2.4

1.1K 85 4
                                    

Jackson Wang'ın blogu-> "Kurt Adam" başlıklı yazısı (20:21)

Hepinize yeniden merhaba arkadaşlar. Bildiğiniz gibi bir süredir buralarda yoktum.
Hepiniz neden bir süredir bloga bir şey yazmadığımı merak ediyorsunuz değil mi? Kız kardeşim kaybolduğu için bir süre bir şey yazabilecek cesareti kendimde bulamadım.
Uzun zaman sonra ise başlığı kurt adam olan bir yazı görünce hepiniz şaşırmış olmalısınız sanırım.
Başıma gelen bazı şeyleri size anlatmak istiyorum, inanıp inanmamak tamamen sizin iradenize kalmış bir şey.
Dediğim gibi kız kardeşim ortadan kaybolduktan sonra bloga yazmak dair hiç bir şey yapamadım. Başına ne geldiğini düşünmeden duramıyordum, polise gitmiş olmamıza rağmen hâlâ ondan bir haber yoktu.
Bende tek başıma olabildiğince bu olayı çözme kararı aldım. Ama nereden başlayacağımı bilmiyordum. En iyisinin onun odasına girmek olduğuna karar verdim, onun özeline asla burnumu sokmazdım ama yapacak bir şeyim yoktu.
Laptopu şifreliydi, biraz zamanı mı aldı ama en sonunda şifrelerini yazdığı defterini bulup laptopa girebildim. Sosyal medya hesaplarını biraz araştırdım. Yakın arkadaşlarıyla bir çocuk hakkında konuşuyordu, internette tanışmışlar, çocuk çok kibarmış, tatlıymış vesaire vesaire... O çocukla olan yazışmalarını bulduğum zaman gerçektende yakışıklı ve kibar olduğunu gördüm. Kız kardeşimle gayet ilgili konuşuyordu. Son konuşmaları ise kardeşim kaçırılmadan iki gün önceydi. Buluşmak istediğini söylüyordu, kız kardeşimde kabul etmiş yer ve zamanı bile belirlemişlerdi.
İçimde git gide büyüyen bir şüphe ile o çocuğa mesaj attım, saatler geçse de cevap vermedi. Ertesi gün baktığım zaman yine cevap yoktu ve ondan sonraki günde.
Bir gün okul çıkışında bahsettikleri buluşma noktasına gitmeye karar verdim. Ne bulabileceğimi bilmiyordum ama gitmeye karar verdim. Gidersem belki o çocukla karşılaşabilirdim. Tabii yolun yarısında o fotoğrafın sahte olabileceği fikri aniden zihnime akın ettiğinde yapacak bir şey yoktu. Yine de gittim.
Gittiğim zaman oraya yakın bir yerde orman olduğunu gördüm. Hava yavaş yavaş kararmaya başlıyordu, eve dönmem gerekiyordu ama kendimi tutamayıp ormama gittim.
Bildiğimiz sıradan bir ormandı ama kız kardeşimin buralarda olabileceği fikri beni hem heyecanlandırıyor aynı zamanda başıma bir şey gelebilir mi acaba sorusuyla korkutuyordu. Ne yapacağımı bilmeden ormanda turladım, etrafa kardeşime dair bir şey bulmak için dikkatle bakıyordum. Hani filmlerde olur ya, kaçırılan kişi gerisinde bir ipucu bırakır.
Tabii ki yoktu.
Ormanda biraz daha ilerledim, yolumu kaybettiğimi anladığım zaman, bir kulübe gördüm. Işıkları yanıyordu, burnuma yemek kokusu geliyordu ama hiç cazip bir yemek kokusu değildi.
Yol sormak için kulübeye doğru gitmeye karar vermiştim ki ağaçların arasından, büyük ve kırmızı gözlü bir kurt önüme atıldı. Korkuyla yere düştüm, kurt üzerime doğru yürümeye başladı ben ise ellerim üzerinde geriye doğru kaydım.
Kurt üzerime atılmak için pozisyon aldığı anda, nasıl yaptığımı anlamadan hızla ayağa kalktım ve koşmaya başladım.
Kurt bir sürs peşimden koştu sonrada sesi kesildi. Arkamdan ayak sesleri ve hırıltılı sesler duymamaya başladığımda durup biraz soluklandım. Ne tarafa gideceğimi bilmiyordum, dizlerime çökmüş nefes alıp veriyordum.
Doğrulduğum zaman bir adamla karşılaştım. Burada ne yaptığımı sordu, yolumu kaybettiğimi ne taraftan caddeye çıkabileceğimi sordum. Bana eliyle sağ tarafı gösterdi. "Oradan git" dedi. Çok korkunçtu, otuz yaşını geçmiş gibi duruyordu ve sırtında bir tüfek asılıydı. Belki de o kulübenin sahibi oydu.
Adama teşekkür edip gösterdiği yoldan ilerledim. Ormandan çıktığım zaman karanlık bastırmıştı bile ve kendimi, ormana girdiğim sokakta bulmadım. Öbür taraftan çıkmış olmalıydım ama sorun etmedim, bir otobüse binip evime döndüm, bilgisayarımı açtım ve sizi bu yazıyı yazmaya başladım.
En başta dediğim gibi, inanıp inanmamak size kalmış. O kocaman kırmızı gözlü kurt, onda doğal olmayan bir şeyler olduğu için bu yazıya kurt adam ismini uygun gördüm. Size bu olanları anlatmak istedim, eğer aranızda o ormanda daha önce bulunup, buna benzer bir şey yaşamış olan varsa lütfen bana yazmaktan çekinmesin.
Instagram adresimi zaten biliyorsunuz ama tekrar yazıyorum: @jacksonwang852g7
Okuduğunuz için teşekkür ederim.

21.03.2019, tarafından: Jackson Wang

Mystic Manace // HunHan texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin