Ti kérdeztétek 3 #

302 28 125
                                    

Joe: Üdv mindenkinek újra itt a csatornámon, én Joe Mazzello vagyok és ez itt a Joe unatkozik csatorna

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.


Joe: Üdv mindenkinek újra itt a csatornámon, én Joe Mazzello vagyok és ez itt a Joe unatkozik csatorna. Igen, ez már a harmadik része, igen nagyon meleg van kint és igen, ti még mindig szeretitek ezt a videósorozatot annak ellenére, hogy semmi értelme sincs.

Joe: Mit gondolsz erről bébi? *fordul Ben felé*

Ben: Sí. *bólint* *Joe nevet*

*intro*

Joe: Első kérdés: Voltatok valahol, valamelyik meleg felvonuláson?

Ben: Californiában láttunk egyet, mikor épp a part felé indultunk és többet interneten ismerősöktől. És mivel Joe azt mondta, hogy nem veszem komolyan a meleg büszkeség hónapot és nem mentünk sehová, vettem egy páros karkötőt.

Joe: *büszkén felmutatja az övét* SZIVÁRVÁNYOS.

*meleg vágás*

Ben: Mikor van az évfordulótok?

Joe: Ez egy vicces sztori, mert mi május 3-án már találkoztunk, viszont július 17-én jöttünk össze, szóval kettő alkalmat kell megünnepelni.

Ben: Vannak becenevek ,amit a másiknak mondtok?

Ben: Joe bébinek vagy macinak hív, én meg nyuszinak és rókicának.

Joe: Hónapokkal később jöttem rá, hogy a rókica az a róka becézése és csak azért azért adta rám, mert vöröses-barna a hajam. *pislog rá idegesen*

Ben: DE OLYAN CUKIIII.

Joe: Ja ,olyan cuki, hogy mindjárt elnevezlek tornyoskának ,csak mert a Big Ben-ben benne van a neved.

Ben: Ne merd.

Joe: Késő... *hajol a füléhez* ...tornyoska.

Ben: *bemutat a másiknak*

Joe: Következő kérdés: Ben, mi volt az a poszt múltkor amit Gwillel kiraktál?

Joe: Tényleg Ben, mi is volt az a poszt?

Ben: *megforgatja a szemét* Kezdődik.

Joe: A sürgősségin feküdtem amiatt a rohadt tej miatt, míg te Franciaországban enyelegtél Mr. Hegyomlással a szőlő mezőben!

Ben: Elsőnek is: a szőlő termesztő helyet lugasnak nevezik, másodjára pedig én nem tehetek róla hogy elfelejtetted bevenni a gyógyszered. *fonja össze a karjait sértődve*

Joe Mazzello Is Bored  | hun |Donde viven las historias. Descúbrelo ahora