odmah ću preći na stvar, hvala svima koji su pročitali prošli 'dio.'
- prozivanje.
ovo je nešto najgluplje i najjadnije što postoji, pogoto u našem fandomu. ja sam u još 678 fandoma i ni jedan nije toliko jadan kao one d fandom. ne, dečki su najbolji, to sve stoji, spasili su milion života ali cure su ubile isto toliko.
na primer, nešto zbog čega mene najviše vređaju je to oko čija si ti girl ili šta već da fuck.
'' omg ti si harry's girl ti samo njega vidiš u bendu!'111! ''
'' harry's girl su tako jadne, ne vjerujem!!1 ''
i tome slično.
pa dajte ljudi. koliko je pre bilo harry's girl? pola fandoma?
sada?
jebi me brutalno ako na balkanu ima ukupno 100.
ako harry kaže da je anoreksija bolest, onda ga svi proganjaju, ali da neko drugi kaže, to bi bilo:
'' awww mica, pa u pravu je, svako ima pravo na svoje mišljenje ''
PREKINITE. JEBENU. MRŽNJU.
oN Je isto član benda kao i zayn i loou i ostali.
- mržnja među fandomima.
- 5sos.
ne razumem zašto ljudi misle da su ih 1d proslavili? gledajte, curke, momci su uspeli. imaju karijere i svoje devojke. svoj život.
ne znam samo zašto to niko nije rekao za little mix? :')
cure su ok ali da nije zayna pola fandoma im ne bi bilo. zašto onda kačate 5sos mislim haloooo odrastite.
jedno vreme se po fejsu i drugim mrežama vrtelo samo ono kako 1d se raspadaju pa je 5sos kriv za to tipa ' oni su talentovaniji, bolji, sada su naše curke sa njima.. ' i sranja na taj fazon, pa su neke razmažene curice komentarisale tipa directioner zauvek omg zajebi 5sos oni kopiraju 1d!11. ubiti. samo. ubiti.
PRVO.
NIKO OD NAS ZA 10 GODINA NEĆE SE SETITI 1D.
DRUGO.
U ŽIVOTU IMA BITNIJIH STVARI KAO ŠTO SU PORODICA, PRIJATELJI I LJUBAV.
TREĆE.
ONI IMAJU SVOJE ŽIVOTE.
ODRASTITE I VOLITE IH U NORMALNIM KOLIČINAMA AKA NJIHOVE PESME I NJIH A NE SADA KAO JEDNA DEVOJKA KOJA JE NA KARTONU NAPISALA 'I'D SELL MY FAMILY FOR U.' TO JE BOLEST.
OKAY. BYE.