Yenlin pergi kesekolah seperti biasa cuma hari ini adalah hari istimewa bagi kelas2 muzik kerana mereka akan membuat persembahan.Yenlin masuk kekelas yang dihias cantik dan disambut oleh Eunji.
Eunji: Tengok siapa yang datang~~?
Yenlin: Wow!Kelas kita ke nie?Mianhe sebab aku tak tolong korang hias kelas semalam.
Eunji: Tak apalah.Lagipun kau kan tak sihat semalam.Lagipun kelas kita nie budak2 lelaki yang hias,aku jadi ketua yang mengarah je.
Yenlin: Mana Hot Boys?
Eunji: Diorang tengah bersiap.Rindu Kuanlin lah tu.
Yenlin: *blushing* kau nie kalau tak mengusik aku dalam sehari memang tak boleh kan?
Eunji: *ketawa* Biasalah tu.
Jinyoung masuk kekelas dan datang kemeja Yenlin.
Jinyoung: Yenlin,Kuanlin bagi surat.Dia suruh baca sekarang.
Eunji: Jaemin tak bagi surat untuk saya ke?
Jinyoung: Emmmm tak!Got to go!
Eunji: Uweklah Bae Jinyoung!Yenlin bacalah surat tuuuu~~
Yenlin membaca surat tersebut dengan suara yang agak sederhana.Relaxlah pelajar semua dah ada kat dewan kecuali Yenlin dan Eunji je.
Hai Kang Yenlin
Datang ke dewan sekarang.Bila awak dah masuk awak akan nampak bunga ros warna merah..tulah tempat awak..oh yes bagitahu Eunji kerusi sebelah awak yang ada bunga warna pink tempat duduk dia,bunga tu daripada Jaemin.Kitorang tunggu nie.Yang Benar
Lai Kuanlin❤Yenlin: Wow Jaemin so romantic!
Eunji: Kuanlin lagi romantiklah.Jomlah kita pergi kedewan sekarang.Nanti tak pasal ada orang ambil tempat kita pula.
Ketika Yenlin dan Eunji masuk kedalam dewan,semua pelajar perempuan disitu memberi tenungan yang menakutkan.Yenlin merasa tidak selesa dengan tenungan tersebut.
Eunji: Abaikan diorang!Diorang semua just jealous dengan kita. *menggenggam erat tangan Yenlin*
Yenlin mengikuti kata2 Eunji dan duduk ditempat yang dikatakan oleh Kuanlin namun belum sempat mereka berdua duduk,BHS menarik tangan mereka kasar.
Jihyo: Cantik bunga!Kuanlin dan Jaemin ke yang bagi?
Eunji: YA KORANG NIE TAK SERIK KE KENA BELASAH DENGAN AKU?NAK MASUK HOSPITAL LAGI?
Mina: *ketawa jahat* Macam nie ke yang Jaemin jadikan yeochin?Tak ada langsung sifat seorang yeoja.
Nayeon: Dan kau betina!Kan aku dah cakap jauhkan diri kau daripada Hot Boys!Degil betul kau nie kan!
Yenlin menggenggam penumbuknya kuat,hanya tunggu mendarat muka betina2 tu je.
Yenlin: Aku langsung tak takut dengan koranglah.Setakat ugutan murahan macam tu,kau ingat aku kecutlah!
Eunji: Diorang nie perasan lebih,lagipun dari kepala sampai ketapak kaki,tak ada langsung ciri2 namja suka.
Jihyo: Kau ingat namja sukalah yeoja2 macam korang.Korang tahu tak,diorang langsung tak berminat dengan yeoja2 macam korang.
Tiba2..
Kuanlin: Siapa cakap?Boleh tak korang berhenti daripada buat benda2 yang tak berfaedah nie?
Jihyo: Kitorang just nak lindungi korang daripada yeoja2 nie!
Jaemin: Terima kasih sebab nak lindungi kitorang tapi cara korang salah!Kitorang ada hak untuk suka sesiapa je.Dan kitorang ada hak untuk jatuh cinta dengan sesiapa je.
YOU ARE READING
Secret Hidden(Lai Guanlin)
FanfictionKisah cinta sekolah tinggi yang paling ditunggu diabad iniヽ('▽`)/ Ceh ayat langsung tak boleh belah ヽ(^0^)ノ Bacalah ya😹 Enjoy💗