prvo što sam ugledala je mutna slika bijele sobe...
Ja:"gdje sam?"
x:"u bolnici Chloe..."
Ja:"zašto ja ništa ne vidim??!!"
x:"šta??evo zvati ću doktore!"
tu sam počela plakati...nisam prepoznavala tko je.ni glas nisam prepoznala..o Bože!x:"Chloe,dušo,reci mi što vidiš kad ti kažem sad.okej?"
Ja:"okej..."
x:"sad!"
Ja:"vidim neku bijelu mutnu točku.oko nje je sve izmješano.ne vidim jasno boje.."
x:"u redu"
ja:"što se događa!!recite mi molim vas!zašto ništa ne vidim?!tko je sve u sobi!!"
x:"ja sam,Leo..."
Ja:"koji Leo?"
x:"tvoj prijatelj i susjed..."
Ja:"oprosti,ali ja tebe ne prepoznajem.ja nemam pojma o nekom Leu!"
Leo:"u redu je!"
ja:"molim vas,želim biti sama!!"
Leo:"u redu je"ostala sam sama.zašto ništa ne znam?ne znam ni kako se zovem!hoće li biti drugačije?hoće li opet sve bit po starom?
razmišljajući,sam zaspala.probudila sam se,valjda,navečer..
x:"jutro,ljepotice"
ja:"tko je to?"
x:"Ayse...znam da me se ne sjećaš,ali ću ti ja pomoći...ja,Gabrielle,Matteo i Leo ćemo ti pomoći...samo se nemoj uzrujavati..
ja:"oprosti,ali ja se tebe ne sjećam.."
Ayse:"u redu je...ti si Chloe i imaš 15 godina.jedna si od najutjecajnijih tinejdžerki na svijetu.doselila si se u Los Angeles iz Australije.ja sam Ayse,tvoja prijateljica.još su tu i Gabrielle i Matteo.mi idemo zajedno u razred.također je tu i Leo.svi smo mi uz tebe.neb...
tu je stala i kriknula.odjednom sam se našla u nekom crnilu.mnoge nepoznate scene su mi prolazile mislima.vidjela sam neku osobu kako plače,kako se smije,kako se svađa...mislim da su to scene iz mog života kojih se ne sjećam...2 godine poslje
x:"doktori,probudila je se!!"
nalazim se u nekoj prostoriji punoj ljudi...dolaze ljudi u bijelim kutama i okupljaju se oko mene..
x:"znaš li kako se zoveš?"
ja:"umm...Cccc...Chloee"
x:"bravo!znaš li što ti se dogodilo?"
ja:"ne znam..."
x:"imala si prometnu nesreću.nakon nje si bila dobro,ali si pala u komu.od tada je prošlo 2 godine...da li te boli nešto?"
ja:"malo glava..."
x:"u redu.sada ćemo obaviti neke pretrage.može li?"
ja:"može..."
x:"prvo mi reci da li osjećaš išta?"
ja:"netko me bocka po stopalima..."
x:"bravo!da li jasno vidiš sve oko sebe?"
ja:"vidim"
x:"u redu..sada se odmori malo."
ja:"u redu"odmah sam uzela neku knjigu i počela je čitati,no ne zadugo.pala sam u nesvijest...
--------------------------------------------
ii evo novog poglavlja..nadam se da vam se sviđavot?/com?
lysm♡
ESTÁS LEYENDO
Oči boje pepela🔛
Novela JuvenilChloe ima 15 godina i jedna je od najutjecajnijih tinejdžerki na svijetu.Na prvi pogled život joj je kao bajka.Ima sve što poželi,ali da li je to zaista usrećuje i da li ona zapravo želi sve što ima...