse Wyat entuziasmat.Nu mai fusese de multa vreme atat de fericit. In sfarsit, dupa atat vreme, va simti din nou afectiune adevarata de la o alta fiinta.

Comanda sa se pregateasca o trasura cu pegasi ca sa scuteasca din calatoria de o zi catre Tribul de Sud, timp in care isi relua masca rece.Nu putea permite ca altcineva sa-I mai stie latura buna.In timpul calatoriei, isi imagina revederea. Isi imagina cererea in casatorie, ea in rochie de mireasa, apoi ei doi inconjurati de copii.

Dupa ce iesi din camera de consiliu, micutul goblin nu se indrepta sppre sala de banchet, ci inspre padure.Nu mergea insa nici spre casa, care era iin directia opusa, ci mergea sa raporteze.Tot ce aflase ii vor adduce recompense substantiale din partea stapanei lui, mai ales cererea in casatorie fortata a printului.

Ajunse intr-un luminis unde lumina lunii stralucea orbitor, unde il astepta o femeie de la curte, cea care il platise foarte bine si care avea sa-l plateasca si mai bine pentru aceste informatii.

-Stapana, am adus vesti foarte interesante de la consiliu!, spuse el temator, apropiindu-se de stanca pe care se odihnea femeia.

-Chia asa?Si ce anume e atat de interesant?, intreba ea fara sa-l priveasca.

-Pai, printul Wyat va deveni in curand rege, stapana!

-Cum?!, intreba ea.

-Pai, a anuntat ca si-a ales-o de consoarta pe viitoarea Capetenie a elfilor, dar s-au starnit niste reactii tare nefaste!, spuse el dandu-se putin mai in spate.

-Hm!Bine lucrat, goblinule!, spuse ea aruncandu-I o punga de bijuterii.Acum, daca spui cuiva ca m-ai vazut vreodata, vei fi mort in secunda doi!Acum pleaca de-aici!

Goblinul pleca speriat, lasand vampirita singura cu planul ei de razbunare bine pus la punct.Echilibrul fragil dintre Wondering Souls avea sa fie curand zdrobit. Aceasta castorie va face ca totul sa decurga perfect. Un zambet marsav ii aparu pe fata. Lucrurile se aranjau exact asa cum trebuia.Nu sperase sa fie atat de usor!

Trasura ajunse la Tribul de Sud cand soarele rasarise pe jumatate. Tribul de Sud era de fapt un fel de palat, doar ca nu in sensul traditional.Era un complex de camera si casute, tesute in jurul unui stejar imens care ar fi facut de ras orice cladire din zilele noastre. Din cauza lipsei de spatiu nu permiteau multor elfi sa ramana acolo.Nu vroiau cu nici un chip sa se extinda in luminisul inconjurator, chiar daca si acesta era urias.Preferau sa ramana exact asa.

Aterizara cu trasura cu pegasi pe platforma special creata din varful copacului si coborara.Printul il rugase sa vorbeasca intre patru ochi, asa ca trimise pe cineva sa o aduca pe Freya ca printul sa poata pleca imediat inapoi.

Freya ajunsese acasa in seara respectiva, tot cu pegasul cu care venise pana pe pamanturile vampirilor sa se intalneasca cu iubitul ei, Myron de care nimeni nu stia inca.Nu mai mersese la intalnirea cu el dupa ce daduse de print de frica, asa ca ravasul ingrijorat trimis de el nu o surprinse.Tocmai dadu drumul pasarii cu o explicatie inventata, cand usa se deschise si un servitor intra gafaind.

-Printesa…Freya…ta…tal dum…neavoas…tra va…va cheama…urgent!, spuse el abia respirand.Evident fugise de pe acoperis, dar de ce?Si tatal ei nu trebuia sa vina pe jos?Ce era in neregula?Isi ridica putin rochia si o lua la goana pana sus pe platforma si nu era putina distanta de la primele crengi de jos pana in varf!

Cand isi vazu tatal, vru sa-I sara in brate, insa cand vazu de cine era insotit incemeni, holbandu-se la printul Wyat.Era speriata.Daca fusese chemata intr-un suflet probabil daduse de o mare belea.Amintindu-si eticheta, facu o plecaciune si se apropie cu pasi marunti incecand sa nu-I intalneasca privirea rece a printului care facu un semn catre vizitiu sa plece.Acesta cobori, lasandu-i pe cei trei singuri pe platforma aflata la cativa kilometrii de pamant.Nu-i placea pespectiva asta deloc.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Nov 18, 2014 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Wondering Souls (Colaborare cu AlisAlis)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum