Още един проклет ден, в който тъпата ми аларма отново звъна.Чух майка ми и баща ми отново да говорят за това,че ще се местим.Все едно ми е искам да се махна от тоя град.Слязох долу за закуска.-Здравей свят.Как сте?
-Айла ,как реши да закусиш с нас -каза майка ми с учудване.
-Не ме наричай така-отвърнах и с раздразнение не харесвам името ми за това казвам да ме наричат Ал.
-Явно пак не си в настроение.
-Точно ти ,която знае най-малко за настроенията ми да не ми казва в какво настроение съм.
-Айла-чух гласа на баща ми -Внимавай с държанието си към нас и с думите си.Извъртях очи и взех една ябълка .
-Не ме наричай така
-Мила -обади се майка ми.-Днес в 23:00 ни е полета тръгваме от нас в 22:00 трябва да си нагласиш багажа вземи си по топли дрехи ,защото в Сиатъл е хладно.И да не си взема майка ми веднага може да ми ми ги даде в ръцете та тя е Емили Уилямс тя има фирма ,но тя се занимава с мода.
-Добре ще бъда готова.
-А и също чуствай се свободна ще пътуваме с най -новия самолет на баща ти.
-Ама разбира се -излязох от кухнята и се насочих към градината любимото ми място и запалих една цигара .Нов град нови хора нови предатели.Отново ще бъда богатото момиче от нов град.Мразя това ,че баща ми има „Антлантик” фирма за самолети баща ми е шефа Джон Уилямс .Стоях и се любувах на гледката за последното не осъзнах кога времето мина .С нежелани се качих в стаята ми.Отидох да си взема куфара и почнах да слагам дрехите си нагласих си козметичната чанта и взех любимите ми книги .Имах още време и реших да си взема душ.Душа ми се отрази добре вече бях готова погледнах да не съм забравила нещо и слязох долу.-Готова ли си миличка -попита майка ми.Кимнах и в съгласие и в стаята влезе баща ми усведоми ни ,че всичко е готово и може да тръгваме.Колата ни чакаше пред къщата и потеглихме към часното летище.Стигнахме на летщето и вече бяхме заели местата си.
-Ал ако искаш можеш да поспиш полета ще бъде 4часа -каза баща ми-Добре.Изобщо не ми се спеше ,но нямаше какво да правя в този самолет. Бях заспала и изведнъж всичко започна да се тресе и аз за малко да падна от седалката.
-Какво става .Попитах с сънен глас.
-Малка турбуленция.Всичко е наред след малко кацаме.Кимнах в съгласие и си взех слушалките.След 10 мин както каза майка ми кацнах ме.Пак ни чакаше кола заехме местата си и тръгнахме.-Ал с майка ти те записах ме в най-елитното училище в Сиатъл "Franklin High School" .Не си испусанала много можеш да наваксъш с материала.Утре си на училище.Ококорих очи аз туку що пристигнах ,а той веднага ме праща на училище.
-Миличка утре след училище трябва да отидеш на шопинг.Извъртях очи и след още 10 мин път най-накрая пристигнахме.Къщата беше огромна както винаги.С басеийн отвън и градина.
-Къде е стаята ми ? -поитах ги.
-Втория етаж ,втората стая в ляво.Униформата ти за училище и програмата ти са в стаята ти -отговори баща ми.Не изчаках да довърши взех си куфара и се затичах към стаята единственото което искам е просто да легна и да заспа .Влязох и се насочих към леглото. До като лежах и заспивах се сетих ,че утре е понеделник как мразя понеделниците.Хора в коментарите кажете дали ви харесва и какво според вас ще се случи.
YOU ARE READING
Open to new...
RomanceАйла Уилямс е на 17 години.Баща и има фирма за изработване на самолети,а майка и се занимава с мода.Айла не от децата ,които получават много внимание от родителите си. Тя преживява ужасна болка и голямо предателство от хората от ,които никога не е...