━━━━━━
❝ YOU'RE THE STAR I LOOK FOR EVERY NIGHT ❞
━━━━━━
Dzień pierwszy. Niby wszystko jest takie same, życie toczy się dalej, a jednak czegoś brakuje. czegoś małego, ale za to bardzo istotnego.
Znasz może to uczucie, kiedy ułożyłeś już całą układankę, myślisz że jest już gotowa, ale nagle zauważasz że brakuje jednego, małego elementu? Wtedy puzzle, choć praktycznie ułożone, wydają się puste, niekompletne. A ostatni, kluczowy element za nic nie chce się znaleźć. To może się wydawać dziwne, ale takie uczucie towarzyszy teraz mi.
Co jeśli nigdy nie znajdziesz tego puzzla? Twoja układanka nigdy już nie będzie kompletna.
Co jeśli nigdy nie wrócisz? moje życie już nigdy nie będzie kompletne.Dzień trzeci. Dalej pusto. Ludzie wokół mnie starają się udawać, że wszystko jest dobrze, ale ja widzę jak jest.
Nikt nie ukazuje swojej prawdziwej twarzy, każdy z nas tworzy swoją maskę którą nakłada kiedy przychodzi taka potrzeba.
Czy ja znałam twoje prawdziwe oblicze? Czy to wszystko było tylko marnie odegraną sztuką?Dzień trzysta sześćdziesiąty piąty. Jakie to zabawne. Ludzie mówią, że ci których kochamy nigdy nas nie opuszczą i zawsze są przy nas, więc gdzie jesteś?
Z każdym dniem coraz trudniej przychodzi mi udawanie, że nic się nie wydarzyło, szukanie rozwiązań, ale ciebie nie da się zastąpić.
Twoich wiecznie ciepłych dłoni, twojego zaraźliwego śmiechu, twoich pełnych zrozumienia i serdeczności spojrzeń.
Czuje się gorzej niż kiedykolwiek, ale nie mam nawet siły płakać. Czy to właściwe uczucie?
Pustka. Straszna, zimna pustka. Właśnie to teraz czuje.━━━━━━
❝ WHEN IT'S DARK, YOU'LL STICK RIGHT BY MY SIDE ❞
━━━━━━
YOU ARE READING
MORTUO FLORES ( one-shots )
Short Storymortuo flores. a rose by any other name would smell as sweet. multifandom & original one-shots. lune_corvus, 2019