Slatke male lazljivice 🤫

470 13 2
                                    

Slatke male lažljivice (Pretty Little Liars)je američka tinejdžerska dramska TV serija nastala prema serijialu knjiga istoimenog naziva Sare Šepard. Prva epizoda premijerno je prikazana 8. juna 2010. na kanalu „ABC Family“, koji je u januaru 2016. godine promenio naziv u „Freeform“. Serija se od 2015. prikazuje u Srbiji na televiziji Foks lajf.

▪️Žanr: Tinejdžerska drama, misterija, triler, kriminalistika▫️Autor: Aj Marlin King▪️Bazirano na: Slatke male lažljivice▫️Pisac: Sara Šepard▪️Glumci: Trojan Belisario, Ešli Benson, Tajler Blekburn, Holi Mari Koums, Lusi Hejl, Ijan Harding, Bjanka...

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

▪️Žanr: Tinejdžerska drama, misterija, triler, kriminalistika
▫️Autor: Aj Marlin King
▪️Bazirano na: Slatke male lažljivice
▫️Pisac: Sara Šepard
▪️Glumci: Trojan Belisario, Ešli Benson, Tajler Blekburn, Holi Mari Koums, Lusi Hejl, Ijan Harding, Bjanka Loson, Lora Lejton, Čed Lou, Šej Mičel, Džanel Periš, Saša Pitersa, Andrea Parker
▫️Uvodna pesma: „Secret” od The Pierces
▪️Zemlja: Sjedinjene Američke Države
▫️Jezik: engleski jezik
▪️Broj sezona: 7
▫️Broj epizoda: 160
▪️Vreme trajanja: 41-45 minuta
▫️Producent: Liza Kokran-Nilan, Maja Goldsmit, Keron Dan Trasel, Brajan M. Holdman, Hindi Voli
▪️Emiter: ABC Family (2010–16) 
Freeform (2016–2017)
▫️Premijerno prikazivanje: 8. juna 2010. — 27. juna 2017.

~ ABC Family je 26. marta 2013. najavio spin-off seriju, Rejvensvud, koja je izašla oktobra 2013. Nakon emitovanih 10 epizoda, spin-off je otkazan. Šesta i sedma sezona ove serije su 10. juna 2014. naručene. U avgustu 2016. je potvrđeno da će sedma sezona biti poslednja.

Snimanje serije je zvanično završeno 26. oktobra 2016.

~ Postavljena u prigradskom naselju Rouzvudu, serija prati živote četiri srednjoškolke: Spenser Hejstings, Alison Dilaurentis, Arije Montgameri, Hane Marin i Emili Filds, čija se ekipa raspada nakon što vođa ekipe, Alison, nestaje

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

~ Postavljena u prigradskom naselju Rouzvudu, serija prati živote četiri srednjoškolke: Spenser Hejstings, Alison Dilaurentis, Arije Montgameri, Hane Marin i Emili Filds, čija se ekipa raspada nakon što vođa ekipe, Alison, nestaje. Godinu dana kasnije, ostatak otuđenih prijateljica se okuplja i počinju dobijati poruke od misterioznog zlikovca „A” i kasnije od „AD”, koji im preti i muči ih zbog grešaka i laži koje su one napravile i rekle pre i posle Alisonine smrti. Na početku, one misle da Alison to radi, ali nakon što je njeno telo pronađeno, devojke shvataju da je to neko drugi ko želi osvetu.

Pretty little liarsWhere stories live. Discover now