Κατεβαίνω ενθουσιασμένη τα σκαλιά του σπιτιού μου, οσο πιο γρήγορα μπορώ και πηγαίνω προς το σαλόνι.
Βρίσκω τον μπαμπά μου και τον φίλο του, τον Λουκά,να αγκαλιάζονται.
Μου έλειψε αρκετά.Είχε φύγει για αρκετές εβδομάδες στην Γερμανία όπου εκεί μένει η οικογένειά του.
"Λουκά!" Φωνάζω το όνομά του και τρέχω να τον αγκαλιάσω σφιχτά και εγω.
"Μου έλειψες." Του λέω και γελάει γλυκά.
"Και μένα μου έλειψες Έμμα..."μου χαμογελάει και μου χαϊδεύει τα μαλλιά.Νιώθω όμορφα που του έλειψα και εγω.
"Μου έφερες δώρα;"ρωτάω χαμογελώντας και εκείνος κουνάει το κεφάλι του θετικά.
"Φυσικά και σου έφερα."λεει, παίρνει από τον καναπέ 2 μεγάλες σακούλες και μου τις δίνει.
Τον ευχαριστώ αγκαλιάζοντάς τον και του δίνω ένα φιλί στο μάγουλο.Έπειτα παίρνω τα δώρα μου και πηγαίνω στο δωμάτιό μου.Ανυπομονώ να δω τι μου πήρε.
Ανοίγω την πρώτη σακούλα και βαζω το χέρι μου μέσα.Πιανω κάτι μαλακό,πρέπει να είναι ρούχο.Το παίρνω και το βλέπω.Ειναι μια ροζ, με άσπρα λουλουδάκια μπλούζα.Μπορω να πω ότι είναι αρκετά όμορφη.
Βγάζω την μπλούζα μου για να δοκιμάσω αυτή που μου έφερε ο Λουκάς.Πηγαινω στον καθρέφτη για να δω αν μου πάει και χαμογελάω.Μου αρεσει!
Πηγαινω πίσω στο κρεβατι και αναποδογυρίζω τη σακούλα για να βγάλω όλα τα πράγματα και κάνω το ίδιο και με τη δεύτερη.
Παίρνω τα πέντε γλειφιτζούρια που είχαν οι σακούλες στα χερια μου και γελαω.Μονο αυτος ξέρει ότι λατρεύω τα γλειφιτζούρια!
Τα αφήνω στην άκρη και πιανω τα αλλα πράγματα που είχαν μέσα.
Ειναι ένα κολαν και μια ζακέτα.
Τα φοραω και αυτά και πηγαινω κάτω για να τα δείξω στον Λουκά.
"Πώς σας φαινομαι;" ρωτάω και δειχνω με τα χέρια μου το σώμα μου χαμογελώντας.
"Κούκλα."λεει ο πατέρας μου και χαμογελαει.
"Μμ,για κάνε μια στροφή."λεει ο Λουκάς σκεπτικός και γελαω.
Κάνω μια στροφή και τον κοιταω.
"Υπέροχη." Με κοιτάει και κοκκινίζω ντροπαλά.
"Σε ευχαριστώ."πηγαινω διπλα του και τον αγκαλιαζω για ακόμη μια φορά.
Επειτα φεύγω ξανα πισω στο δωμάτιό μου.
Βγάζω τα ρούχα που μου έφερε εκείνος και βαζω τα δικά μου.Παίρνω το κινητό στα χερια μου και βλέπω ότι με πηρε τηλέφωνο η Άννα,η κολλητη μου.
Την παίρνω πισω για να δω τι ήθελε."Εμμα!" Η Άννα λεει το όνομά μου οταν απανταει στο τηλέφωνο.
"Γεια σου Άννα,τι ήθελες και με πήρες τηλέφωνο;" την ρωτάω.
"Λοιπόν...θελω να βγουμε σημερα." Λεει και ξεφυσάω.
"Πάλι;" ρωτάω.
"Ναι,πάλι.Θελω να σου γνωρίσω και κάποιον." Απαντάει.
"Καλα,στείλε μου μήνυμα που θα συναντηθούμε και τι ώρα γιατί τώρα πρέπει να κλείσω,τα λέμε!" Κλεινω το τηλέφωνο πριν αρχίσει να μιλάει ξανά και παω στον Λουκά και στον πατέρα μου.
YOU ARE READING
My father's best friend
Teen FictionΗ Έμμα μια -όχι και τόσο όσο νομίζουν- αθώα κοπελα,αρχίζει να βρίσκει τον καλύτερο φίλο του πατέρα της πιο...ελκυστικό απ'όσο πρέπει. Cover by: @elliBabex