jedno malo "upozorenje"-ja neznam pisati uvode...uvijek se spetljam i tesko "izađem"iz tog "klupka"
nadam se da ćete me razumijeti☺
-----------------------------------
započnimo sa pričom
···
Chloe POV
ja ovo više ne mogu...svaki dan mi je sve gore i gore...muka mi je više i od mojih ogavnih roditelja i svih lažnih prijatelja...nitko me ne razumije...
pitate se zašto?i ja se pitam svaki dan.zašto baš ja?
sve je započelo od mojih roditelja:Anne i Victora...oni su prisiljeni biti zajedno..jednom davno,njihovi roditelji su ih spojili.morali su se vjenčati jer je moja majka zatrudnijela sa mojim ocem,ali je voljela drugog.naravno,nisu imali drugog izbora nego se vjenčati,jer "što bi selo reklo"
kad sam se rodila,svi su bili oduševljeni mojom ljepotom,i ako ja ne mislim tako.
normalno,moja obitelj je vidjela korist u tome i skovali su plan:i ako su bogati morali su još zaraditi i iskoristiti će tu moju ljepotu...
tako je i bilo..od 5 godine idem na snimanja za razne časopise i naravno za to se puno plaća...
od 10 godine imam kanal na You Tube...
ali ništa od toga ne bi bilo čudno,da ja nisam prisiljena na sve to...
oni ne žele razumijeti da mene sav taj svijet manekenstva i influencinga ne zanima...ali moram...
jednom kad sam rekla da nemam snage snimiti novi video za YouTube kanal zatvorili su me u neku sobicu i ostala sam bez večere...
······danas se selim u Los Angeles radi boljeg posla i svega...upisujem se u novu školu.nadam se da će ova biti malo bolja nego prijašnja.nadam se da ću konačno pronaći iskrene prijatelje kojima nije bitno da li će se pojaviti u novom vlogu ili biti označeni na novoj objavi na Instagramu.
ono što mi nikako nije drago jest to što se sa nama seli i Amelia.Bože koliko meni ta žena ide na živce to se ne može opisati,ali sam prisiljena sa njom biti..pravi se da mi je BFF,a iza leđa mi priča i govori svakakve laži o meni pa se zbog tih laži mnogo ljudi nije htjelo družiti sa mnom.toga me je strah.strah me da ne napriča neke laži o meni i onda će ljudi imati krivu sliku o meni.
strah me,ljudi,jako...
-----------------------------------
i evo prvog poglavlja,nadam se da vam se sviđa..
p.s.
htjela bih se zahvaliti srednjoskolka jer mi je ona na neki način Wattpad uzor i nekako kad sam pročitala njen rad,ohrabrila sam se da počnem pisati...obavezno je svi follow:cura ima predobre pričevote?/com?
do sljedećeg pisanja
šaljem Ti veliki pozdrav**
svima koji slave kršćanski blagdan Uskrs želim da je sretan i blagoslovljen...
ESTÁS LEYENDO
Oči boje pepela🔛
Novela JuvenilChloe ima 15 godina i jedna je od najutjecajnijih tinejdžerki na svijetu.Na prvi pogled život joj je kao bajka.Ima sve što poželi,ali da li je to zaista usrećuje i da li ona zapravo želi sve što ima...