(Selena dan devam)
Justin koca bir bebek gibi hala uyuyordu. Onu uyandırmak istemiyordum ama başka çarem de yoktu. Çok açtım. Aklıma gelen fikirle sinsice sirittim. Makyaj malzemelerimi alıp Justin e allık sürdüm ,yanağına J❤S yaptım ,sacina mavi bandana taktim ve Ruj sürdüm. En sonda basparmagini alıp ağzına sanki bir bebekmiş gibi yerleştirdim. İşte şimdi olmuştu! Telefonumu elime aldım ve bir sürü fotoğrafını çektim. İşim bittiğinde makyaj malzemerini aldım ve yanağıma ve koluma morluklar, kızarıklar yaptım. Makyaj bittiğinde ise Merdivenlerin başına uzandim ve show başlasın! Önce gözlerimi doldurdum ve ağlamaya başladım. Vay be bende az değilim. Ağlamam gerçekçi olunca evi önleyecek bir çığlık attım ve yüksek sesle ağlamaya başladım. Önce ayak seri duydum. Sonra ise Selena nerdesin? Sesini ebenin köründeyim gerizekalı dışarı çıksana! Daha yüksek sesle ağlamaya başladım "JUSTIIN (hıçkırık) BEN ÇOK ÇOK KÖTÜYÜM (ağlama sesleri) "
Bu sefer kapı açılma sesi geldi ve merdiveni yukarisinda Justin görüldü.
"SELENA SANA NE OLDU?!" Diye bağırıp beni kucağına aldı. Deli gibi ağlıyor ve hıçkırıyordum. Pekala bu kadarını bende beklemiyordum. Kucagindayken beni koltuğa götürüp uzandirdi.
"Nasıl oldu bu?"
"Ben (hıçkırık) ben aşağı iniyodum. Sonr...(kahkaha atmaya başlar )Eh daha fazla dayanamamistim. Bana delirmisim gibi bakarken ben:
"Ah Justin bak yaram siliniyor!" Diyerek makyajımı dağıtmaya başlayınca ne olduğunu anlayıp ayağa kalktı ve "Sen ne yaptığının farkında misin? Ödüm patladı lan benim sana bir şey oldu diye" diye bağırdı. Pekala böyle bir tepki beklemiyordum. "Ben ben şey bu kadar tepki vericek ini düşünme..." sözümü bitirmeme izin vermeden beni kendime çekip sarıldı ve bende ona sarıldım. Sanırım biraz fazla abartmiştim şakayi.Justin den (bu gün sabah)
Kulağı tirmalayici bir çığlık sesiyle uyandım. Ah hadi ama ne oluyor. Selena ya sarılmak için sağa döndüğümde orası boştu üstelik aşağıdan deli gibi ağlama sesleri geliyordu. Yoksa? SELENA?!
" Selena nerdesin?" Diye seslendim. Ardından "JUSTİN BEN ÇOK ÇOK KÖTÜYÜM" diye bagirmasiydi sesi geldi. O an bütün dünyan başıma yıkıldı ve Kapıyı açıp merdivenlerden ineceğini sırada merdiveni başında yüzü ve kolu morluklarla kaplı bir selena beni karşıladı. Gözleri ağlamaya kızarmışti. Sesimin tonunu AYARLAYAMAYİP"SLENA SANA NE ÖLDÜ DİYE bağırdım ve aşağı koşarak indim. Bunu ona kim yapmıştı? Yada kendisi mi olmuştu? Burda neler oluyordu? Onu Hemen kucağıma alıp koltuğa götürdüm. Hala ağlıyordu ve bu benim canımı ondan daha çok acıtıyordu. Bu durumda ne yapılmalı ? Yaraları mi sarmaliyim yoksa onun yanında mi kalmaliyim? Ah suan sağlıklı düşünemiyorum. Aklıma gelen en mantıklı şeyi yaptım ve "nasıl oldu bu?" Diye sordum. "Ben aşağı iniyodum ve sonr..." gerisini getirmeden kahkaha atmaya başladı. Kafasını çarpmış olabilir miydi? Yoksa kafayı mi yiyordu? Kahkahasini kontrol altına alınca kolunda ve yüzündeki morluklarla dokunup ovmaya başladı. Morluklar gittikçe dağılıyordu. BİR DAKİKA BİR DAKİKA BU MAKYAJ MİYDİ? Anında ayağa kalktım ve " Sen ne yaptığının farkında misin? Ödüm patladı lan benim sana bir şey oldu diye" diyerek bağırmaya başladım. Ben onun için korkarken o bana şaka mi yapmıştı? Sikeyim böyle şakayı. "Ben ben bu kadar tepki vereceğini düşün..." cümlesini tamaamasina izin vermeden ona sarıldım. Oda bana karşılık verdi. Fakat suan aşırı adrenalin patlamış yaşıyordum ve odadan çıktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gizli Hayran /Jelena
RomanceSelena konsere çıktığında gördüğü görüntü karşısında şok olur o...