.3.

644 21 0
                                    

,, Kate" znělo mi v uších ,,Kate, prober se" třásl s mým tělem.

,,Jsem vzhůru dobrý" vymrštila jsem se do sedu ,,kolo je hodin"

,,Je právě 8:00" kurva, mám být v práci.

,,Budu muset"

,, Nezůstaneš ani na snídani" chraptěl. Kurva, jak někdo může být tak sexy?? A ty jak můžeš přemýšlet nad ním je to tvá PRÁCE!!! Ozvalo se mé svědomí.

,,ne nemůžu, Harry opravdu děkuju za to že si mě tady nechal" děkovala jsem když jsem se otočila zády a sundala si tričko a rychle se soukala do věcí  ze včera. Slyšela jsem silný výdech za sebou. On tu vlastně pořád je.

,,Nemáš zač,zlato" zněl přidušeně. Byla jsem už v věcech a vybíhala po schodech dolů k mým podpadkam.

,,Tak asi sbohem, Harry" dívala jsem se mu přímo do očí.

,,Nikdy neříkej nikdy" usmál se a otevřel mi dveře. Mávla jsem a rychle se vydala někam kde by mě mohl někdo kurva vyzvednout. Dala jsem si do ucha sluchátko.

,,Danieli" zkusila jsem a modlila jsem se, aby tam byl.

,,Šefko" ozvalo se z druhé strany ,,vidím vás na kameře mám pro vás poslat auto"

,,Ano, ale potřebuju nějaké co nebude budit pozornost"

,,Dobře" ozvalo se ,,za pět minut bude u vás"

,,Děkuji Danieli" sedla jsem si na lavičku a čekala. Vskutku auto tu bylo rychle a nevibočovalo nijak z řady normálních aut.

,,Dobrý den slečno jsem Tony"

,,Dobrý den, odvezete mě zpátky"

,,Ano" cesta trvala vcelku krátce.

,,Děkuju" rychle jsem vystoupila a mířila to do kanceláře.

,,Šefko, potřebujete něco"

,,Najeď do databáze zabavených aut FBI" sednu si do křesla a poukáží na televizi na které se okamžitě oběvili všechny zabaveny auta FBI.

,,Proč to potřebujete"

,,Protože večer pojedu pouliční závody, potřebuju auto"

,,Vy umíte řídit"

,, Samozřejmě že umím Danieli" zasmala jsem se a dál skoumala auta ,,tam to Audi R8" poukázala jsem na auto v celé černé matné barvě.

,,Podle toho co tu je napsaný, někdo si s tím autem dost vyhrál je kompletně předělaný a motor je naladěný na ty nejvyšší otáčky, úžasný stroj"

,,Chci ho do garáže" lusknu a zvednu se ze sedadla ,,díky Danieli" řeknu než vyjdu z kanclu za Emily ,,ahoj, máš něco"

,,Bohužel, ten Zayn se neustále bavil s někým jiným a další jsem ze Stylesovi party nepoznala" dívala se na mě ,,a co ty nezjistila jsi něco"

,,Nic co bych už nevěděla" přijde mi že nemůžu tady nikomu věřit, kromě Daniela, zachránil mi kůži ,,kde je vlastně James"

,,Ve vyslechový místnosti" pokyvnu na souhlas a vydám se za ním. Přímo jsem tam vtrhala a on se o něco posunul dozadu.

,,Tak jo Jamesi, buď mi řekneš co jsi řekl Stylesovi, nebo tě připravím doslova o všechno" sednu si v poklidu na židli i když se to ve mě vaří.

,,Dobře" povzdechne si ,,řekl jsem mu jen to že se ho někdo snaží oddělat a nejspíš to bude někdo z FBI, dál jsem mu nic neřekl, protože mu začal zvonit telefon"

Love You ?? (H.S)Kde žijí příběhy. Začni objevovat