Húsvéti különkiadás

475 36 14
                                    

A történethez nem kapcsolódik, teljesen különálló rész. Lucy itt is egy a csillagok örzői közül.

/Külső szemszög/
A Fairy Tail egy újabb izgalmas napot él át ma. Hiszen a máguscéh megrendez egy különleges, húsvéti eseményt tagjai között. 3 fős csapatokat alkotva kell megtalálniuk a csapatuk számára kijelölt nyuszit aki valahol, Magnóliában futkos. Természetesen annak a csapatnak aki utoljára találja meg és kapja el a nyulat Makarov büntetést szán. Azok akik elsőnek fogják el a nyulat jutalomból végignézhetik azt.

/ Lucy szemszöge /

Izgatottan keltem fel. Reggel nyolc van . A húsvéti rendezvény tizenegykor kezdődik. Sietve öltöztem fel és miután mindennel megvoltam szaporán lépkedve sétáltam a céhhez. Mikor beértem, vigyorogva figyeltem a szinte üres céhet. Örültem neki hogy korán beértem hisz így nem kellett attól tartanom hogy mire ideérek már az összes barátomat egy másik csapatba találom. Tehát várnom kellett. Kilencre mindenki beért. Egy teljes órát hülyéskedett az egész céh. Ezután az elkövetkezendő fél órában már mindenki izgulva várta a percek telését. Még Cana is abbahagyta az ivást. Végül fél tizenegykor Makarov mester felállt a színpadra.
- Nos, mint tudjátok idén is megrendezzük a nyúl vadászatot. Ismét három fős csapatokat kell hogy alkossatok, és a részvétel ismét kötelező. Az utolsó helyezet büntetést kap az első pedig végignézheti annak végrehajtását. És kegyelemre most se számítson senki. - vigyorodott el ördögien.
A tömeg hirtelen halk suttogásba kezdett arról hogy a tavalyi is kész rémálom volt.
- Akkor össze is állhattok a versenyhez.
Ezt halva mindenki szervezkedni kezdett. Láttam ahogy Lisanna megindul Natsu felé. A fiú valószínűleg nem vette észre és felém sétált. Titkon nagyon örültem ennek, hisz hiába nem vallottam be eddig még magamnak de teljesen beleszerettem a srácba.
- Hé, Luce. Nem lennél egy csapatba Happy-vel meg velem? - kérdezte. Egy ideje már Luce-nak hív.
- De, szívesen. - bólintottam.
Láttam hogy Lisanna ezt észrevette úgyhogy sarkon fordult és végül Mirával és Elfman-nel állt össze. Ezután taktikákat beszéltünk meg. Van egy mágiám ami talán segíthet valamint szegény Happy-t fogjuk a levegőbe küldeni hogy onnan keresse a nyulat. Tíz perccel a kezdés előtt le kellett adni egy lapon hogy kivel dolgozunk össze a versenyen közösen.
A csapatokat ezután egy papírra írták össze és függesztették ki. Levy a Shadow Gearral (írói megj. azt hiszem ez a nevük) tartott. Juvia, Gray és Gajeel is együtt indultak a versenyen. Továbbá Wendy, Charle és Lily is összeálltak. Szegény exceed valamin nagyon összekapott Gajeellel. Tizenegy előtt öt perccel már mind a céh előtt gyülekezetünk. Mindegyik csapat megtudta hogy melyik nyulat kell elkapnia. Az összes fehér bundájú de egy kis Fairy Tail mintájú köpeny díszítette őket. A miénk elvileg narancssárga köpenyt visel közepén a citromsárga jellel. Pontban tizenegykor mindenki elrajtolt. Az összes csapat elindult teljesen véletlenszerű irányba. Valójában ez az egész a véletlenen volt. Csupán szerencse meg néhány jó ötlet kérdése az egész.
- Akkor itt az ideje hogy bevesd a mágiádat,Lucy! - szólt a kék exceed.
- Rendben. - sóhajtottam. - Csillagok rendszere: bemérés!
Egy térkép rajzolódott ki a levegőbe, sárga ponttal mutatva meg a nyuszi helyét. Egy probléma volt csak. Ez a pont folyamatosan mozog. Persze, hiszen a nyulacska is fut. A mágikus térkép pár másodperc múlva eltűnt.
- Happy, azt hiszem most te vagy a soros!
- Aye! - motyogta majd felszállt a levegőbe. Oda futottunk ahol legutoljára jelezte a térkép.
- Áá ott van! - mondta a kékség. - Nem! A fenébe ez mégsem az. Egyébként miért nem halakat kergetünk?
- Happy, te akkora idióta vagy hogy a világ nem látott még hozzád hasonlót! - forgattam meg a szememet. - Most komolyan?! Kergessünk halat?! Mi fogunk úszni, vagy a parton fog vergődni?
- Nyugi van, Luce! - szólalt meg Natsu is.
- Jó-jó, bocsi Happy! Egy kicsit túlreagáltam.
- Jól van, megbocsájtok.
- Váljunk szét!- javasoltam.
- Rendben!- egyeztek bele mindketten.
Egy ideje sétáltam már amikor hirtelen szemet szúrt valami. A nyuszi. Láttam ahogy Natsu is felkapta a fejét. Talán nem ez volt a legjobb ötlet de egyszerre kezdtünk el rohanni a nyúl felé. A táv egyre csökkent és én már magam előtt láttam a sikert. Kitártam a karom azzal a gondolattal hogy elkapom. Láttam hogy Natsu is erre tart de megállni már nem tudtam. Szerencsétlen nyúl az utolsó pillanatban ugrott el előlünk, én pedig Natsura estem. De nem ez volt a legdurvább. Az ajkunk összeért én pedig lesokkolódtam. Pár másodperc elteltével villámgyors sebességgel másztam le róla és pattantam fel. Elpirulva fordítottam el az arcomat, bár éreztem hogy a zöld szempár a tekintetemet keresi. Megpillantottam a száguldó nyulat. Elég messze sikerült eljutnia ilyen rövid idő alatt. A következő pillanatban a levegőbe emelkedett hála a mi exceedünknek. Happy elkapta!
- Azta, Happy! - kiáltottam. - Szép volt!
- Tudom. - bólintott. - De legközelebb turbékolás helyett akár segíthetnének is.
- Mi nem is...- kezdtem de Natsu a szavamba vágott.
- Majd később megbeszéljük de most vissza kell mennünk a céhbe amilyen gyorsan csak tudunk. - mondta és már futásnak is eredt. Utána siettünk, nem mintha lett volna más lehetőségünk. Mikor odaértünk Mirát, Lisannát és Elfmant pillantottuk meg a Mester mellett.
- Á, szóval itt a második helyezet is. Gratulálok! - szólalt meg a Mester.
- M-második? - kérdezte sokkos állapotban a kék társunk. Láthatólag belegázolt a lelkébe a tény hogy nem büszkélkedhet majd nekünk azzal az elkövetkezendő napokban, hetekben vagy akár hónapokban hogy egymaga kapta el a nyuszit és nyerte meg a versenyt. Hát szegényke, így járt.
- Pontosan.- szólt Makarov majd elvette a nyulat Happy-től és leszedte róla a köpenyt. Ezek után elmormolt egy varázslatot amitől a nyúl patkánnyá változott.
- M-mit csinált a nyúllal? - kérdeztem döbbenten.
- Visszaállítottam eredeti alakjába.
- Hogy micsoda?!-kérdezte ingerülten Natsu.
- Patkány volt a céhben, és nem állt szándékomban pénzt fizetni nyúlért.
- Ne aggódj Natsu, én is így reagáltam amikor megtudtam. Elég hasonlóak vagyunk, nem? - nevetett Lisanna a rózsaszín hajúra.
- Aha, biztos. - motygta a fiú.
Ezek után szép sorban érkeztek meg a csapatok. Mi feszülten vártuk hogy vajon ki ér be utolsónak. Freede-ék lettek a harmadikak mivel varázsképletet használtak ahhoz hogy elkapják a patkányt. És az utolsó csapatot... Gray, Juvia és Gajeel alkotta. Mikor megtudták hogy övék a bűntetés nagyon megrémültek. Erre Makarov ördögien elnevette magát.
Miután Grayék megérkeztek bementünk a céhbe, amit egy húsvéti buli helyszínévé alakítottak át. Húsvéti nyulas és tojásos dekoráció díszítette az egész épületet az asztal pedig roskadásig tele volt ínycsiklandozónak tűnő ételekkel. Sokak örömére nem maradt el a bor, a sör de még a pezsgő sem. Miután mindenki eleget ámuldozott a Mester megszólalt:
- Nos, mint gondolom már tudjátok a Gray, Juvia és Gajeel által alkotott csapat kapta el utolsónak az állatot. A bűntetés pedig az hogy két hétig ők takarítanak a céhben ráadásul nyúl jelmezben. Az első helyezet természetesen végig nézheti ha van hozzá kedve. Most pedig élvezzétek a bulit! A tisztaságra nem kell figyelnetek az újdonsült takarítóink majd megoldják! - vigyorodott el ördögien.
Szegény utolsó helyezettek igencsak rosszul jártak. Egyedül Juviát nem zavarta annyira. Ő kijelentette hogy amíg Gray-samával lehet addig nem érdekli mi közben. Ezután szinte mindenki röhögve veregette meg a vállukat. Egy idő után mindenki leült kajálni és/vagy inni. Én mindössze egy pohár pezsgőt fogyasztottak el a húsvéti ebéd közben. Natsu is csak egy pohár bort ivott meg. Ez viszonylag nagy teljesítmény volt a többiekhez képest. Később szinte mindenki beállt táncolni. Én inkább kimaradtam belőle és kimentem az épület elé levegőzni. Arra lettem csak figyelmes hogy kis idő múlva Natsu állt mellettem.
- Luce... Jó volt a kis balesetünk. - vigyorodott el.
- Biztos vagy te ebben?- kérdeztem és hangomból sütött a szomorúság.
- Ennyire... rossz volt?- kérdezte elszontyolodva.
- A pokolba is, Natsu! Nem, egyáltalán nem volt rossz! Élveztem, érted?!Pedig nem lett volna szabad. - mondtam egyre halkabban.
A fiúnak több sem kellett. Ajkait az enyémre tapasztotta. Szenvedélyesen mégis lágyan csókolt. Teljesen lefagytam. Miután sikerült feldolgoznom a történteket azonnal visszacsókoltam. Ezt sokkal jobban élveztem mint az előzőt... sokkal igazibb volt, sokkal valósabbnak hatott. Pár perc múlva levegőhiány miatt lihegve váltunk el.
- Mostmár csak az én Luce-om vagy. - mondta vigyorogva és elégedetten. Homlokát az enyémnek támasztotta.
- Szeretlek, Natsu! - suttogtam.
- Szeretlek, Lucy! - felelte ő is suttogva.
Lehet hogy a versenyt Lisannáék nyerték, de mi sokkal fontosabb dolgot szereztünk meg mint a győzelem. Egymást.

Sziasztok! Először is mindenkinek BOLDOG HÚSVÉTOT! Remélem tetszett nektek ez az 1000+ szavas különkiadás. A véleményetekre mint mindig, most is kíváncsi vagyok úgyhogy nyugodtan írjátok meg!
Annie-chan

A sárkány csillagaМесто, где живут истории. Откройте их для себя