"Terima kasih Prof,hai semua nama saya Tengku Nick Rian Aiman panggil je saya Rian selamat berkenalan."sapa Rian dengan gembiranya."Hai semua aku Tengku Nick Raid Zacqkuan panggil je Raid"kata Raid acuh tak acuh.
"Apa kata kamu berdua duduk di situ?".Prof Zahar mengarah Raid dan Rian diduk di belakang Luna dan Lia."Saya harap kamu boleh beri tunjuk ajar pada murid baru ya"pinta Prof.
"Baiklah,kita teruskan pembelajaran ya jadi saya nak kamu semua tumpukan perhatian boleh?"."Boleh Prof!"
~~~~~~~♡~~~~~~~
"Eh Luna!tunggu apa lagi?jom la ke kantin!"ajak Lia sambil menghampiri Luna."Nanti la Lia,aku nak siapkan kerja dulu"sampuk Luna.Ketika itu,Rian berjalan melewati mereka.
"Nak join sekali boleh?"kata Rian.Matanya tertancap pada Lia yang berada di depanya.Lia hanya mengangguk.Entah kenapa,dia berasa sangat kurang selesa dengan kehadiran Rian itu.
"Ok dah siap,jom rehat"kata Luna."Korang rehat sekali dengan kitaorang eh?"soal Luna."Haah"."Ok kalau macam tu jom la"Arah Luna."Hmm..interesting"bisik Rian sambil memandang pergerakkan Lia.
Di cafe
"Korang nak pesan apa-apa tak?"."Beli cofee dua"ujar Rian.
"Makan?"
"Takpelah"kata Raid pula.
"Oh...okay"
~~~~~~~♡~~~~~~~
RAID DAN RIAN POV"TING!"
FAMILY GROUP
ABI
MALAM NI KAMU SEMUA IKUT
ABI ...PERGI RUMAH UNCLE KAMAL
YA...ADAM
OKAYRAID
KRIAN
ALRIGHTEND POV...
"Dah sampai pun pesanan korang jemput la"pelawa Lia dengan kekok."Terima kasih"."Sama-sama"balas Lia perlahan.
Habis sahaja kolej
Lia menunggu Engku Kamal untuk menjemputnya.Tidak lama kemudian,kereta BMW bewarna hitam berhentin di depannya.
"Eh abang,mana ayah?"soal Lia lambat-lambat."Ayah ada je kat rumah oh lupa balik nanti Lia pakai cantik-cantik ya sebab kita ada tetamu malam ni"kata Rayyan sambil memandu.
"Okay"senyum Lia dengan manis.
YOU ARE READING
SUAMIKU ENCIK MAFIA
Adventure"Hey sayang kenapa ni hmm??? merajuk ya..."Soal Aedrian kepenatan sambil duduk di sebelah isterinya itu. "Ish tepilah sebuk je"Lantas Lia menolak Aedrian supaya jauh darinya. "Alololo jangan la merajuk sayang"Pujuk Aedrian. Lia yang mendengar pujukk...