Demir

76 6 0
                                    

Sabah daha alarm çalmadan uyandım.Sersem gibiydim siyah şort ve üstünede pembe şefaf gömleğimi giydim şefaf gömleğin altınada tabiki siyah atlet. Saçımıda alttan topladım ve çantamla kaykayımı aldım. Tam kapıdan çıkıcaktım annem yanıma geldi ve "kahvaltı etmiyecek misin tatlım" dedi bende "hayır" dedim ve gittim. Şöföre arabaya gerek yok anlamında elimi kaldırdım ve hızlıca kaykayımı sürdüm ve gittim. Hayır yani yoldada kimse yol vermez mi ya sonuçta kaykaylıyım,okula gidiyorum zaten küçücük kaldırım kadın olmuş duba gibi bütün kaldırımı kaplıyo bem napiyim yani...
Okula vardığımda zil yeni çalıyodu. Hemen sınıfı aramaya başladım nerdeydi bu sınıf ya unutmuştum tam merdivenlerden çıkarken dünkü kız bana çarptı (şu Demir'in eski sevgili) kız bana "sınıfınımı arıyosun güzel kız? ben sana gösteriyim bak şimdi merdivenlerden çıkıyosun sonra sola gidiyosun en sondaki sınıf" dedi. arkasını dönmeden giderken "teşekkürler" dedim. durdu tam arkasına dönicekken devam etti yoluna. Nereye gidiyodur acaba ders başlamadımı diye düşünürken bir yandan yürüyordum. Sınıfın önüne geldim üstüme çeki düzen verip kapıyı tıkladım ve "özürdilerim hocam girebilir miyim" dedim Demir benim sesimi duyunca kafasını kaldırdı ve o harika gülüşüyle bana gülümsedi. Demir'in yanına oturmadım çünkü dikkatim dağılabilirdi ve benim derslerimin iyi olması gerekiyo, okuldan atılmak istemiyorum bu okuldanda atılırsam yatılı okula gidicektim ve bundan nefret ediyorum. Bi kzın yanına oturdum kız belliki zengin kızıydı bana bi elini kaldırarak "Buraya oturmana izin veren oldu mu?" dedi bende "Sana soran oldu mu?" dedim ve çantamı sertçe sandalyeye koydum. Defterimi çıkardım ders Biyolojiydi. Ben not alırken sırtıma biri kağıt attı. Arkama baktım ve kağıdı yerden alıp açtım Demir "Bu tenefüs boş musun" yazmış. Demir'e doğru bakıp evet anlamında kafamı salladım. Demirde gülümsedi ve dersi dinlemeye devam ettim yanımdaki kız telefonuyla mesajlaşıyodu. Sınıfa baktığımda dersi dinleyen tek kişi bendim ve hoca takmıyodu ama ben yinede disiplinime devam etmek zorundaydım. Bir kaç dakika sonra zil çaldı ve Demir yanıma geldi "Gel biraz gezelim kendinden bahsedersin birbirmizi daha iyi tanıyalım" dedi. "olur" dedim. Okuldan dolaşırken bu okulun benim son şansım olduğunu anlatıyordum, Demirde beni ilgi ile dinliyordu. Tam konuşmamız arasında Demir'in eski sevgilis ve yanında 2 kız bizim yolumuzu kestiler. "Selam nasılsınız sevgilin mi oldu Demir" dedi. Demir kızın kolunu tuttu ve " bak biz seninle artık sevgili filan değiliz olmicazda o kısa bir süreliğine" dedi kız kolunu hızlıca çekip ağlamaya başladı ve hızla uzaklaşıyordu. Demir " Özür dilerim saçma sapan konuşuyo ne dediğini bilmiyo" dedi bende "önemli değil boşver" dedim Demir bana baktı ve o zaman bir özür olarak bu gün bize gel ve pizza söyleyelim Biyoloji ödevinide yaparız sonra bem seni bırakırım" dedi. "Süper olur" dedim ve yine o harika gülüşünü sergiledi.
Okul çıkışı annemi arayıp Demirlere gideceğimi söyledim. Demir arabanın yanına geldiğimizde kapıyı açtı ve gülümsedi. Arabası kırmızı çok güzel bir arabaydı. Ben arabaya bindim ve Demir arabayı sürmeye başladı. Eve vardığımızda gerçekten evleri çok güzeldi ve büyüktü. Bizim evden daha büyük bile olabilir, sinema salonu bile varmış. Kapıyı hizmetçileri açtı "Hoşgeldiniz efendim anneleriniz yoklar" dedi. Demirle içeriye girdik ve Demir 4 kutu pizza söyledi yuh onları kim yicekti. Demir 2 kutu bitirdi bemde 1 kutuyu Demir'in zoruyla zar zor yedim. Biyoloji ödevi filan derken zaman çok çabuk geçti ve uyuya kalmışım.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 12, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Son şansHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin