Clint, yanında ki Ajan Coulson'a baktı ve önündeki liseye gözlerini dikti. Sırt çantasını omzuna atarak güneş gözlüklerini çıkardı. Coulson "Eğitimler, okuldan sonra akademide, müdürün odasına uğraman gerek o sana gereken şeyleri, kitapları falan ayarlayacak." O sırada Coulson'un gülümsediğini gördü. Kafasını çevirdiğinde genç bir kızın koşarak onlara doğru geldiğini gördü. Bir etek ve t-shirt giymişti. Güzeldi. Kız geldiği gibi yanındaki ajana sarıldı. Coulson "Onu tanıttı. Daisy, bu Ajan Barton senin gibi bu lisede eğitim görecek. Peter nerede?" Clint ona etkileyici bakışlarından birini attı; lakin kızın bunu umursamadığını fark etti. Kız kendini tanıttı. "Ben Ajan Skye nedenini sonra anlatırım seninle tanıştığıma memnun oldum. Coulson'a dönerek "Baba, Peter birazdan gelir, beni arıyordur yemek arasındayız." Clint derin bir nefes almıştı. Yanında duran adamla geçen haftaki görevde tanışmıştı. Ekibiyle birlikte bulundukları Hydra üssünü basmıştı. Saldırı sırasında kendi gözleriyle adamın 10 tane askeri 1 bıçakla yere serdiğini görmüştü. Bu kız neler yapamazdı ki. O sırada yanlarına yaklaşan kendi boylarındaki erkek çocuğunu fark etti. Coulsonla el sıkıştıktan sonra kendisine elini uzattı. Clint duraksasa da çocuğun elini tutmayı başardı. Çocuk sevecen bir sesle "May hala senden bahsetmişti. Tanıştığımıza memnun oldum. Ben Peter Parker, resmi olarak Ajan Parker." May hala mı o kadın o kadar askeri ekipmansız sadece fiziksel hareketlerle yere sermişti!
Ajan Coulson kızının yanağına bir öpücük bırakarak arabaya bindi ve çoculara seslendi " Gerisini siz haledersiniz çocuklar." Daisy, çikolata kahverengisi gözlerini ona dikti. "Yemek yedin mi?". Clint, kendine gelerek, başını iki yana salladı; gözleri çok etkileyiciydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
One of the Stark Legends
ActionUltron gördüğü kızla hırıltı çıkardı, "Okçu Legolas seni uyarmıştı, neden onu dinlemediniz Bayan Stark." Sonra başını karışmış gibi çevirdi. Daisy ona anlamamış gibi baktı ne ima ediyorsun? "Özür dilerim, Bayan Barton soyadları hep aklımı karıştırm...