4.3

959 79 4
                                    

Luhan, okul çıkışında annesine yardım edeceğini söylerken Sehun'a aslında yalan söylüyordu.

Eğer ona Yixing'le buluşup ormana gideceğini söyleseydi muhtemelen tartışacaklardı.

Luhan'ında derste ona yazdığı gibi, bu hal ve hareketleri gerçekten rahatsız ediciydi. Endişelenmesi, özlemesi, kıskanması... Luhan onun hakkında düşünüp kafasını yormak, moralini bozmak istemiyordu. Yine eskiden olduğu gibi Sehun'un davranışlarındaki anlamı çözmeye çalışarak yorulmak istemiyordu.

Ama Yixing'le ormana gitmesinin sebebide yine Sehun'du. Onun için araştırıyor hatta başarabilirse kız kardeşini bulup onu mutlu etmek istiyordu. Onun yüzünde oluşacak gülümsenin sebebi olmak istiyordu başka hiç bir şey değil.

Yixing ona el sallayarak yanına geldi.
"Selam" dedi. "Selam" diyerek karşılık verdi Luhan. "Gidelim mi?" dedi Yixing. "Olur." dedi Luhan.

Beraber arada konuşarak ormana doğru gittiler.

Önüne geldikleri zaman Luhan durdu ve Yixing'e dönüp, "Sen burada kal" dedi.

"Neden?" dedi şaşırmış Yixing.

"Girip kendim görmek istiyorum, eğer başıma bir şey gelirse birilerine haber ver tamam mı?" dedi Luhan. Yixing yutkundu, Luhan onun endişelendiğini görünce, "Merak etme," dedi. "Ormandayken sana yazacağım. Eğer benden beş dakika içinde cevap alamazsan o zaman birilerine haber ver olur mu?"

Yixing kafasını salladı. Uzanıp onun elini tuttu ve yanağına küçük bir öpücük kondurdu. "Dikkatli ol tamam mı?"

"Tamam. Olacağım." dedi Luhan ve ona gülümsedi, arkasını dönerek ormana girdi. Yixing ise karşı kaldırımdan, içinde büyük bir korkuyla onun ağaçların arasından kaybolmasını izledi.

Mystic Manace // HunHan texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin