@jeonsina
Chcieliśmy powiedzieć jedną ważną rzecz, otóż kończymy naszą „karierę" w mediach społecznościowych. Tak to już ostatni nasz post, pewnie będziecie się zastanawiać dlaczego ? Odpowiedź jest taka, że poświeciliśmy ostatnie lata naszego życia, w internecie, oczywiście to nie powód, bo bawiliśmy się świetnie ale trzeba pamiętać, że jesteśmy też ludźmi, nasze życie to nie tylko instagram i inne tego typu serwisy społecznościowe. Poznaliście nas jako dwa dzieciaki, a skończyliśmy jako małżeństwo, które się nie rozpada (pewnie też tak niektórzy myślą) kochamy się nad życie i chcemy resztę spędzić w spokoju i dzieląc się naszą miłością ze znajomymi i rodziną (bez natrętnych stalkerów, lub psychofanów podchodzących do nas nawet w kolejce do kibla) . Dziękujemy za poświęcony nam czas i kochamy was ❤️ róbcie to co kochacie i rozwijajcie się, trzymamy za was kciuki. Zawsze będziemy was kochać i wspominać naszą małą przygodę, która bez was byłaby bardzo ograniczona lub w ogóle skończona lata temu. Dziękujemy za każdy komentarz, za każde serduszko pod zdjęciem, za każdą jedną osobę, która nas zaobserwowała i poświęciła nam swój czas, za tysiące rozdanych zdjęć i podpisów, po prostu dziękujemy wam za wszystko.
@taesla i @jeonsina zostają zawieszone
Powodzenia wszystkim!
~JJK.KTH~6,3M❤️ 0💬
Komentarze zostały wyłączone przez użytkownika @jeonsina
10/10
Tak to już ostatni, skończyliśmy odliczanie do końca, mam nadzieje, że mimo wszystko podobało wam się to ff i nie zanudziłam was długą formą, dziękuje wszystkim za gwiazdki i komentarze, może zobaczymy się za jakiś czas w następnym ff 👋
(Oczywiście podziękowania od naszych głównych bohaterów, były także do was, może w innej formie, ale zostawione do interpretacji przez każdą osóbkę inaczej, dobra nie będę już gadać, papa wszystkim)
CZYTASZ
Just friends | taekook |
Fanfiction[zakończone] Taehyung i Jungkook dodają na instagram zdjęcia ukazując ich piękną przyjaźń. Hmm... chwila ... ale czy to na pewno tylko przyjaźń ? •taekook, instagram au, fluff Start:6.04.2019 Koniec:29.06.2019 ❗️okładka autorstwa @heiwaxx