Az elmúlt öt napban Máté szülei rendszeresen megfordultak nálunk. De Máté egyszer sem jött. A szüleivel jól kijövök, és mint kiderült egy osztályba fogunk járni, amitől félek. Ő biztos a menők táborát fogja erősíteni míg én a maradékot.
-Szabi! Nyere le enni!-Szólt anya. Akinek nem lehet nemet mondani mert akkor is rábeszél a kajára. Lementem de az utolsó lépcsőfoknál meg álltam ugyanis Marcsin és a férjének kívül még lent volt Máté is. Ami azért nem volt jó, mert magamban megvitattam és tetszik nekem. De arra is rájöttem, hogy biztos nem meleg szóval feleslegesen aggódok, úgyhogy fogtam magam és lementem.
🌸🏳️🌈🌸
Vacsora után még beszélgettek egy sort a felnőttek, én elmentem a nappaliba játszani Brutusszal, Máté pedig az asztalnál maradt. Gondolom telefonozni vagy hallgatni a beszélgetést.
-Kicsim. Miért nem beszélgetsz Mátéval?-Kérdezte, vagy inkább üvöltötte anyu. Nem válaszoltam úgyhogy (gondolom én) beküldték hozzám a nappaliba. Kínos csend telepedett ránk, amit nem tudtam hova tenni, szóval rögtönöztem.
-Még nem is mutatkoztunk be rendesen. Szia Kiss Szabolcs Marcell vagyok.-Nyújtottam a jobb kezem neki.
-Szia Németh Máté. Hány éves vagy?-Őszintén meglepett a kérdése. Azthittem nagyképű gyerek de jófejnek tűnik egyelőre.
-Ömm..15. Te?
-Én 16. Év vesztes vagyok. Milyen tanuló vagy?
-Hát olyan hármas négyes. Miért?
-Igazából meg akartam ismerni az osztálytársamat. Csajokkal hogy állsz?-Kérdezte a szemöldökeit fel-le húzogatva.
-Hát..-Nem tudtam befejezni mert anya szólt nekünk, hogy búcsúzzunk mert Mátéék mennek haza.-Mindegy is. Szia!-Mondtam integetve majd Brutusszal a kezemben felmentem a szobámba. Lefürödtem és elmentem aludni.
🌼🏳️🌈🌼
Reggel anyáék keltettek. Nem is akárhogy.. Brutuszt feltették az ágyamra, ő pedig elkezdett rágcsálni, nyaldosni és ugrálni, ezzel persze felkeltett engem is. Miután felkeltem elmentem zuhanyozni, fogatmosni, majd felöltözni. Az iskolatáskámba beraktam egy füzetet és kaját, majd elindultam. Az iskola körülbelül tíz percre van a házunktól, addig is zenét hallgatok. A suli előtt már van egy jópár gyerek. Jobban körülnézve vannak helyes fiúk is. Mivel 7:50 van elindulok megkeresni az évnyitó helyét .
🔥🏳️🌈🔥
Az évnyitó után elindulok az osztályommal be a terembe, ahol lesz 4 osztályfőnöki. Az osztályfőnökünk egy negyvenes éveiben járó hölgy, aki első ránézésre kedvesnek tűnik. A teremben mindenki helyetfoglal egy tetszőleges helyen. Ahhoz képest, hogy Máté velem jár egy osztályba -elvileg- nincs sehol. Én egy leányzó mellé ültem. Szőke rövid haja van és őzikebarna szemei. Egyszóval szép.
-Kezdjünk egy névsorolvasással.-Mondta az ofő majd elkezdi sorolni a neveket ABC sorrendben.-Kiss Szabolcs.-Mondja a nevem. Amire feleszmélek és felteszem a kezem miközben mormolok egy "jelent". A mellettem ülő lány becses neve -mint kiderült- Lovas Liliána. A szünetben mindenki bentmaradt a teremben és telefonozott, beszélgetett vagy ismerkedett az osztálytársaival. Én -mostmár- egyedül ülök. Liliána elült innen egy másik lány mellé, meg is értem. A szünet hamar eltelik. Az ofő visszajön és kezdődik a második óra. Ezen az órán beszéljük meg az órarendet, az ülés rendet és a kirándulásokat. Lesz egy év eleji kirándulás ami arra szolgál, hogy jobban megismerjük egymást. Ez a kirándulás egy 1 hetes táborszerűség egy erdőbe. Az utolsó órákon már semmi érdekeset nem csinálunk. Bemutatkozunk, és a tanár azaz Ildikónéni megkér, hogy a jegyzeteket vigyem el Máténak, ugyanis csak én ismerem őt.
🌬🏳️🌈🌬
Hazaérve mondom és odaadom a jegyzeteket anyának, azzal az üzenettel; ha jönnek Máté szülei add oda nekik ők pedig Máténak.
Ezután felmegyek a szobámba és nekiállok olvasni és filmezni, Brutusz persze végig rajtam tehénkedik. A kirándulásról direkt nem szóltam, ugyanis nemhiszem, hogy el fogok mennni. Estefelé átjöttek Máté szülei, de csak futólag láttam őket, mikor is mentem a fürdőszobába és a szobámba. Mindezek után lefeküdtem aludni Brutusszal együtt, mert ő is az ágyamon alszik. Kíváncsi vagyok miért nem volt suliba Máté.. Miközben ezen gondolkoztam elnyomott az álom.
YOU ARE READING
~Szemüveges szépfiú~
RomanceMajd lesz leírás.. Nincs ötletem mit írhatnék ide. 🤷🏻♀️