1.Sunt singur

10.1K 225 8
                                    

Odata cu rasaritul soarelui decid ca e timpul sa parasesc localul. Ieri am implinit 18 ani. Neavand multe persoane pe care sa le invit la ziua mea, am iesit in club. Un club pe care il frecventez si unde ma simt mai bine decat oriunde altundeva.
Cand ies pe usa clubului imi verific telefonul. Nimic altceva decat un apel nepreluat de la bunica mea. Cine altcineva era sa ma caute? Nu prea pot spune ca am prieteni.
Merg spre apartamentul unde locuiesc cu bunica mea, in drumul meu gandurile incep sa ma nelinisteasca. Ma uit la ora cand apelul a fost dat: 02:47. Bunica doarme la ora aia. Nu obisnuieste sa se trezeasca din somn noaptea. Poate doar daca..
O sun pe bunica. Nu raspunde. "Poate doar a adormit.." incerc sa ma calmez, dar nu reusesc. Intru grabit in scara blocului si ca un alergator de performanta in cateva secunde ajung la etajul 5. Scot chelile din buzunar, descui si deschid usa. Alerg repede in dormitorul bunicii. Nimic. Inima simt ca-mi sare din piept, transpiratia incepe sa-mi inunde fata. Ies in hol. Usa de la baie e intredeschisa. Lumina e aprinsa. Ma apropii usor, tremurand si dorindu-mi sa nu fie adevarat. Deschid usa. Genunchii imi cedeaza.
Bunica e intinsa pe podeaua din baie cu ochii deschisi. Pe langa nas si la colutul gurii este o dara de sange uscat. Sange care la un moment dat, scurgandu-se a format o mica baltoaca in care zacea ea acum. Acelasi sange care era si pe toaleta. Socat, incerc sa ma tarasc in patru labe catre ea, dar pastrez o oarecare distanta, deoarece nu vreau sa ma murdaresc de sangele ei. Si poate ar trebui.
Sunt un criminal! E doar vina mea! Tu erai tot ce mai aveam! Cum am putut sa te las sa mori?!

Asculta, Dragule! 18+ Vol. 1 *Short story*Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum