Nigdy niewiadom gdzie można spotkać miłość życia. Magnus i Alec oraz reszta mogą być tego przykładem. Ich miłość jest silna.
Alec każdego dnia budzi się z uśmiechem na ustach. Wie że w kuchni czeka na niego jego ukochany.
Z kuchni roznosi się melodyjne śpiew Magnusa i pyszny zapach jedzenia. Alexander ubiera bokserki i wychodzi z pokoju. Kieruje się w stronę kuchni. Pierwsze co widzi to Bane. Szykujący śniadanie dla nich.
Lightwood przytula mężczyznę od tyłu i kładzie głowie na jego ramieniu.
- Witaj Alexandrze.
- Hej Magnus.
- Idziemy dziś do miasta? Muszę kupić garnitur. - Oświadczył Magnus przypominając sobie, że za tydzień Clary i Jace biorą ślub
-Ile to już czasu minęło.- zastanawiał się Alec
- W chuj kochanie.
To prawda. Minęło już pięć lat. Dużo się zmieniło. Z każdym dniem Alec kochał Magnus coraz bardziej i odwrotnie. Izzy i Raphael mają córeczkę- Julie. Dylan i Thomas są zaręczyni. Planują zaadaptować synka. Niall I Shawn zaczęli się spotykać, a Simon i Maia są rok po ślubie. Czwarty sezon shadowhuntes jest nagrywany.
Alexander nie wyobraża sobie dalszego życia bez brokacika. Pokochał to całym sobą. Jest on jedyną osobą, którą darzy tak wielkim uczuciem.
Magnus I Alexandender mieszkają na przedmieściach Brooklynu razem z Stevenem i dwójką dzieci. Mike ma trzy latka, a Luna ma sześć lat.
- Musimy odebrać jutro dzieci od mojej matki.- Poinformował Alec
-Dobrze kochanie, ale wykorzystajmy fakt, że mieszkanie jest puste.- Powiedział Magnus i zaczą zbliżać się do swojego chłopaka.
To wcale nie Tak, że nie uprawiają seksu. Dzieci zaadoptowali dwa lata temu. Za dwa miesiące jest ich trzecia rocznica ślubu. A ich życie seksualne jest jeszcze ekscytujące niż wcześniej. Obaj kochają ostry seks.
- Magnus ah. - Mangus ssał penisa Aleca z miłością.
Główka kutasa Alexandra obijałam się o tym gardła Magnusa gdy ten pieprzył jego usta.
- JUŻ! Nie chcesz abym doszedł ci w ustach. Czekam na to, aż mnie zerżniesz.
Kilka minut później Magnus wchodził w ciasną dziurkę swojego męża.
Pchał mocno biodrami. Gdy Alec leżał na stole w jadalni. Namiętnie się całowali. Alexander sapał, jęczał i przeklinał.
- Mocniej. Proszę tatusiu.- Ledwo wyjęczał brunet.
- Dobrze kochanie.- i jak Alec chciał. Magnus pchał mocniej.
Jego ruchu nie były płynne i miarowe. Pot oblewał ich ciała. A oni trwali w rozkoszy.
Szybko i płynnie zmienili pozycję. Teraz Alexander ujeżdrzał Magnusa. Podskakiwał na nim jak by od tego zależało jego życie. W takiej pozycji cały penis Magnusa wchodził.w dziurkę Aleca. Byli zsynchronizowani.
W mieszkaniu było słychać odbijanie ciał i główne odgłosy miłości.
Kutas Banea zanuzal się w dziurce młodszego. Był cały mokry i czerwony. Obaj byli blisko.
-M-Magnus ah. Blisko!- zajęczał Lightwood
- Ja też kochanie.- Poinformował i zmienił pozycję, aby szybciej pchać biodrami.
Alec był twarzą do ściany, a Magnus pieprzył go szybko. Chwycił penisa swojego męża i zaczą go pocierać. Gdy Alec doszedł prawie upadając z rozkoszy. Magnus kazał uklęknąć brunetowi i spuścił mu się na twarz. Obaj to kochali.
***
W galerii gdy Magnus szukał garnitury, Alexander nie mógł wytrzymać. Jego mąż był seksowny. Co doprowadził do seksu w przymierzalni. Było gorąco. Ale oni to kochali. Kochali siebie i swoje pociechy.
CZYTASZ
Love not from the tinder|Malec
FanfictionCzy można poznać miłość swojego życia w Internecie? Nie każdy potrzebuje do tego Tindera. Pewnego dnia znany aktor - Alec Lightwood dostaje powiadomienie z instagrama. Czy początkujący model - Magnus Bane rozkocha w sobie młoda gwiazdę? ◇◇◇ ,,Będę c...