Dupa discutia avuta cu doctorul, parca o piatra mi s-a ridicat de pe inima. Da, inca ma simt vinovat. Dar nu mai e asa rau. Trebuie sa ma impac cu gandul ca nu puteam face nimic oricum. Asta a fost sa fie. Trebuie sa imi continui viata si nu am de gand sa o fac cu moartea asta pe constiinta.
*
O saptamana mai tarziu banii pe care ii aveam s-au risipit. E timpul sa imi gasesc un loc de munca. Dar unde sa ma angajez? Am abandonat scoala in clasa a 10-a din mai multe motive. Singurul loc care imi venea in minte era clubul gay de noapte pe care il frecventam. In ultimele cateva luni am tot vazut anunturi afisate pe usa clubului. Ce puteam sa vreau mai mult? Trebuia sa am peste 8 clase sa ma pot angaja si doar ce implinisem 18 ani. Acolo voi fi mai tot timpul sub influenta bauturilor alcolice si a drogurilor si voi fi inconjurat de barbati.. intr-o petrecere continua cel mai probabil voi uita de durerea si vina care ma omoara in fiecare zi pe interior. Chestia cu gandirea pozitiva se pare ca nu prea functioneaza. Tot ce-mi ramane de facut e sa ma duc si sa vorbesc cu managerul clubului.
*
Iau numarul de pe usa localului si sun.
-Maine la 14:00 sa fi aici! Intra prin usa din spate. Sune vocea aspra din telefon.
CITEȘTI
Asculta, Dragule! 18+ Vol. 1 *Short story*
AcciónAtentie! Cartea contine scene pornografice, violenta fizica si verbala.