THREE

712 38 1
                                    

Κατεβαίνω τρέχοντας τις σκάλες και ανοίγω γρήγορα την πόρτα και τον βλέπω να στέκεται λίγα μέτρα πιο πέρα με ένα ηλίθιο χαμόγελο στο πρόσωπο του. Πηγαίνω σιγά σιγά προς αυτόν και μόλις είμαι ακριβώς μπροστά του, του αστράφτω μια χαστουκα που θα την θυμάται για όλη την υπόλοιπη του ζωη.
"Πωωωω βάζω στοίχημα πως κάνεις καλά καρφιά στο βολεϊ... "
"Ναι βασικά είμαι η καλύτε... "
Μόλις καταλαβαίνω τι είπα κλείνω το στόμα μου με το χέρι μου. Σκατααααααα μόλις παραδεχτηκα ότι παω βολεϊ
"Χαχαχαχ το ήξερα "
"Ωραία τώρα τσακίσου φυγε μην φας κι άλλη σφαλιάρα... "
"Ναι ναι.... Παρεπιπτόντως ωραία εσώρουχα"
"Εντάξει την έκατσες βλακα "
Άρχισε να τρεχει αλλά εγώ δεν είχα κανένα κουράγιο να τον κυνηγήσω οπότε μπήκα ξανά μέσα στο σπίτι μου.
Έκατσα και έκανα τα μαθήματα για την επόμενη μέρα και για το φροντιστήριο και έπεσα κατευθείαν να κοιμηθώ

Σήμερα Παρασκευή επιτεεεεεεεελους και έχουμε και 5ωρο γιατί λείπει ο φυσικός μας γεεεεεεεεα
"Εεεεεε Δανάη ξυπνα παμε τουαλέτα"
Λέει η Βαρβαρα
"Ναι ναι έρχομαι "
Μπαίνουμε στις τουαλέτες και ακούμε αναστεναγμούς
Η Βαρβάρα κάνει το μαλλί της σαν να μην συμβαίνει τίποτα και εκείνη την στιγμή βγαίνει από μια τουαλέτα η μεγαλύτερη ταναπου του σχολείου και ο Άρης αναμαλλιασμενοι.
Εμείς συνεχίζουμε αυτό που κανουμε μέχρι που ο βλάχος περναει απο πισω μου και μου παταει μια σφαλιάρα στον κωλο
" Αντε στην Λεία ρε βλαμενε που θα με αγγίξεις κι όλας "
"Όπα σιγά τιγρακι παμε λίγο μέσα να σε ηρεμησω "
"Αντε απο δω καλε. Πρόσεχε μην ξανά φέρω τον διευθυντη κατά λάθος και εσυ στο τέλος μείνεις από απουσίες με την αποβολή που θα φας "
Και ναι όπως καταλάβατε η κόντρα μου μαζί του κάπως έτσι ξεκίνησε. Μαααα τι να κάνω δεν το έκανα και επίτηδες εγώ φταίω που πηδιεται με τις τσουλιτσες του στις γυναικιες τουαλετες. Εεεε και εγώ σαν αθώο παιδάκι που είμαι είχε χαλάσει μια βρυση φωναξα τον διευθυντή και μόλις μπήκαμε μέσα ακουγαμε τους κλασικους αναστεναγμούς. Εεε μετά μπορεί να έφαγε 3 μέρες αποβολή και να ορκίστηκε ότι θα μου κάνει την ζωή κόλαση. Γιουπιιιιι #νοτ .

Η μέρα τελείωσε γρήγορα και μόλις σχολασαμε πηγαμε για καφε αφου γυρισα σπιτι πηρα την τσάντα του φροντιστηρίου και έφυγα για μάθημα

Στις 4 είχα τελειώσει και είχα φτάσει σπίτι. Μπήκα στην κουζίνα και είδα ένα ταψί κανελονια με σπανάκι γεεεεεεεες ποσο σε αγαπάω ρε γιαγιά.
Και για εσάς που λέτε ιου είμαι vegetarian παιδιακια οπότε είναι το αγαπημένο μου και αν σας αρέσει χμμμ

A Bet?!Never again!Where stories live. Discover now