^Dolly Clark Kibaszott Jellemzője^

588 11 0
                                    

Tehát Dolly Clark vagyok egy lány aki magyar... Angliából költöztünk ide mert anya talált itt magának pasit. Anyám magyar apám britt, de nem tartom az utóbbi személlyel a kapcsolatot mert születésem után egy hónappal elhagyott minket. Ott maradtunk Angliába, de a család miatt meg mert anyám pasikra szomjazik ezért visszajöttunk ide Budapestre. Őszintén szólva várom az első napot a suliba, de félek hogy nem fogadnak be. Még nyári szünet van de 2 hét és kezdődik a suli. Nem szoktam bulizni, inni, cigizni és szüz vagyok a kinézetem megtévesztés...ha valaki rám néz akkor azt hiszi hogy merész vagyok, meg ijesztő a PCk miatt, de nem mondanám magam mert 157cm magas vagyok...tudom nem vagyok egy felhőkarcoló inkább egy törpe. Nem szeretem illetve nem fogadtam el a kinézetemet mert nem vagyok tökéletes bár már egy csomó pasim volt, de ez nem jelent semmit. Egyiknek sem adtam oda az ártatlanságomat de egyenlőre nem is szeretném. 16 éves vagyok és nem akarok olyan lenni mint a mostani lányok 80%-a.

Pesten egy kicsi házban élünk mert nem igazán vagyunk pénzesek. Nem kapok meg mindent egyből hanem gyüjtok rá, de azt is sokáig mert valamikor a félretett pénzemet anyának adom hogy be tudja fizetni a számlákat. A suli is rengeteg pénzbe fog kerülni...remelem megéri és lesz pár jó pasi is, de ha lesz akkor sem fogom magamat odaadni egy kennyedén.

Az ideálom:
^ Fekete/sötétbarna haj
^zöld/barna szem
És amúgy kéz, nyak és széles váll fétisem van!

Ennyit rólam majd elolvassátok a nyomorult életemet!

Sziasztook! Remélem tetszett ez a "rész" Josh bemutatkozoját a következő "részben" hozom és utánna beindul a történet is! ❤️
Ha tetszett akkor nyomd meg a Voteot ezzel jelezve nekem hogy érdemes e folytatom! ❤️❤️

Az "Ördög fiú" (a suli menője) Where stories live. Discover now