Chapter 3 :
The new man
Tepat jam 12 tengah malam pintu rumah milik apartment min dikuak perlahan lahan agar penghuni di dalamnya tidak terjaga.yoongi melangkah masuk ke dalam sebaik sahaja dia menutup kembali pintu apartmentnya.
"Penatnya"rungutnya perlahan.
Tali leher yang masih tergantung dilonggarkan sedikit, dan mulai bergerak masuk ke ruang tamu.niat yoongi mahu meneguk soju sebelum tidur namun terus sahaja terbatal tatkala dia melihat tubuh isterinya sedang nyenyak dibuai mimpi.
Song ji hyo kini sedang nyenyak tidur dengan posisi mengiring ke kanan sambil memeluk erat bantal peluk kumamon.rambutnya masih terikat..
Untuk sesaat yoongi merenung ke wajah isterinya, entah apa yang merasuknya terus dia melabuhkan punggungnya bersebelahan dengan sofa yang diduduki song ji hyo.
Lama dia menelik setiap inci wajah isterinya..dan kemudian yoongi melepaskan suatu keluhan.
"Kadang-kadang aku rasa..macam aku menyesal sebab berkahwin dengan kau ji hyo ah.."ucapnya perlahan..
Kepalanya ditunduk ke bawah..pedih untuk dia mengaku kebenaran yang sebenar pada isterinya.
"Apa yang patut aku buat ji hyo..apa yang patut aku buat.."
Yoongi, dia terlalu menyimpan banyak rahsia lagi-lagi apa yang berkaitan dengan dirinya dan song ji hyo..perkahwinannya dengan song ji hyo adalah bersebab kesemua .
"Mianhae..ji hyo ah.."
*******************************
Segala pakaian jenama gucci ✔
Jam jenama rolex 45 jenis koleksi ✔
Underwear, boxer tata,t-shirt ✔
Hobie cute ?
Berkerut dahi taehyung tatkala dia melihat senarai yang terakhir..terus dipangkah dan diconteng agar nama 'hobi cute' dalam check listnya hilang dan tak dapat dikesan lagi.rasanya dia tak ada pun tulis nama 'hobie cute' malam semalam..ni mesti kerja tak lain tak bukan jung horseeeeeeeeukkkkkk!!!
Geram!
Selepas daripada itu, taehyung berjalan ke arah apartment yang bakal disewanya.kelihatan tuan rumah sudah bersiap sedia tunggu kehadirannya di hadapan pintu.
YOU ARE READING
KILL THIS LOVE! (18+) --[DIS]
RomanceTitle : Kill This love Genre : Agressive Romance Count of Chapter : ------ Yang sepatutnya menjadi sebuah jalan cerita yang indah dan romantis berubah porak peranda kerana orang lain dalam kisah mereka.. Dia wanita yang masih terkapai-kapai mengha...