Ora 19:30 si cum mi s-a spus intru prin spatele clubului. Acea intrare ma aduce intr-un hol, plin cu usi de-a lungul lui in stanga si in dreapata, iar la sfarsitul holului doua usi mari care duc in club. Ca si data trecuta, un tip vazandu-ma asteptand vine la mine.
-Cine esti si ce faci aici? Imi spune el. Avea cam 26 de ani.
-Doar ce m-am angajat ieri. Sti cumva unde e camera de schimb?
Tipul, Chico pe nume ma trage intr-o camera unde mai erau cam 5-6 persoane. Toate de sex masculin si cu varste cuprinse intre 20-30 de ani.
-Ce-i cu nefericitu' ala, Chico? Spune unul dintre tipi zambind.
-E nou, cica. Cum te cheama?
-Koll. Spun la fel de scurt si rece ca in ziua precedenta.
-O sa regreti tot restul vietii ca ai venit aici, baiete. Spune tipul care facuse o remarca la adresa mea cum intrasem in camera. Ceilalti baieti se uitara urat la el. Unul din ei il inghionti cu cotul.
-Ce?! Oricum o sa afle mai devreme sau mai tarziu. Noi toti regretam, pustiule.
-Pusti? Raspund deranjat.
-Oh, wow. Dar cati ani ai? Ma intreaba el pe un ton sarcastic.
-18.. spun incet dar fara sa ezit mult.
-Ha! Eu am 28. Deci taci!
-Mai lasa-l, Alonzo! Spune Chico, dupa care se intoarce spre mine si imi zice: Uite, asta e dulapul tau. Ti-a zis cineva cum esti platit aici?
-Nu.. da-
-E foarte simplu. In primele doua luni trebuie sa ii dai 15% din ce castigi lui
Julio, presupun ca il cunosti. Mai tarziu o sa dai 50%. Stii.. tu castigi singur banii aici. Depinde cat de bine te descurci la atras oamenii. Si inca ceva, daca nu aduci mare profit Julio te "concediaza". Zice Chico facand ghilimele in aer la ultimul cuvant.
-De ce spui "concediaza" spun imitandul.
-O sa te prinzi pe parcurs... Acum, acolo e baia. De pe holul asta poti folosi orice camera pentru clienti, in afara de vestiar si camera din fata in fata cu vestiarul. Aia e debaraua, acolo se tin bauturi si.. chestii. Afli tu mai tarziu. Cand mergi intr-o camera cu un client incuie usa. Daca o usa e incuiata nu o forta ca mna, poate-i cineva acolo. In club poti sa te dezbraci, dar sa nu dai chiar tot jos si... Asta cred ca-i tot. Nu baieti?
-Daca o sa mai fie ceva afli tu. Adauga Alonzo.
-Hei, ziceai de bani, si daca nu dau 15 sau 50% din ce castig? Intreb nu foarte tare.
-Ma tem ca nu prea ai cum sa faci asta.. O sa vezi de ce cand iti termini tura maine dinineata. A da, si programul tau de lucru e: o zi lucrezi, una ai liber. Nu prea ai alte vacante. Explica Chico.
-Inteleg.. supun mai mult pentru prima explicatie data de el. Puteam sa imi dau seama la ce se referea cu "ma tem ca nu prea ai cum" si cu "o sa vezi". Oricum nu ma las intimidat.
Stau ganditor cu mainile incrucisate.
-Ce e? Nu poti sa mai stai asa mult cu mamacuta? Spune Alonzo razand si uitandu-se la mine.
-Mama mea e moarata. Raspund la fel ca Alonzo, razand. Dar incet incep sa lacrimez.
-Oh.. Imi pare ra- da sa zica Alonzo serios dar e intrerupt de Chico.
-Stii, dragutule? Noi toti avem probleme cu familiile sau venim din orfelinate. Cum de crezi ca ma ajuns sa ne prostituam?
Incerc sa imi abtin lacrimile si ma uit serios la Chico.
-Asculta. Tatal meu m-a alungat de acasa pentru ca sunt gay, cand avem 14 ani. De atunci stau cu bunica mea, sau cel putin am stat pana acum o saptamana. A murit. Nu vin de la orfelinat deci... Adica nu stiu. Ma gandesc ca poate daca asta era cazul eram mai obisnuit cu singuratatea. Sau poate prietenii mei erau familia mea. Dar nu am prieteni. Nu am pe nimeni. Zic punandu-mi capul in pamant si intorcandu-ma spre vestiar. Imi arunc rucsacul cu lucruri acolo si ma uit in gol pentru cate clipe. E liniste. Baietii s-au oprit sa ma asculte si au ramas tacuti. Acum, dupa ce am spus acele cuvinte ma simt gol pe dinauntru. Nu as fi crezut vrodata ca m-as putea simti atat de singur inconjurat de atatea persoane.
CITEȘTI
Asculta, Dragule! 18+ Vol. 1 *Short story*
ActionAtentie! Cartea contine scene pornografice, violenta fizica si verbala.