✧
"Taehyung, a-ah d-daha hızlı. Lütfen!" Bağırmamla içimdeki hareketlerini hızlandıran yatak arkadaşıma, teşekkür etme istediğimi bastırıp aldığım hazza odaklanmaya çalıştım
Elleriyle belimi kavrayıp, kendini altıma aldı ve zıplamamı emretti. Dediğini yapıp hızlı hareketlerle zıplamaya başladım.
"Jeongguk, boşalacağım!" Demesi ve elleriyle beni kendine bastırıp içime gelmesi bir oldu.
"Ahh, götümü hissetmiyorum, ne bok yiyeceğim şimdi ben." kendimi yatağa atıp acıyla söylendiğimde gülümsedi. Gülümsemesi güzeldi. Kalkmıştı ve giyiniyordu, gidecekti işte. Bir kere olsun yanımda kalmıyor, bir sürtükmüşüm gibi gidiyordu. Ama ne zaman ihtiyacı olsa da, bu yatakta, benimleydi işte.
"Hızlanmamı söyledin ve ben de dediğini yaptım Jeongguk, söylenmeyi kesmelisin. Ben eve gidiyorum, yarın okulda görüşürüz." dedi ve kapıyı çarpıp çıktı.
Yatak arkadaşınız Kim Taehyung'sa işiniz gerçekten de zor, ama bir yandan da çok zevk verici.
Şimdi olayı baştan alalım. Ben, Jeon Jeongguk, Kim Taehyung'dan deli gibi hoşlanan sıradan bir alt sınıftım. Ama bir gün bana gelip arkadaş olmamız gerektiğini, birbirimize ihtiyacımız olduğunda da daima ihtiyaçlarımızı giderebileceğimizi söyledi. Ben de başka bir seçeneğim olmadığı için kabul ettim, iyi ki de etmişim adamım. O gerçekten de düzme işinde o kadar iyi ki, götümü hissetmesem bile çok zevk aldığımı altına imza atarak söyleyebilirim.
Bu olay yaklaşık olarak 1 aya yakın süredir devam ediyor. Şikâyet kesinlikle etmiyorum. Ama beni öpmüyor, yüzümle hiçbir şekilde temas etmiyordu. Yüzümden iğrendiğini düşünmeden edemedim açıkçası.
Biliyordum, onun işi sadece vücudumlaydı. Sikip atıyor ve okulda tanımamazlıktan geliyordu, bu kadar basit.
Ama ben bir kere olsun beni öpmesini istiyordum, sadece bir kez olsun.
Bana okulda Jimin'e bile-en yakın arkadaşıma-bahsetmememi, yoksa arkadaşlığımızın çok uzun süremeyeceğini söyledi. Sanırım benimle olmaktan utanç duyuyordu, kesinlikle benden iğreniyordu.
O zaman neden beni seçmişti ki? Fiziği benden kat be kat daha güzel arkadaşları vardı. Mesela Hoseok, cidden hayatımda gördüğüm en güzel göte sahip kendisi. Ayrıca taktığı bandanalarla birlikte çok seksi oluyordu. Sonra Yoongi vardı. Kendisi aynı zamanda en yakın arkadaşımın platoniği, Hoseok'un eski sevgilisiydi.
Gerçekten çok sinirli birisine benziyordu Yoongi ama onunla seks yapan birisini havalara uçurduğuna emindim. Sonra Namjoon vardı, geniş omuzlu, uzun boylu ve acayip seksi bacakları olan bir arkadaşımız daha.
Bu kadar arkadaşı varken neden beni seçiyor ki? Hem de benden bu kadar utanıyorken. Ona kesinlikle sormalıyım, ama ilk önce götümün ağrısını gidermem lazım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FuckBuddy
FanfictionJeongguk ve seks arkadaşı Taehyung. Acaba sadece seks arkadaşı mı?