Ti kérdeztétek 1 #

603 48 228
                                    

Joe: Üdv mindenkinek újra itt a csatornámon, én Joe Mazzello vagyok és ez itt a Joe unatkozik csatorna.

* intro *

Joe: Szóval megkértelek titeket Instagrammon, hogy tegyetek fel nekem és Bennek kérdéseket ,amikre majd tudunk közösen válaszolni és összesen 84 ezer kérdés jött! Hát, ebben az videóban nem tudunk majd szerintem mindre válaszolni, akkor majd folyt...

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Joe: Szóval megkértelek titeket Instagrammon, hogy tegyetek fel nekem és Bennek kérdéseket ,amikre majd tudunk közösen válaszolni és összesen 84 ezer kérdés jött! Hát, ebben az videóban nem tudunk majd szerintem mindre válaszolni, akkor majd folytatjuk a következőben. Ha lesz rá igény lesz egy ti kérdeztétek 2#.

Joe: De ahhoz, hogy reagálni tudjunk a kérdésekre be kell hívnom drágalátos barátomat, Ben Hardyt.

*megjelenik Ben mosollyal az arcán, szinte beleugrik a másik székbe*

Ben: Sziasztok.

Joe: Szia bébi. *csókot nyom az ajkára* Örülünk hogy itt vagy.

Ben: Én sem. *mosolyog*

*sad face, play the hello darkness my old friend*

Joe: *tekergeti a telefonján a kérdéseket* Komolyan nem tudom melyikkel kezdjük, rengeteg jött.

Ben: Azokkal kezdd, amit sok szívet kaptak.

Joe: Óh oké. Szóval az első: Hol van Cardboard Ben?

Joe: Jelenleg egy távoli szigeten pihen, horgászik, zabálja az életet nagykanállal és élvezi a többi kartonmás társaságát.

Ben: Néha meglátogat minket. De érdekes módon olyankor nem vagyok itthon. A hátam mögött szervezkednek. *szűkítí össze a szemét a másik*

Joe: Második kérdés: Sziasztok srácok, voltatok Gwil esküvőjén?

Joe: Ki nem hagytuk volna. *megdörzsöli a halántékát* Valamikor három tájékán jöttünk haza. Úgy fájt a bokám másnap, hogy nem bírtam lábra állni.

Ben: Te voltál a táncparkett ördöge. *oldalba böki a másikat* Látnotok kellett volna hogy nyomta a Dirty Dancingre.

Joe: Egyszer már levideóztad hogy táncolok, köszönjük szépen elég volt. *meglöki a másikat, de egy kicsit erősebben, mint az kellene* *Ben leesik a székről*

Joe: JAJJ SZIVEM NEM AKARTAM NE HARAGUDJ. *csókolja meg a másik homlokát nevetve*

*kínos vágás*

Joe: Ben, szerinted Joe haja vörös vagy barna?


Ben: Szerintem mindkettő. De mondjuk nekem ígyis-úgyis tetszik.

Joe: Aww de cuki. *puszilgatja a másik arcát*

Ben: Most csak azért nyalizol mert az előbb lelöktél? *ráncolja meg a homlokát*

Joe: Talán?

*kínos vágás*


Ben: Fél éve már hogy kijött a Bohém Rapszódia és még mindig szárnyal. Mi a véleményetek? Mi lehetett a siker kulcsa?

Joe: Igazából rengeteg háttérmunka volt vele, körülbelül egy fél év-egy év kellett nekünk is ahhoz, hogy a film minden darabja úgy álljon össze ahogy annak össze kellett. Azt gondoljuk, hogy mindenki szívvel-lélekkel próbálta kihozni magából azt amit kitudott. Persze a ti érdemetek legfőképp, hisz ha ti nem néztétek volna meg, akkor ez nem lett volna ekkora siker. Nagyon hálásak vagyunk nektek.

Ben: Tudnátok egy szívet küldeni nekem?

Joe: Persze, hogy tudunk. *összerakja a szőke ujjaival a sajátját, próbálnak szívet formázni*

Ben: Hát ez elég kancsal lett.

Joe: Joe, mi a három kedvenc tulajdonságod Benben?

Ben: *elmosolyodik, megköszörüli a torkát* Nos, Mozzarella?

Joe: Ha még egyszer ezt mondod...

Ben: Utálja ha így szólítom. *simogatja az ujjával Joe nyakát*

Joe: Ezt hagyd abba kérlek.

Ben: Miért?

Joe: Mert csak. Beindít.

*kínos vágás*

Joe: Szóval a három kedvenc tulajdonságom Benben....Hmm... *ránéz* Benned mit lehet szeretni?

Ben: KÖSZÖNÖM SZÉPEN.

Joe: Csak vicceltem. Nos, amit Benben szeretek az a nagy szíve, az hogy bármilyen helyzetben ki tud tartani a végsőkig, és az inteligenciája. Nála jobbat nem is kívánhatnék...úgy érzem teljes mértékben kiegészít engem.

Ben: Ez nagyon szép volt. *csókolja meg Joe kezét, mire az teljesen belepirul*

Joe: Szeretlek Benny. *suttogja elérzékenyülve*

Ben: Én sem.

Joe: ELMÉSZ A JÓ BÜDÖS -

*kínos vágás*

Ben: Következő kérdés: Most amúgy együtt laktok?

Joe: Sajnos még nem. Egy hét múlva visszautazok New Yorkba egy forgatás miatt, aztán majd csak a jövő hónapban tudom meglátogatni. De igen, elgondolkodtunk azon hogy kellene már egy közös kuckó a sok ingázás elkerülése miatt.

Ben: Ha külön is vagyunk egyfolytában hívjuk egymást, van hogy egész este Skype-olunk. *öleli át a másik vállát* És olyankor mindkettőnk szeme karikás másnap.

Joe: Szerettek sportolni?

Joe: Persze. Az egészséges életmód hívei vagyunk. *elővesz egy zacskó chipset, elkezd enni* Úgy szokott ez menni, hogy Ben edz, én meg nézem. Már abban elfáradok, ha nézem.

Ben: Eredetileg tartanom kellene egy diétát, de Joe mellett lehetetlen. *mosolyodik el, miközben kivesz egy marék chipset* Ha filmet nézünk vagy mindig direkt előttem zabálja fel a csokit vagy egyfolytában kínálgassa.

Joe: Tudod, hogy nem szeretek egyedül enni. *ad csókot Ben alsó ajkára* Nézd a jó oldalát édes, jó formában vagy és még megvannak a kockáid.

Ben: *felnevet*

Joe: Ben, ez az igazi hajszíned?

Ben: MIÉRT HISZI AZT MINDENKI, HOGY FESTETT HAJAM VAN?

Joe: Nem tudom, Barbie.

Ben: Fogd be.

Joe: Még egy kérdés: Ki van felül és ki van alul?

Ben: ....

Joe: ....Azt hiszem ennyi elég volt mára a kérdésekből.

Joe: Köszönjük, hogy megnéztétek ezt a videót, ha tetszett akkor azt jelezzétek egy lájkkal és iratkozzatok fel a csatornára, hogy le ne maradjatok a további tartalmakról. A következő részben találkozunk.

Ben: Sziasztok gumicukrok. *eltakarja a képet*

*play the Purple rain*

Joe Mazzello Is Bored  | hun |Donde viven las historias. Descúbrelo ahora