Σήμερα ξυπνησα με κεφάλι και θυμάμαι ελάχιστα από αυτά που έγιναν χθες. Αυτό που θυμάμαι ξεκάθαρα είναι η ήττα μας που θα μας κοστίσει ένα μήνα συγκατοικησης με τους μπαμπουΐνους. ΤΕΛΕΙΑΑΑΑΑΑ. Σηκώθηκα και άρχισα να ξυπνάω τα κορίτσια μπας και το σκάσουμε και δεν χρειαστεί να υποστούμε τέτοια βασανιστήρια. Την στιγμή που ανοίγουμε την πορτα για να φύγουμε ο Ράιαν πετάχτηκε μπροστά μας.
"Οπππ για που το βάλατε. Εμείς τρώμε στην κουζίνα και από 'τι μας ειπε ο Γιάννης χάσατε οπότε για ελάτε έχουμε μια κλήρωση να κανουμε"
"Ααααααα μπα εμείς λέμε να πάμε σπίτια μας να μην σας ενοχλούμε κι όλας φάτε εσείς ήρεμα και ωραία. Αααα έχω και μια καλύτερη ιδέα.... Τι θα λέγατε να ξεχάσουμε και ότι έγινε χθες εεεε πολυ ωραια ιδέα αντε να πηγαίνουμε και εμείς "
Καιιιιιιι έρχεται και ο Κώστας γιατί μάλλον άκουσε την υπεροχοτελεια ιδέα...
"Ναι καλαααααα που θα φύγετε για ελάτε μέσα σαν καλά κορίτσια που είστε εσείς"
"Κορίτσια τρέξτε " Άρχισε να ουρλιάζει η Μαρία
Οι άλλοι τρείς πετάχτηκαν από ένα δωμάτιο λίγο πιο δίπλα και μας τράβηξαν όλες μέσα στο σαλόνι και μας έβαλαν να κάτσουμε στον καναπέ.
"Λοιπόν να τελειώνουμε κάνουμε την κλήρωση και έρχεστε στα σπίτια μας μέχρι τις 7 το απογευμα... "
Πριν συνεχίσει τον διέκοψα
"Κάτσε κάτσε γιατί να έρθουμε εμείς αφήστε μας χάσαμε που χάσαμε μην μας ξεσπιτοσετε κι όλας"
"Καλά καλά θα έρθουμε κόψτε την γκρίνια δεν έχω πάρει και παυσίπονο"
Ξεκινήσαμε την κλήρωση και το κάρμα που όπως παντα είναι με την Στέφανι είναι με τον Θάνο. Το δευτερο όνομα που βγάλαμε από το βάζο των αγοριων ήταν του Άρη και όπως παντα το κάρμα που με μισή και δεν ξέρω καν γιατί ,το όνομα μου ηταν αυτό που ήταν ζευγάρι μαζί του. ΓΑΜΩΩΩΤΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟ.
"ΚΑΤΣΕ ΕΓΩ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΕΙΝΩ ΜΑΖΙ ΓΙΑ ΕΝΑΝ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΜΗΝΑ... "
"Αχ ναι αλλά αν θες μενω και για δυο μήνες εγώ δεν έχω θέμα "
"Πωωωω γαμω την ατυχία μουυυυ"Τα τελικά ζευγάρια ήταν η Στέφανι με τον Θάνο, εγώ με τον Άρη, η Μαρία με τον Κώστα, η Βαρβαρα με τον Γιάννη και η Φωτεινή με τον Ράιαν
Επιστρέψαμε εμείς στα σπίτια μας και εγώ αρχισα να συμμαζευω και να καθαρίζω. Εεεεε μην μας πει και βρωμιαρες ο άχρηστος. Αφου άλλαξα τα σεντόνια στο δωμάτιο των γονιών μου για να μείνει αυτός κατεβηκα κάτω και έβαλα μια ταινια. Χωρίς να το καταλάβω με πηρε ο υπνος.... Το κουδουνι της πορτας με ξυπνήσε και σηκώθηκα βαριεστιμενα να ανοίξω την πορτα.
"Οπ κοιμισμένο τι γίνεται;;;"
"Πωωωω σε ξέχασα εσένα "
Ναι όπως καταλάβατε ήρθε ο Άρης. Μπήκε μέσα χαλαρός παράτησε την βαλίτσα του στην μέση του διαδρόμου και έπεσε με φορά στον καναπέ.
"Και δε μου λες που θα κοιμηθουμε ;;;"
"Μαζί πουθενα εσυ θα κοιμηθείς στο δωμάτιο των γονειων μου και εγώ στο δωμάτιο μου "
"Και καλά οι γονείς σου που θα κοιμηθουν ;;;"
"Οι γονείς μου μετακόμισαν Γερμανία αλλά αυτό δεν είναι το θέμα μας. Τώρα πάρε τον κόλο σου και ελα να σου δείξω το σπίτι "
Αφου τον ξεναγησα μπήκα για μπάνιο και μετά κατευθείαν χωθηκα μεσα στο κρεβάτι και έκατσα με το κινητό. Η πόρτα άνοιξε απότομα και μπήκε μέσα ο Αρης. Χώθηκε και αυτός κάτω από τα σκεπάσματα και κοίταξε μέσα στο κινητό μου.
"Τι βλέπουμε ;;;"
"Τι να δουμε βρε , πως μπουκαρες έτσι μέσα αν ήμουν γυμνή... "
"Ουυυυυ δεν το ειχα σκεφτεί αυτό, αρα να το ξανά κάνω... "
"Αντε καλε που θα με πεις εμένα να ξανά μπεις μέσα ετσι, τώρα φυγε και μην με ζαλίζεις"
"Μα γιατιιιιιι βαριέμαι μόνος μουυυυυ ασε με να κάτσω μαζί σου και δεν θα βγάλω άχνα "
"Αν μιλήσεις έστω και λίγο έχεις φυγει"
"Γεεεεες"
Έβγαλε και αυτός το κινητό του και καθίσαμε και οι δυο στο κρεβάτι μου και παααααλι με πηρε ο υπνος χωρις να το καταλάβω. Το επόμενο πρωι ξυπνησα και είχα σκάσει απο την ζέστη. Προσπάθησα να ξεσκεπαστω αλλά για κάποιο λόγο δεν μπορουσα. Άνοιξα τα μάτια μου και είδα ότι ήμουν μέσα στην ζέστη αγκαλιά του Άρη. Μα καλα και αυτός εδώ κοιμήθηκε. Προσπάθησα να βγω από την αγκαλιά του χωρίς να τον ξυπνήσω αλλα απετυχα όπως παντα και αυτός άρχισε να ανοίγει σιγα σιγα τα μάτια του
"Καλημερα μικρή .... "________________________
Σορρυ που άργησα ξεχάστηκα τελείως 😂😂😂
YOU ARE READING
A Bet?!Never again!
Teen Fiction"Ωραία ρε θα παιξουμε και με στοίχημα αν χάσετε 1. Θα σταματήσεις να με ενοχλείς και 2.θα γίνεται τα προσωπικά μας σκυλακια " "Και αν νικήσουμε εμείς θα πρεπει ν συγκατοικήσουμε ανά ζευγάρια για 1 μήνα " "Ωραία μπήκε τώρα παμε κορίτσια να τους σκίσ...