Z úspěšné policistky se stala vedoucí hotelového týmu. je to dva roky co jsem se odstěhovala na Floridu a žiju tady, necelé dva roky co jsem si našla přítele, taky dělá tady v hotelu.
Dneska mám narozeniny a můj přitel se rozhodl nám a našim kamaradům uspořadat výlet na pláž. Zabalila jsem nám ručníky a deku.
,,Zlato, jdeme ?"
,,Ano moje oslavenkyně" rozesmál se a šel se obouvat.
...........................................
Seděli jsem na pláži s vínem a dvojí nejlepšími kamarády.
,,Na moji neuvěřitelně krásnou hodnou a statečnouuu.........mámu" podívala jsem se na něj stylem že tohle není vtipné ,, samozřejmě na moji Kat" pousmála jsem se. Začal zpívat. ,,všechno nejlepší mé lásce zdraví lásky se mnou a úspěchů" nemusel zpívat před tolika lidmi. Číšník přinesl víno a čtyři sklenice.
,,Thomasi ty jsi nezapoměl, jaké víno mám ráda "
,,Nooo"
,,Co" podívala jsem se na něj podezíravě.
,,Já to neobědnal to je asi pozornost podniku" protočila jsem oči.
,,Nebuď nasrana jen kliiid" šťouchla do mě Moly( kamarádka).
,,Jdu na záchod" zvedla jsem se.
,,Ale pospěš nepukneme to bez tebe" poznamenal Thomas.
Šla jsem uličkou, kde jsem si myslela že jsou záchody. Otočila jsem se a narazila do hrudi.
,,Ztratila jsi se holčičko" pousmál se neznámý. Obešla jsem ho zamířila k záchodům.
........................................
Seděla jsem na židli a čekala co se vlastně bude dít. Thomas odešel pro dárek a ti dva zmizeli s ním. Ten chlap, do kterého jsem narazila se na mě neustále díval. Měl oblek a seděl na baru. Radši jsem se na něj moc nekoukala a dívala se radši na moře.
,,Kat, máme pro tebe velké překvapení" ozval se Thomas. Usmála jsem se na něj a čekala co to bude ,,zavři oči"
,,Jestli mi dáš do ruky pavouka, tak se s tebou nebudu bavit" vzal mé ruce a vložil do nich papír.
,,Podívej se" otevřela jsem oči a přečetla si co se psalo na papíru. Byla to letenka do Itálie.
,,Líbí ? " Usmál se na mě.
,,Ano Thomasi moc se mi to líbí " obejmula jsem ho a dala mu pusu ,,děkuju moc"
,,Poletí s náma i ti dva a v hotelu to je zařízené "
,,Jsi úžasný" usmála jsem se.
,,Letíme zítra tak by jsme měli zabalit lásko " usmál se a dal mi pusu do vlasů.
,,Moly, Zacku už půjdeme vy tu budete ? "
,,Jo my tu budeme, vidíme se zítra na letišti" usmál se Zack.
,,Tak se mějte" mavly jsem na ně a samy odcházeli k našemu bytu
Zabalila jsem věci mě i jemu a mezitím on šel pryč. Nedal mi ani vědět. Vytočila jsem jeho číslo chvíli to zvonilo a pak to zvedl.
,,Kde jako jsi " vyštekla jsem. Slyšela jsem vzdychy holky ,,séru ti na Itálii " oblékla jsem se a šla se projít .
Procházela jsem se uličkami chvíli koukala na moře . Když se predemnou zastavilo SUV člověka co jsem viděla vystoupit jsem nečekala ani v mém nejtemnějším snu.
ČTEŠ
Love You ?? (H.S)
Fanfiction,,Stylesi nevlezu ti do postele" zašeptala jsem mu u ucha když se nademnou skláněl. ,,To si jen myslíš zlato"