- priče i wattpad.

855 77 15
                                    

depresivne priče.

dakle.. ne znam ni ja šta pokušavam. uglavnom, ukazaću vam na 'greške' ili kako hoćete to nazovite, ali ovo su stvari koje mene mnogo nerviraju.

prva je u tome što se sada sve priče svode na depresivne. znači, glavni lik se reže, radnja je spora, tužna, odjednom se kao magija stvori zayn (obično je zayn) i odvede njene probleme ili pak bude tu neko vreme da bi se ona na kraju, naravno, ubila. ne razumem zašto ljudi uporno misle ako je neko suicidalan ili ako pišu o tome neko mora na kraju da gine. to je u početku bilo zanimljivo, ali sada je svaka priča o tome. tako da.. 'oladite.

slatke priče.

okej ovo je delovalo slatko dok sam pisala i verovatno imate utisak da su slatke priče stvarno.. slatke. ali nisu. mislim.. u svakoj drugoj priči, znači, koja nije suicidalna, piše se o tome kako je glavni lik opsednut knjigama, ona je anđeo, posebna, tipična good girl. onda dođe harry, badboy, i zaljubi se baš u nju pored svih tih 'boljih' devojaka i oni imaju savršenu vezu bla bla bla. dap. sorreh ali bruna je to prva počela. oh da, to pišu one cure koje u životu knjigu nisu videle, a dotična osoba se vodi kao cvetić anđeo posebna i tome slično. ponavljam, 'oladite. gde su nestale one priče gde je gl. lik bad girl? ili jednostavna tipična osoba? oh gospode.

ostavićemo priče na neko vreme i početi malo o wattpadu..

mislim da ću možda nekoga ovde uvrediti ali nema veze. uglavnom, nije namerno, samo sam iskrena. da napomenem.

prva stvar koja je mnogo iritantna je ta da se wattpad pretvorio u novine, intervjue i time slične stvari. prvo je bilo ono balkanstop10, pa tračara, pa sad ona što piše.. gle ljudi. wattpad je, ako niste primetili, sajt za čitanje i pisanje, ne za istraživanje o tome kako je neka likica počela da piše ili što.. shvatite svi smo jednaki. nema poznatijih, a ako i ima, to su lora, valentina i možda cura koja piše the vampire witch. u redu, zaslužile su to, ali .. stvarno preterali ste.

druga stvar je to što danas nema osobe koja ne daje savete 'kako pisati i ne pisati'. koliko ja znam to je počela believeindarkness i onda još 100 cura za njom, koje, izvinite na izrazu, ali pojma o pojmu nemaju šta je pisanje. u redu one koje su uspele, koje stvarno umeju.. ne znam kako da pojasnim, ali mnogo vas se dalo za pravo da komentarišu nečiji rad i daje savete.

to je odprilike to, ako želite da nastavim recite, ako ne.. u redu. eto.

all my love,

poseidon's daughter. x

Mišljenje.Where stories live. Discover now