3.Партито...

79 2 0
                                    

Най-накрая този ден свърши.Чакам Адам да дойде от 10 мин.Все пак реших да мина през мола и да си взема разни неща.Оказа се ,че довечера ще има някво парти в къщата на някъкъв си Зак Мартинес.Савана и Джесика казаха ,че играе в футболният отбор и познайте кой още играе Себастиан знаех си ,че тренира нещо.
-Ал.Чух някой да вика името ми и се обърнах ,срещу мен стоеше Итън.
-Да
-Ам...Ще идваш ли на партито довечера.
-Да ще дойда,но ще закъснея ,защото имам да уча.Никак не ми се учеше ,но познавах баща си и знаех ,че няма да ме пусне ако не си науча.Какъв му е проблема та за него единственото важно нещо е фирмата му ,а напоследък започна да се държи като баща.Само ,че се сети късно.
-Супер ще бъде забавно.А и исках да те питам в кой клас си може да имаме часове заедно.
-11б клас съм.
-Добре ще погледна програмата си и ще ти кажа довечера.
-Добре.Чу се бипипкане на кола обърнах се и видях колата от сутринта най-накрая Адам дойде .
-Аз ще тръгвам до довечера.
-Чао.Качих се в колата и преди да кажа нещо Адам ме прекъсна.
-Съжелявам ,че закъснях на къде да карам.
-Да е за последно казах го с шеговит тон и двамата се разсмях ме.
-Заведи ме до най-близкия мол .Той кимна и след 5 мин стигнахме .Леле или мола беше близо или Адам кара с 100км в час.
-Изчакай че тук няма да се бавя много.Изнизах се от колата по най-бързия начин вече бях закъсняла и ако продължавах с същото темпо щях да си стоя вкъщи.Обиколих целия мол и бях останала вече без крака ,но си бях взела всичко необходимо.Когато седнах на седалката си отдъхнах как майка ми издържа на това обикаляне.
-Много ли се забавих и колко е часът?
-Не госпожице Ал часът е 17:00
-Добре мерси.Когато портите се отвориха така си олекнах исках само да се кача в стаята си и да се хвърля на мекото ми легло.
-Мила виждам ,че си ходила на пазар.Как мина денят ти?
-Добре да ходих ще се кача да си напиша домашните и ще изляза.
-Къде ще ходиш.
-Ще бъда на парти и точно сега не ми е до отчети .Казах и с изморен глас и тя схвана намека имах 3 часа да си напиша , науча и да се наглася.След 2часа и половина решаване на задачи и учене бях готова да почвам да се глася.Взех си душ и реших да облека черни накъсани дънки червен потник кожено яке и високи обувки.Сложих си само червило ,очна линия и спирала.Ох от цялата тази соматоха бях забравила да питам Савана за адреса добре ,че си разменихме номерата.Вече бях готова имах и адресът и точно когато бях на път да затворя външната вратата чух гласът на баща ми.
-Къде отиваш?
-Излизам и написах и научих за утре още нещо???-попитах го с раздразнение.
-Къде излизаш?
-Отивам на парти искаш ли отчет какво съм правила днес.Казах и скръстих ръце .
-До 22:30 да си в нас и Адам ще те закара и ще те върне.Кимнах ,но и двамата знаем ,че ще се прибера когато аз реша.
-На къде госпожице Ал?
-Адам викай ми просто Ал и към Ул Айлстрийд 63.Когато стигнах ме на паркинга беше пълен.
-Приятно прекарване.Не отговарих и излязох.Какво се случва бях си обещала да не се спреаделявам ь с хората ,а ето ме сега на парти.Докато се оглеждах за Савана или Джескика някои се блъсна в мен и изля някаква течност върху мен.Бясна съм нямам други дрехи тук ,а сме в началото на партито погледнах към човека и пред мен стоеше Себастиан мразя го тоя човек.
-Мамка му идиот такъв .
-Внимавай с думите това ,че си нова не значи ,че ще правиш каквото си искаш и ти се блъсна в мен.Гняв ме обвзе не стига ,че е виновен и не се извинява.
-И да не бях нова щях да правя каквото си реша не си ли спомняш факта ,който казах днес на приятелката ти.Казах му и още се мъчех да изчистя потника си ще трябва да отида до тоалетната.Себастиан хвана ръката ми и почна да я стиска ако си мислеше ,че ще ме изплаши е сбъркал.
-Пусни ме.
-Ммм чакай да си помисля Не извини се са думите ти.Приближих се до него и му се изсмях в лицето тъкмо дигнах свободната си ръка за да го одаря ,но при нас цъфна Барбито му и той веднага ме пусна.

Open to new...Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang