Hee, alvast sorry voor de spelfouten ik zal er zo veel mogelijk op Letten
Ps: harry heeft zijn eigen huis! Xx
POV Harry
"Hee Niall" zeg ik als Niall voor me deur staat hij is mijn beste vriend sinds... hoelang? volgens mij sinds de 2de "yoo hazza" roept die "kom binnen" zeg ik terwijl ik een stap naar rechts doe zodat hij naar binnen kan, daarna volg ik hem naar de woonkamer. "wat brengt jou hier" vraag ik "mag ik me vriend niet Opzoeken?". Ik glimlach, hij weet alles over mij en ik alles over hem maar 1 ding weet die niet en dat is dat ik op jongens val maar ik zal 't hem ook niet vertellen. "ER LIGT NIKS IN JOU KOELKAST" roept Niall die zo te zien naar de keuken is gelopen. ik Ga even naar de winkel blijf jij hier?" maar voordat hij antwoord heeft gegeven ben ik al de deur uit. Ik loop langs de park waar ik nog snel naar mijn lievelingsplek loop er komt daar nooit iemand en er is een bankje waar je mooie uitzich op het rivier heb. Als ik het laatste takje wegduw hoor ik gesnik, ik kijk even maar dan loop ik naar hem toe "oh sorry ik ga wel weg" zegt die jongen "nee blijf wat is er?" vraag ik als ik zijn koffer zie, ik pak hem bij zijn arm. Hij kijkt me even. Hij begint heel hard te huilen "i-i-kkk en mij en" is het enige wat die kan uitbrengen "kom anders even mee naar mijn huis" hij knikt en we lopen naar mijn huis hij loopt met zijn koffer en zijn hoofd omlaag. Ik weet dat het raar is dat ik een jongen die ik niet ken mee neem naar mijn huis maar ik kan hem ook niet huilen achter laten daar.
POV louis
"trouwens ik ben harry" zegt die terwijl we naar zijn huis lopen ik knik verlegen "louis" zeg ik dan. Opeens stopt hij bij een huis en laat mij erin. "Niall" roept die dan, ik kijk hem verbaasd aan. "Dat is mijn vriend die hier op mij zou wachten" zegt die dan, ik knik maar krijg geen gehoor van die 'Niall' '' wacht ik ga hem even bellen'' zegt die dan ik knik en ga op de bank zitten, na 2 minuten komt harry naast me zitten. '' hij is naar huis want problemen met zijn vriendin en zo, maar wat is er aan de hand? '' ik weet niet goed of ik het aan hem moet zeggen ik bedoel ik ken hem maar net. Hij kijkt me aan, maar als ik er aan denk krijg ik tranen in me ogen ''oh sorry ik wou, ik wou je niet aan het huilen maken''
FLASBACK:
"ZAYN wat doe jij hier? '' vraag ik als zayn voor mijn deur staat ik heb al 2 maanden met hem en niemand weet dat ik gay ben en dat wil ik ook zo houden! '' ik zag je ouders net wegrijden en ik dacht die kan wel wat gezelschap gebruiken" zegt die met een knipoog, hij drukt zijn lippen op de mijne maar ik duw hem snel weg "mijn ouders mogen je niet zien" zeg ik tegen hem, en laat hem snel binnen en trek hem mijn kamer binnen"jou ouders gaan me niet zien, mag ik nu een kusje? '' zegt die met een pruillipje, ik geef hem snel een kusje. Maar dat gaat al snel naar een wilde zoen, als ik naar de deuropening kijk zie ik mij moeder met tranen op haar wangen en haar mond open. Zayn gaat snel van mij af ''mevrouw ik kan het uitleggen'' zegt Zayn '' GA WEG'' schreeuwt mijn moeder naar Zayn die als snel weg is ''pak je spullen maar in je bent mij zoon niet meer" zegt ze als ze een beetje gekalmeerd is "maar mam,-'' '' JE HEBT GEEN MOEDER MEER EN IK GEEN ZOON PAK JE SPULLEN OVER EEN KWARTIER STA JIJ OP STRAAT"
Kwartier later:
''doei'' zeg ik dan maar mijn moeder zegt niks meer
Ik sta voor de deur en klap hem dicht en bel zayn " hee honey, hoe is het gegaan '' hoor ik hem zeggen '' i-i-kkk ben uuit huis gezet, m-mag ik naar jou komen??" vraag ik dan, het is even stil "bel me nooit meer you fucking homeless" zegt zayn en hangt op
EIND FLASBACK(en louis heeft het ookal vertelt aan harry)
Ik huil maar al me tranen zijn op en harry kijkt me aan met open mond en grote ogen "ik vind het echt heel erg voor je, je mag uuh als je uuh wilt.. Bij mij blijven '' zegt die dan. Ik kijk hem aan '' m-m-meen je dat" zeg ik dan, hij knikt. Ik geef hem een knuffel "dankje dankje dankje" zeg ik dan
--------------
Heey dit was 't dan mijn eerste hoofdstuk leuke ideeën altijd welkom maar wel via prive graag en een follow=follow back, en ik doe dit op mijn mobiel dus ik weet niet of t lang of kort is en trouwens als jullie houden van awkards moment of juist veel van jaloezie of romans moeten jullie' t zeggen
Vote & comment please xx
JE LEEST
I'm Alright ~Larry Stylinson~ {dutch}
FanficHarry en louis..... Twee aparte jongens die toch naar elkaar toe zijn gegroeid Harry vindt louis huilend op straat met een koffer, wat zou er aan de hand zijn? Wat je leest is, jaloezie, liefde, vriendschap en nog veel meer dingen 1D bestaat niet