Clint, yürümesine yardımcı olduğu Natasha'yla tatlı bir eve doğru yürürken, Steve Tony'e dönerek sordu "Burası neresi?" diye sordu. Tony her zamanki gibi umarsızca cevapladı "Güvenli ev." Clint kapıyı anahtarla açtıktan sonra seslendi "Tatlım?" Arkası dönük olan koltuktan havaya bir el kalktı, "Burdayım" ve hapşu sesi yükseldi. Clint Natashayı bırakıp hemen koltuğa koştu. "Aman tanrım, Nick bana rapor aldığını söylemişti ama önemli olmadığnı düşündüm." Herkes gördükleri karşısında şaşırmıştı, Clint'in ilk defa Natasha dışında biriyle bu kadar yakınndan ilgilendiğini görmüşlerdi.
Clint kızın yüzünden saçları çekince herkesin şaşkınlığı artı. karşılarında Tony'i delikten çıkarmak için canını tehlikeye atmış bir adet Daisy Coulson duruyordu. Kızın kahkası evi doldurdu "Çok mu özledim beni Francis?" Clint kızın alnına elini koydu. "Sen yanıyorsun, hemen duş alman lazım!"Sonrasında Daisy'i kucakladı ve yukarı katta doğru çıkmaya başladı. Hepsi sessice etrafa bakınırken, Natasha Romanoff gülme krizine girdi, elinde sodayı sallarken "Hepiniz nasıl dona kaldınız ama Thor seninki nasıl bakıştı o öyle:)" Steve kendine geldikten sonra herkesin aklındaki soruyu sordu: "Daisy Coulson neden burada?" "Barton olacaktı o" herkes gözlerini birden merdivenden inen Clint' e çevirdi. "Bunu saklamamıza Nick yardım etti. Bizde zaaflarımızı örtmek için böyle olmasına karar verdik. İki yıldır evliyiz. Tabi hiçbiriniz çakmadı bunu" Bruce gözlüklerini takarken " Kız arkadaşım dediğin Daisy miydi?" Clint kafasını sallarken cevapladı onu "Evet, bu arada kaynanalarınızdan hiçbiri sizi sevmiyormuş. hasta olduğu Daisy' nin yemeklerinden tadamayacaksınız. Nat'ın yemeklerine kaldık." Karnına gelen dirsekği umursamadan devam etti "Keyfinize bakın çocuklar, duş almak isterseniz, misafir odasını kullanabilirsiniz. Oda üst katta üçüncü sırada." Konuşması yukardan gelen sesle bölündü, "Clint!" Clint gülümseyerek merdivenlere doğru seslendi "Geliyorum Laura" Sonra hemen arkadaşlarına döndü "Sakın Daisy'e Laura diye seslenmeyin bu ismini sadece bir kaç kişi biliyor." Sonra merdivenlere doğru ilerledi. Bütün takım koltuklara doğru ilerlerken Tony aklına gelenleri umursamamaya çalışıyordu...
Şayet Tony ne düşünüyor? Bir düşünün derim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
One of the Stark Legends
ActionUltron gördüğü kızla hırıltı çıkardı, "Okçu Legolas seni uyarmıştı, neden onu dinlemediniz Bayan Stark." Sonra başını karışmış gibi çevirdi. Daisy ona anlamamış gibi baktı ne ima ediyorsun? "Özür dilerim, Bayan Barton soyadları hep aklımı karıştırm...