1. Rész

516 8 0
                                    

^Dolly Clark Kibaazott szemszoge^

Kukkurikuuu dejooo! Ez az utolsó nap...a nyári szünetből és rohadtul nem várom. Nem ismerek senkit meg amúgy is ki várja az első napot a suliból. Szerintem senki, de naja vannak azért kivételek is. Nem fér a fejembe hogy hogyan telt el ilyen kurva gyorsan a nyári szünet...jo igaz a költözés meg a nyári munka sok időt elvett a "szabadsagomból" de legalább maradt pénzem jó nem sok mert adtam anyának is, de legalább mondtahom hogy nem csak otthon meresztettem a picsámat. Pedig sokan ezt gondolják.

^09:31^

-A Kibaszott kurva anyádat kelj fel mert szájba baszlak! -szólt az ébresztő...na igen elfelejtettek kikapcsolni...ja és igen felvettem hangfelvételre ezt az "enyhe és nyogodt" mondatot és minden reggelem így indul.

-Neked is jó reggelt ébresztő -dorzsoltem meg a szememet majd felultem az ágyon. Felkaszalodtam levettem a kedves telefonomat a töltőről majd bementem a fürdőszobába.
Ahogy meg láttam magamat a tükörbe azt hittem hogy elajulok tiszta kóc volt a hajam és át voltam mensizve. Hát ez is csak én lehetek. Levettem a piszkos ruhadarabokat majd Bedő rám a mosógépbe és el indítottam a mosást.
Mogmostam a fejemet bekentem krémmel és kimentem egyenesen a szobámba.

Na akkor most jöjjön a mindennapi probléma az hogy "NINCS EGY GÖNCÖM SEM" na ami nem igaz mert amikor még apámmal éltünk akkor eléggé tehetosek voltunk szóval így van egy csomó márkás cuccom. De a mostani helyzetben biztos nem tudnám ezeket megvenni.

Tehát odaalltam a tokot elé és kinyitottam az ajtaját. Benéztem, de nem álltak össze a dolgok,teljes kepzavar volt a fejemben. Álltam és gondolkoztam. Aztán már Jézus erejével frobaltam kiszedi egy olyan szettet kiszedi ami tetszik is. Persze ez nem olyan könnyű művelet mint ahogy azt mások gondolják. Igenis nehéz. Ez tényleg nehéz és amugy mindenki azt gondol rólam amit akar...nem vagyok elkenyeztetve csek ma megyek anyával várost nézni és jól kell hogy kinezzek...bar testet nem bírok cserélni szóval így is úgyis szarul nézek majd ki csak akkor legalább a ruha ami rajtam van az legyen jó.

Kiveszek pae random dolgot hogy majd abból hozok ki valamit és azt veszem fel.......vegeredmeny👇☺️

Nemtudom nem szeretem a szoknyája de ez nem rossz

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Nemtudom nem szeretem a szoknyája de ez nem rossz. Felvettek őket majd beleneztem a tokorbe és újra elbizonytalanodtam. Nem tudom nem állt jól, de lusta voltam egy egy órát ott állni a szekrény előtt... Várjunk csak raneztem az órákra és... 10:21et mutatott te joeg. Bementem a fürdőbe megfesultem a hajam és raktam fel egy kis szempillaspiralt meg egy tusvonalat. Ja persze még egy matt pink rúzst. Jó nem pink hanem ilyen babarozsaszinesebbet.

Lementem anyaghoz aki itt ült az asztalnál és olvasta a tabletjeről a híreket vagy miket. Előtte volt egy melegszendvics amibe meg bele sem volt harapva. Kialvatlannak tűnt egy kicsit. Szegényt sajnálom.

-Joreggelt- hajoltam oda hozzá majd megoleltem hátulról.

-Uhum. Neked is szívem. - nézett rám úgy mint aki nemis tudom mennyi ideje nem aludt nagyon megviselte a költözés meg ez az egész.

Sziasztok bevezető 1. Résznek ennyit gondoltam de amúgy hosszabbak lesznek. Lehet vannak helyesírási hibák is azt sajnálom én is ember vagyok...hibázhatok. Ha tetszett akkor nyomj rá a csillagra mert akkor tudom hogy tetszik nektek és érdemes is folytatom! ❤️❤️☺️

Az "Ördög fiú" (a suli menője) Donde viven las historias. Descúbrelo ahora