2. Rész

539 15 7
                                    

^Dolly Clark szemszöge^

^09:41^
Elindultam a pulthoz majd meggyujtottam a gázt. Elővettem pár darab tojást majd elkeztdem felverni... rántottát akartam reggelizni, de balfasz geci voltam és az egész ruhám tiszta olyan lett mert kifolyt huu.

-Bassza meg most öltöztem fel ezt nem hiszem el.-borultam dühbe mert nem akartam még egy órát eltolteni a ruháim előtt ezért elkeztdem letorolni szivaccsal a sárga tojást a szoknyámról.

-Nem fog kijonni inkább dobd bele a szennyesbe és majd kimosom. Öltözz át addig megcsinalom neked a tojást.-emelte rám a fejét.

Ráneztem majd Elindultam a szobám felé...bementem és leültem az ágyamra és beírtam a Play áruházba az alábbiakat^ ruhaválasztás, ruha... ^
Majd találtam is egy szimpatikusat amit le is töltöttem.

Ahogy letelepített rögtön meg is nyitottam majd kiválasztottam az alkalmazás belül hogy milyen ruháim vannak. És összeállítottam egy tök jó szettet.

Felöltöltoztem majd a telefonom utam kaptam mert pittyegett az egyik alkalmazás. Kicsusztattam a farzsebemböl a telefonomat majd feloldottam.

1 Értesítés Instagramm: Josh_peterson013 kérte hogy követhessen.

Megnyitottam az oldalát hogy megnezzem milyen képei vannak

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Megnyitottam az oldalát hogy megnezzem milyen képei vannak.

Elég hejes a gyerek csak nem tudom hogy mi a pöcsért követett be. Eltettem a telefonomat a zsebembe majd lementem a konyhába újra anyhoz...

^10:21^

Várok az ajtóban anyára mert hamarosan indulnánk...van kocsink egy BMW. Mert mielott kikoltoztunk azelőtt vettünk egy vadonatújat  amit eddig nagymamámék használtak de most visszakaptuk.

-Na hova menjünk? -szállt be anya a kocsiba. Majd ramnéz és elmosolyodott.

-Hát szerintem a WestEnd-be, de amúgy ahova gondolod. - Néztem rá.

-Az jó lesz és akkor majd ott iszunk kávét és el együnk hamburgerezni. -mosolyodott el.

-Okes. - Vettem elő a telefonomat mert jött egy értesítés. Feloldottam a készüléket majd megnezzem az ertesíteseimet. Insta értesítés volt. Josh_peterson013 beszivezte a képemet, ahol az angol barátnőimmel voltam. Nem mostani volt a kép ezért egészen le kellett menni az aljáig. Mostanában nem posztoltam, de régen mániám vol... Megy elég gyakran használtam #bff #lovemylife tegeket is amik így vidszanezve elég röhejes.

-Mi ennyire érdekes? - nézett anya a telefonomra mivel egy pár percre teljesen belemélyültem.

-Hát csak a régi képeimet nézegettem... - szomorodtam el és anya pontosan tudta hogy mennyire hiányoznak a barátaim és az ottani élet.

-Hát mivel régen tettél ki valamit is az oldaladra ezért csinálhatnánk egy bumerángot a sztoridba. - javasolta anya és mondjuk tényleg nem mostanában voltam aktív.

Megcsinaltuk a bumerángot, ami abból állt hogy kinyujtottuk a nyelvünket és nevettünk...

-Na ez jó lett tedd is ki mert így legalább látják a barátnőd hogy minden rendben veled! - nézett ram kormányzás közben. - Az meg mi?-mutatott az ujjával a tükörbe és idegesen pillantgatott hátra, majd a visszapillantóba.

-Micsoda? - emeltem fel a fejemet majd felkaptam a telefonomat és elezdtem kamerázni ahogy valami hátulról nagyon jön felénk.

-Ez nagyon jön! -aggódott anya én meg odakaptam a kezem és hirtelen anyut kezdtem el venni...

-Úristen! - sikitottam fel.

-Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Buuuuumm!

-Aaaaa füst sok fuust! Anya mi történt?-közben meg mindig ment a felvétel.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Oct 31, 2019 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Az "Ördög fiú" (a suli menője) Where stories live. Discover now