ovoga puta nema uvodnog dela. samo ću preći na stvar, iznervirala sam se.
- popularnost
louis ima sestru, harry ima sestru, liam ima sestru, zayn ima sestru, niall ima brata. (pisala sam u jednini, inače znam da louis ima više, harry jednu itd.)
na primer, mene pomalo nervira lottie. razlozi su:
- koristi bratovu popularnost, TO JE OK, I MI BI TO RADILI DA NAM JE LOUIS BRAT WATAFAK, ALI PRETERUJE. hmm ona ima na licu 67 kg šminke, uništava i ono malo što bi bila lepa i tako. jednostavno, nije mi lepa. mislim, da nema svu tu šminku i puder možda bi bila, ali ovako.. nije. nije i niko me neće naterati da menjam mišljenje. budite iskreni bar na trenutak i shvatite da ako je ona vaša buduća zaova ne znači da mora da bude lepa :')
- gemma
gemma je prelepa. iskreno. ima lepe crte lica, ne koristi puno šminke, jednostavno mi je okej cura kao cura. ništa manje i ništa više.
- zaynove sestre su jaaako lepe, crna kosa, liče na zayna, takođe ne koriste puno šminke (znam koje su zaynove sestre ali ne umem lepo da napišem ime i osramotila bih se hh)
da ne idem dalje, uglavnom, ako neko nije fizički lep, ne treba da preterujete ako je ona sestra louisa harryja marka ili darka.
- fanfictions, again
ok, mene užasno nervira kada onaj ko zna da piše umisli da ne zna, a onaj ko ne zna misli da zna.
na primer -
cura ima oko 200, 300 ili 500 followersa, napisala je jednu duugu priču koja se proslavila i pritom je najveća kopija ikada viđena, ali sine, ona ZNA DA PIŠE. ONA JE WOW, CARICA, MA KAKAV ŠEKSPIR, ONA JE IZMISLILA PISANJE. (sarcasm)
to što ste napisali jednu random priču, ne znači da ste talentovani, popularni, nazovite to kako hoćete. jednostavno spustite se na zemlju i pogledajte oko sebe, shvatite koliko neke cure dobro pišu i koliko su u stvari bolje od vas
- način pisanja
ono kad neko piše priču, i sada osmislila je, jel neku dobru ideju, ali ima tu jedan problem. radnja, samo radnja, opisa nigde. nije bitno da li pišete u prvom ili trećem licu. ako neko ima dara može pisati kako god, lepo pisanje se prepozna.
na primer -
ustala sam rano ujutru i shvatila da zayna nema pored mene. namrštila sam se i skuvala sam doručak, zatim usisala i prebrisala prašinu, te oprala suđe. zatim sam otišla u šetnju parkom gde sam srela moju najbolju drugaricu nataly.
i onda prebaci u zaynovu perspektivu i on ubija, kolje, pobije 8777 ljudi i dodje kuci, i tamo je u fazonu 'HEJ LJUBAVI JA SAM DOŠAO KAKO SI MI TREBA LI TI NEŠTO' i nema veze što je zbrisao nekoliko ljudi. to je nevažno. važno je da glavnoj likinji treba milka čokolada.
- način pisanja part II
kada neko piše priču i baš baš preteruje sa opisima, npr -
sunčevi zraci su se probijali kroz mekanu zavesu roza boje koja je stizala tek do polovine malenog prozora koji je imao pogled na vlažnu ulicu gde su mnogi ljudi glava punih obaveza šetali tamo amo smrknuith lica, a deca su se igrala i njihov blagi smeh dopro je do mojih ušiju pa sam lenjo pidigla glavu i nasmešila se pitajući se šta mi donosi još jedan predivni dan leta.
(ok mogu napraviti knjigu)
..
dobro to nije neko strašno preterivanje. samo da dodaš poneku tačku/zarez i to je to. ali ljudi, treba imati malo radnje1!!! mislim, opisi čine dobru knjigu ali radnja takođe šta brt samo ćeš opisivati kako ona šeta i šeta i pije kavu i čita knjigu i to je to. u redu je u normalnim količinama, da upoznamo glavnu glumicu, ali tako sam čitala jednu knjigu koja je do 150. stranice opisivala princezu Koru, njenu majku i sve u dvoru. i apsolutno ništa se ne dešava! nisam mogla da čitam, ostavila sam na 200 i nekoj strani i čitala nešto drugo
valjda ste razumeli sta hocu da kazem