парт5

42 7 0
                                    

Тэднийг хараад  сандарч даргын араар орон нуугдав . 

- Нуугдах хэрэг хйичхээ юу ?

Жонгүг - Уучлаарай чамайг айлгачихсан бололтой. 

- Маяглаад байлгүй  гараад ир .

Гэнэт л гомдох шиг санагдав .  Уур хүрч шууд л арын хаалгаар гараад гүйчихэв .

Гэрийн зүг аяархан алхсаар нэг л мэдхэд  ирчихэж.  Гэртэй орхоор цахилгаан шат хүлээн зогсов.
Цахилгаан шат ч ирж дотроос нь ээж гарч ирэв. 

Би - Та энд юу хийж байгаа юм?

Ээж утсаа гаргаж ирэн Жиминий  болон миний бичлэгийг үзүүлэв .  Хараал  ид гэж !!!

Ээж - Чи яаг одоо гэртэй харь.

Би - Уучлаарай хадагтай.  Би гэртэй орох хэрэгтэй байна . Холдож үз .

Ээж - Чиний юмнуудыг бүгдийг нь гэр лүү чинь хүргүүлчихсэн  .

Би - Хэн болчихоод миний амьдралд оролцоод байгаа юм? Зүгээр л одоо таньд охин байхгүй гэж бодоод амьдар. 

Ээж - Чи тэр залуутай та уулздаг уу ?

Би - Би тэр новшийн амьтантай уулзаж яана гэж? Өнөөдөр л азгүй  байж дахиад таарчихсан хэрэг .

Ээж - Миний охин гэртэй харь лдаа .

Би - Та нар хэдий хүртэл намайг төрсөн охиныхоо  оронд өсгөх гээв.

Ээж - Юу гэсэн үг юм?

Би - Сар гарны өмнө гэр бүлийн  бүртгэлийг  шалгуулхад намайг танай гэр бүлийн өргөмөл хүүхэд гэчихсэн байсан .  Тэгхээр нас барсан охиныхоо оронд намайг  халамжилж өсгөх гэсний хэрэггүй. 

Ээж - Чи яаж? 17 жил өсгөж өгсөний ачийг энгэж хариулж байгаа юм биз дээ

Би - тэгэж л байх шиг л байна .

Ээжийн  хажуугаар зөрөн  цахилгаан шатанд суун 5 давхар дээр даран хаалга хаагдав. 

Зохиолчийн талаас

Руна гэртэй орж ирэн хартал бүх юм нь байсан байрандаа байв .
Тэр санаа алдан орон дээрээ орчиж хэвтэн уйлж эхлэв . Өнөөдөр тэрний хувьд их хүнд өдөр байсан бололтой. 

Маргааш
Өглөө гадаа бороо орж Руна орондоо үхсэн юм шиг л унтаж байв .  Учир нь өнөөдөр амралтын өдөр байсан юм.  Гэнэт л хаалга чанга нүдэх чимээ гарч эхлэв. 

Руна үхсэн юм шиг унтаж байснаа яаг л амьд үхдэл шиг юм босч ирэн толинд харав. Хавдсан нүд, сэгсийсэн үс , pony-гийн зурагтай унталгын өмд цамц.  Тэрэнд ямар харагдах нь огт хамаагүй байсан бололтой шууд жижигхэн бөгс эргэх л зайтай гэмээр өрөөнийхөө үүд рүү очиж хаалга нээнгээ амаа том гэгч нь ангайн эвшээж нүдээ нээн урд талын хүнээ хартал

Гудамжны хулгианWhere stories live. Discover now