22.epizoda - For Whom the Bell Tolls
Na završetku prve sezone devojke odlučuju zaustaviti A. i prekinuti tajanstvenost koja okružuje njihovu prijateljicu. Aria, Emily, Hanna i Spencer sada imaju u susedu informacije koje im je Alison ostavila. Ali kako će bez opipljivog dokaza uhvatiti A. u njenoj/njegovoj igri? Devojke imaju samo snimak i vlastito nejasno sećanje na noć Alisoninog nestanka pa se okreću neuobičajenom izvoru informacija koji će im pomoći zaustaviti A.
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
▪️U prvoj sezoni upoznajemo se sa pet šesnaestogodišnjakinja - Emili, Spenser, Aria, Hana i njihovom 'kraljicom' grupe - Alison. Alison nije samo predvodila grupu nego je bila i kraljica škole, pa je sa devojkama čuvala mnoge tajne. Jedne noći Alison misteriozno nestaje, i o njoj se ne zna ništa punih godinu dana.
▪️Posle godinu dana Aria, Spenser, Hana i Emili polaze u 2. razred srednje škole, a Alison još nema. Spenser Hejstings je pametna devojka, koja dolazi iz porodice advokta. Ona voli da se takmiči sa sestrom Melisom u svemu, pa je čak bacila oko na Melisinog verenika Vrena. Hana Marin živi sa majkom, i usprkos svojoj prošlosti (bila je debela), sada postaje nova kraljica škole sa svojom popularnom prijateljicom Monom (koja je pre bila štreberka kojoj se Alison rugala). Aria Montgameri upoznaje novog dečka Ezru Fitza i zaljubljuje se u njega, a onda saznaje da joj je on novi profesor engleskog jezika. Emili Filds raskida sa dečkom i napokon priznaje svima da je homoseksualna, pa počinje vezu sa Majom - devojkom, koja se uselila u kuću u kojoj je nekad živela Alison DiLourentis, njeni roditelji i brat Jason.
▪️Devojke počinju dobijati anonimne poruke od -A, osobe koja polako otkriva njihove tajne koje je samo Alison znala. Takođe ih ucenjuje i zlostavlja preko poruka. One misle da im to šalje Alison, ali par dana kasnije radnici pronalaze telo sa narukvicom na kojoj piše Alison. Tako utvrđuju da je telo Alisonino. Devojke su mislile da je gotovo sa porukama, ali prevarile su se, poruke su i dalje stizale.
▪️Očajne su i pokušavaju da otkriju ko je -A, a najviše ko je Alisonin ubojica. Na popisu su im prvo Džena Maršal i Tobi Cavanaugh, kojima je Alison jednom podmetnula petardu koja je uzrokovala Dženino trajno oslepljenje. Ipak, oni su otpisani sa liste, a Spenser počinje vezu sa Tobijem. Sledeći na popisu je Ian Tomas, Melisin bivši dečko koji je snimao devojke dok su se presvlačile. Alison je jednom ukrala njegove video snimke kako bi ucenjivala Dženu, pa su devojke mislile da ga je to razljutilo. Nakon što Melisa prekine sa Vrenom, ona se uda za Iana i zatrudni. U međuvremenu, na Moninom rođendanu automobil je udario Hanu i devojke su sigurne da ju je udario/a -A. Smatraju, da je Ian ubio Alison kad nađu snimak na kojoj su on i Alison sami u šumi. U Rosewood crkvi dolazi do okršaja između Iana i Spenser, ali dolazi maskirana osoba u crnom odelu koja gurne Iana na zvonik na kojem ostane obešen. Devojke su napokon odahnule što je Ian mrtav jer su mislile da je on -A i da je ubio Alison, ali -A im šalje poruku da ništa nije gotovo.
YOU ARE READING
Pretty little liars
Mystery / ThrillerNakon nestanka Alison Dilorentis, najbolje prijateljice Hana, Emili, Aria i Spenser uvlače se u opasnu igru. Počinju dobijati poruke od misteriozne, anonimne osobe koja se potpisuje kao „A", a u tim porukama su tajne koje je znala samo Alison. Serij...