Sabah uyandığım gibi dolabın karşısına geçtim. Ama ne giyecegimi hiç bir turlu secemiyordum. Normalde olsa elime geçenleri giyerdim. Yok canım Justin geliyo diye ne alakası var? Aaa lütfen ben öyle biri miyim? Telefonu alıp Taylor u aradım.
S:Taytay bebeğim hem bana gel çok acil durum çok vahim
T: Ne oldu Selena iyi misin? Ambulansı aramalıyım? Yada itfayeyi?
S: Hayır ikimiz cozmemiz lazım çabuk gel. Telefon da anlatamam.
T: Hemen geliyorum sakin bir şey yapma güzelim.Telefonu direk kapattım ve kendimi yatağa attım. Yaklaşık 10 dakika sonra kapının tekmelenme sesi geldi. Merdivenleri kenarından kayarak indim ve Kapıyı açtım . Açmamla da Taylor in içeri girmesi bir oldu.
T: Ne oldu Selena? İyi misin
S: Hayır! Jus gelmek üzere.
Bana salakmisim gibi baktı
T:Selena sen mal misin ne kadar korktum haberin var mı ?Pekala böyle bir tepki beklemiyordum
S: Şey ben bu kadar endiselecegini düşünmemiştim.
T: Lanet olsun gel buraya.
(Sarilirlar) Bir daha böyle bir şey yapma
S: PekiiBirlikte odama çıkmaya başladık.
T: Hay senin Justin ine ne buluyorsun bu çocukta?
Ona bir anda rakamı döndüm.
S: Sen değil miydin" Selena o seni gerçekten seviyo baksana pişman" diyen! SUS BAKİYİM
T: İyi be bir şey demedik( odaya gelirler )
T: Ufff bunları giy zaten üstünü degistiriceksin
S:İyi beKONSER ALANI
Konserden önceki provayi aliyorduk ve Justin in bana bakması ile nefesim kesiliyordu. Prova bittiğinde Justin in yanına gidip " Kuliste mi olucaksin yoksa seyircilerin arasında mi? "
Seni nerden daha yakın görebilirsem ordan
bu çocuğun dediklerine düşmemek mümkün muydu? Hayır değildi .
Peki sen bilirsin. Bence seyircilerin yanına geç.
KONSER BAŞLAR
( Videoyu izlerken şarkının başladığı kısımlarda " MY BABY " diyo. O kısım önemli)
JUSTİN DENAçılışı yapmıştı ve o... O çok mükemmeldi. Onu aldattığım günden sonra kendimi asla affedememistim. Nasıl böyle bir şeyi yapmıştım ki? Düşüncelerimi bölen şey hayranlar dan birinin " BENİM BEBEĞİM " diye bagirmasiydi. Adamın omzuna dokunun bana dönmesini sağladım ve adam bu sefer " JUSTİN BIEBEEER " diye bagirinca bir kaç kamera bana döndü ama aldırmadım. " Dostum Hayır o benim bebeğim" Dedim. Bu sefer bunları duyan hayranlar deliye döndüler.
UYKUM VAR!!! Sizi seviyom gençlerr ve 21.30 gibi gelir demiştim ama daha geç geldi Özür dilerim onun için ❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gizli Hayran /Jelena
RomantikSelena konsere çıktığında gördüğü görüntü karşısında şok olur o...