3 DALIS

71 3 2
                                    

Šiandien Rugsėjo 5 diena-pirmoji diena mokykloje.Jau tris savaites ir penkias dienas gyvenu New yorke.Stengiausi kiekvieną dieną išeiti į lauką ir pažinti miestą.Jis dar didesnis,kai ieškai ko nors.Kelis kartus praėjau pro naująją mokyklą-ji tikrai nebloga.
Atsikėliau anksčiau prieš žadintuvui nuskambant,nes nekantravau.Pirmą kartą noriu eiti į mokyklą.Nekęsdavau Beverlo Hilso mokyklos.Tikra skylė.Nors ir buvau gana populiari,bet nemėgdavau ten būti.Dažnai praleisdavau pamokas,laužydavau mokyklos taisykles,nes man jos tiesiog nerūpėdavo.Tačiau noriu pasitempti ir žiūrėti į mokslus ir mokyklą rimčiau.Turiu valandą viskam susiruošti.Vos tik išlipus iš lovos,bėgau palįst po dušu,kad atsibusčiau.Tada vis dar su šlapiais plaukais nuėjau apsirengti.Užsivilkau juodus marškinėlius ir juodas kelnes.Išsidžiovinus plaukus,šiek tiek pasidažiau.Pasiemiau rankinuką ir išlėkiau pavalgyti pusryčių.Namie buvo tylu.Tėtis tikriausiai jau darbe,o mama miega.Pasidariau pati valgyti.Greitai išsikepiau blynų ir išgėriau kavos.Į rankinuką įsidėjau obuolį,jei praalkčiau.Telefonas jau rodė 7.45.Skubiai užsivilkau rudą paltą ir įsispyriau juodus batus.Paskutinį kartą žvilgtelėjau į veidrodį,nusišypsojau ir išėjau.
Mokyklą nebuvo toli.Po maždaug penkių minučių buvau vietoje.Širdis plakė kaip išprotėjusi,nes labai nervinausi.Šiaip ne taip, atsiradau mokyklos foje.Reikėjo nusigauti iki registratūros,kad gaučiau savo tvarkaraštį ir kt.Jaučiausi pasimetusi,nes net nenumaniau,kur galėtu rastis registratūros ofisas.Pasidarė sunkiau kvėpuoti,nes pasiklydau naujoje patalpoje.Aplink buvo daug mokinių,o tai mane dar labiau gąsdino.Stengiausi nusiraminti.Giliai įkvėpiau,iškvėpiau ir užsimerkiau.
-Sveika,gal tau padėti?Atrodai pasimetusi,-kažkas prakalbo.
Atsimerkiau ir pamačiau raudonplaukę mergina.
-Taip.Aš čia naujokė.Neįsivaizduoju,kur randasi registratūra.
-Ak!Galiu tau padėti.Kuo tu vardu?
-Mano vardas Alisa.Neseniai čia atsikrausčiau.O tu kuo vardu?
-Aš Emma.Malonu susipažinti,-meiliai nusišypsojo mergina.-Eime, palydėsiu.
Kol ėjome link registratūros labai susibendravome.Emmai taip pat šešiolika metų,ji lanko dainavimą ir yra krepšinio palaikymo komandos šokėja.
-Gal norėtumei prisijungti prie mūsų?-užklausė mergina.
-Tikrai norėčiau!
-Puiku!Kaip tik renkame naujas merginas.Prisijunk ryt po pamokų.
Nusišypsojau.
-Štai registratūros ofisas.-parodė į duris.-Tavęs palaukti?
-Nežinau,bet jei tu nieko prieš,būtų jaukiau,jei palauktum.
-Gerai,palauksiu tada.
Palinksėjau merginai ir atidariau ofiso duris.Tenai sedėjo moteris, šveisiais plaukais,prie stalo, ir skaitė žurnalą.Taip pat ant kėdžių sedėjo du vaikinai.Ofisas buvo gana erdvus.Kambario dešinėje buvo durys,kurios vedė į direktoriaus ofisą.
-Kuo galėčiau padėti?-paklausė moteriške.
-Aš Alisa Harris,esu naujokė.Atėjau pasiimti savo tvarkaraščio.
Iš stalčiaus moteris išsitraukė didelį aplankalą,kuriame buvo užrašytas mano vardas ir pavardė.Iš tenai ištraukė du lapelius.
-Tavo tvarkaraštis ir mokyklos būreliai.Turi lankyti bent vieną.
-Kodėl?
-Neklausinėk.Dabar gali eit.Motėris vėl pasiemė žurnalą ir pradėjo skaityti jį,ignoruodama mane.Nusisukau ir pažiurėjau,kas sedėjo kedėse.Ant kedžių išsidrėbę sedėjo du vaikinai.Vienas buvo sumuštas ir laikė šaldantį presą,o kitas sedėjo šalia jo ir kramtė gumą.Jis taip pat buvo sumuštas,bet tikrai mažiau,nei kitas vaikinas.Pamačiau,kad jis mane nužiūrėjo ir sau nusišypsojau.Nežinojau,kaip dėl to jaustis,tad tiesiog greitai išėjau iš ofiso.
-Ilgai laukei?-paklausiau Emmos.
-Ne,kokia tau dabar pamoka?
Pažiurėjau į tvarkaraštį ir pamačiau,kad man pirma yra chemija.Labai nemėgau jos.
-Chemija...Nekečiu jos.
-Man taip pat chemija.Man ji patinka.Einam greičiau,nes jei pavėluosim ponas Hayes mus užmuš.
Kaip ir sakiau-nekenčiu chemijos.Tačiau sedėjau su Emma ir viskas praėjo tikrai greitai ir sklandžiai.
Nemažai pamokų turėjau su Emma:chemija,Anglų kalbą,Ispanų kalbą,istorija ir muzika.Pamokos bėgo taip gretai,kad net nepastebėjau kaip atėjo ilgoji pertrauką.Nuėjome pavalgyti į valgyklą.Ji Buvo labai erdvi ir gražiai sutvarkyta.Pastebėjau,kad kieviena draugų grupė turėjo po savą stalelį.Emma mane nuvedė prie staliuko,kuriame sedėjo dvi merginos ir vaikinas.Emma atsisėdo prie vaikino ir pabučiavo jį.Aš likau stovėti.
-Čia Alisa.Ji naujokė ir ji labai šauni.
-Labas Alisa,aš Mendė,-pamojavo man ilgais šveisiais plaukais mergina.
-Aš Gigi,-nusišypsojo tamsiais grabanotais plaukais mergina.-Ateik atsisėsk prie manęs.
-Aš Martinas,-garsiai pasakė vaikinas.
Nusijuokiau ir atsisėdau pas Gigi.
-Tagi,kas naujo,panos?-paklausė Emma.
-Ignas ir vėl susimušė su Dilanu.
-Dėl ko šį kart?-pavartė akis.
-Tau reikėtų tvardyti savo brolį,Emma,-atsidusdama pasakė Mendė.
-Kaip?Jis net namuose nebūna.Švaistosi naktimis.Matau ji tik mokykloje ir tai labai rėtai.
-O kaip tavo tėvai?Nesijaudina dėl jo?-man taip pat įdomu pasidarė.
Ar tai tas vaikinas,kurį mačiau registratūroje?Tas,kuris mane nužiūrėjo...
-Alisa...Aš tėvų neturiu.
Nuleidau galvą,nes pasidarė gėda.
-Labai užjaučiu..
-Viskas gerai,tu nežinojai.Gyvenu su dėde.
Norėjau paklausti,kas Emmos tėvams atsitiko,tačiau nebedrįsau.Išsitraukiau obuolį iš rankinuko ir pradėjau jį valgyti.
-Tai viskas,ką valgysi?-paklausė Gigi.
Linktelėjau ir vos vos nusišypsojau.
Žiūrėjau,kaip mielai šnekučiavosi Emma ir Martinas.Kaip Martinas žiūrėjo į merginą ir negalėjo nesišypsoti.Tada jie pasibučiavo.Pasiilgau to.Nuleidau akis.
-Alisa,eisi su mumis kartu į vakarėlį penktadienį?-pasiteiravo Mendė.
-Taip tiksliai!Pas manęs!Na,aišku brolis viską organizuoja,bet galiu pasikviesti savo draugus.Prisijungsi?-nutraukdama bučinius,paklausė Emma.
-Taip,planų kaip ir neturiu..
Merginos suplojo rankomis ir nusišypsojo.
Sužinojau,kad netoli manęs gyvena Gigi.Taigi,kartu parėjome namo.Pamokos praėjo greitai.Galbūt,dėl to, kad man buvo gera?Susipažinau su gerais žmonėmis ir man tarp jų buvo labai linksma.Kaip Nina laikosi?Šnekėjome prieš dvi dienas,bet įdomu,kaip jai sekėsi mokykloje.
Namuose,kaip ne keista,buvo vis dar tylu.Neįsivaizduoju,kur tėvai.Atsidusau ir nuėjau į virtuvę užkąsti.Nieko šaldytuve nebuvo,tad tiesiog išgėriau vandens.Nusprendžiau paskambinti Ninai į "Skaipą".Skambinau kelis kartus bet ji neatsiliepė,nors buvo prisijungus.Užverčiau kompiuterį ir susimąsčiau.Dažniausiai ji iškart pakelia.Net nežinau ką ir beveikti.Planavau visą vakarą kalbėtis su geriausia drauge.Pasiėmiau telefoną ir įsijungiau Facebook'ą.Atėjo kelios žinutės,kad mane kažkas kviečią į draugus.Tai buvo visi šiandien sutikti žmonės:Emma,Mendė,Gigi,Martinas.
Atsidariau Emmos profilį,nes norėjau pažiūrėti,kaip atrodo jos šiandien minėtas brolis.Taip tai jis!Vaikinas,kurį šiandien mačiau registratūros ofise.Jis gražus..Bet tikriausiai eilinis mergišius..Išjungiau telefoną ir atsiguliau į lovą.Buvau gana pavargusi,tad greitai persirengiau į pižamą,nusiploviau veidą ir išsiploviau dantis.Jaučiausi gaiviai ir nieko nelaukdama šokau į lovą ir stengiausi užmigti,bet be tėvų namie-neužmiegu.Išgirdau,kad grįžo tėvai,tad dabar rūpesčio užmerkiau akis.
•••••••••••••••••••••••••••••
Šita ilgesė😅Tikiuosi patiks!!Atsiprašau už klaidas,mielieji.

Not a material girl [LT]Onde histórias criam vida. Descubra agora