3.

16 3 9
                                    

Wygrywa opcja 2!

- Nie, nie chce nigdzie jechać. Mam tu swoje życie i nie wyobrażam sobie go gdzieś indziej - Stanowczo odpowiadasz, patrząc się srogo w stronę mamy.

- Ach, no jak wolisz się tutaj nudzić, to niech będzie. Zadzwonię do ciotki i jej powiem że nie przyjedziesz - siada na fotelu i wyjmuję telefon

Klikasz na mapę i widzisz nowe zadanie w opuszczonej fabryce. Teleportujesz się tam. Twoim oczom ukazuje się duży budynek fabryki z wysokimi kominami. Wokół są tylko zarośla i beton odcinający je od budynku.

Podchodzisz do wykrzyknika, znajdującego się przed wejściem, i na niego klikasz

- A oto opuszczona fabryka broni. Twoim zadaniem jest  dokładnie z explorować ją i znaleźć dla siebie jakieś działające bronie i naboje, które mogą Ci się kiedyś przydać. Nie wiadomo jak potoczy się twoja przygoda. Tylko uważaj w  fabryce może być niebezpiecznie.

Akceptujesz zadanie i wchodzisz do środka. Pierwsze pomieszczenie jest średnich rozmiarów. Naprzeciwko wejścia znajduje się popękana szyba za którą w dole znajduje się wielka hala. Z boku są schody, po których zchodzisz do głównego pomieszczenia.

Tam znajdujesz rewolwer i pistolet. Postanawiasz jednak zwiedzić dokładnie fabrykę i czegoś jeszcze poszukać. W innych pomieszczeniach znalazłaś jeszcze kilka granatów i naboje do broni. Postanawiają wrócić do miejsca gdzie znalazłaś bronie i wybrać sobie jedną.

Co wybierasz? :(1.rewolwer i granaty,2.pistolet i granaty,3.same granaty ):


Po tylu latach, jak to możliwe? Rzdział do Emej i Star?
Tak! W końcu to napisałam, jej!

Chue,chue,chue parodjuje Walke XD.

Jak myślicie co takiego niebezpiecznego  wydarzy się w fabryce?

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Apr 25, 2019 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

Emej i star //GraOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz