1.rész

1.7K 72 13
                                    

[a movie eseményei után]

Deku szemszöge
Miután az I-sziget kórházában ellátták a sérüléseinket vissza mentünk a hotelbe, (igen többes szám, ugyanis -mint odafele kiderült- mind ugyanott szálltunk meg) majd ott egyből elaludtam a kórházi kezeléseknek hála, amik Ricovery Girl gyógyító erejéhez hasonlóan, lefárasztják az alanyt a gyógyítás mértékével arányosan.
Az én esetemben ez a kezelés körülbelül 5 óra alvást követelt meg. Ez pedig azt jelenti hogy miután én úgy 9 körül zuhantam álomba, hajnali 2 környékén felébredtem, majd realizáltam, hogy érkezés után szó szerint azonnal az ágyba huppantam. Így teljesen kimaradt az egész lefekvés előtti protokollom. Tehát nem vettem pizsamát, nem mentem el vécére, nem zuhanyoztam le és nem mostam fogat. Szóval gyorsan és a lehető leghalkabban lezavartam eme teendőimet és vissza feküdtem az ágyba. Próbáltam visszaaludni de sehogy sem sikerült.
Ekkor egy koppanást hallottam a szomszédos szobából..

Kacchan szemszöge
~Kurva telefon!!~ gondoltam miközben az éjjeli szekrényről mesterien lebaszott telóm után nyúltam. ~Persze (¬_¬) most még kiabálnom sem lehet a rohadt vörös miatt. Baszki, ha ez a fura hajú felébred, még képes és a végén idecsődít valami kibaszott pizsipartit..~
Elővettem a fülesem is (amit végre sikerült is csendben intézni,) majd fejemre húztam a takarót (nehogy felébredjen az az idióta a fényre) és böngészni kezdtem...

Deku szemszöge
~Mi koppanhatott? Ha jól tudom az Kacchan és Kirishima-kun szobája.. Vajon..átnézzek? Nem feltétlen kéne dee.. Ahj nem tudok aludni, unatkozom és a tetejébe még kíváncsi is vagyok...
Na jó csak.. Csak bepillantok.~

Felkeltem az ágyból, bebújtam a papucsomba, az ajtóhoz sétáltam és halkan elfordítottam a kilincset majd ugyanolyan óvatosan csuktam be magam mögött az ajtót. Pár halk papucs csoszogás és már ott is voltam az ajtónál. Kezem a kilincsre emeltem, de ekkor megtorpantam.

~Biztos jó ötlet ez? Benyitni Kacchanék szobájába? Nem. Egyértelműen nem jó ötlet. De nem is azért indultam el mert annak tartottam, nem igaz? ...Ám legyen. Mostmár csak azért sem fordulok vissza.~

Azzal rámarkoltam a kilincsre és résnyire nyitottam az ajtót.
Halvány fény csík vetült a szoba padlójára.
Szerencsére a folyosón lévő lámpák fénye szabályozható úgyhogy lejjebb vettem nehogy felébredjenek az erős fényre.
Betekintve először azt láttam hogy Kirishima-kun ki van takarózva és keze-lába kilóg.

~ Ez így nem lesz jó.. Meg fog fázni.. De.. Lehet hogy mindíg így alszik és akkor nem illene beavatkoznom az alvási szokásaiba, viszont az is lehet hogy csak azért alszik így mert új helyen van és még nem szokott hozzá....
Mindenesetre.. Azzal csak nem ártok ha betakarom..~

Azzal fogtam magam és belljebb léptem. Odasétáltam Kirishima-kun ágyához és óvatosan betakartam.
Ezután ismét körbe néztem és megláttam a másik ágyat. Kacchanét.
Igazából csak egy nagy gombóc takarónak tűnt elsőre. Aztán persze rájöttem.

~ Kacchan.. A fejére húzta álmában a takarót? Ez nagyon nem jó.. Hozzá már végképp nem tanácsos odamennem.. De ha nem teszem és itt hagyom és előbb utóbb nem húzza le véletlenül saját magáról, valószínűleg el fog fogyni az oxigénje és annak nem lesz jó vége...
Oda kellene mennem..
Nem.
Oda kell mennem!~

Lassú léptekkel próbáltam megközelíteni az ágyát, nehogy zajt csapjak. De persze figyelembe kellet vennem hogy nem tudom mióta alszik így, azaz mennyi levegője van. Úgyhogy közben próbáltam gyors tempóra váltani.

Amint odaértem ismét lefagytam egy pillanatra, de erre nem volt időm. Egy határozott mozdulattal kellet leszednem róla a takarót. Ahogy húztam le a paplant megláttam a kiszűrődő fényt, azaz a világító képernyőt, de a kezemben már ott volt a mozdulat.

Ébren volt.

Úgy tűnt, Kacchan egy pillanatra lefagyott, ahogy a falnak fordulva mozdulatlanul meredt maga elé. Majd lassan hátra fordult és gyilkos tekintetét az enyémbe fúrta, ami erre félelemmel telt meg...

É

É

É

S

ENNYI!

Remélem tetszet! Első könyvem szal nem tom most mit írjak ide.. :b
Kritikát, véleményt, random kommentet, barmit szívesen fogadok ( Igen. Nincs életem, szal nyugodtan írjátok meg ha bármi eszetekbe jut :D ).
Ja és BOLDOG SZÜLETÉSNAPOT KACCHAN!!! Na meg boldog húsvétot mindenkinek! ^-^

KatsuDeku WIPWhere stories live. Discover now