ကားထဲ မွာ တိတ္ တဆိတ္ စြာနဲ႔ ေမာင္ႏွမ ႏွစ္ ေယာက္ ထိုင္ ေန ၾကသည္။တစ္ ေယာက္ နဲ႔ တစ္ ေယာက္ အၾကည့္ ခ်င္း လြဲကာ တစ္ ေယာက္ က စာအုပ္ ဖတ္ ေန ကာ တစ္ ေယာက္ က အျပင္ ဘက္ ကို ေငးေန၏။
"ဘာလို႔ အိမ္ ျပန္ မလာတာလဲ?"
"......."
"ဒီေန႔လို ကိစၥ ေနာက္ထပ္ မၾကား ခ်င္ ဘူး၊ၾကားလား?"
".......,"
"ဒီေန႔ ငါနဲ႔ အိမ္ ျပန္ လိုက္ ခဲ့၊မနက္ ၾကရင္ ဒဏ္ ရာ ေတြကို ေဆးခန္းသြားျပ..ငါ appointment လုပ္ ေပးထားမယ္"
"ဘာလို႔ ဒီေန႔ ေက်ာင္းကို လာတာလဲ?"
"ဘာ?"
"ဘာလို႔ အဲ့ ေလာက္ ကြ်န္မ ကို အာရံု စိုက္ ေန ၾကတာလဲ?အကို ေရာ့မမ ေရာ့..ၾကည့္ရတာ Annual Meeting ေရာက္ ခံနီးပီ ထင္တယ္"
"မင္းထင္ ခ်င္ သလို ထင္ ႏိုင္ တယ္၊ငါက အကို တစ္ ေယာက္ အ ေနနဲ႔ တာဝန္ ေကျ ေအာင္ လုပ္ ေပးရံုပဲ"
"တာဝန္..,ဟုတ္ တာေပါ့၊အကို အတြက္ benefit ဖစ္မွာပဲေလ၊ညီမ ေလးကို ဂ႐ုစိုက္ တယ္ ဆိုပီးအမွတ္ ေတြရမွာကို ေပါ့၊မမ...က ေျခ တစ္လွမ္းေႏွးသြားပီ ေပါ့၊ၾကည့္ရတာ..ညီတူ ဖစ္ ေအာင္ ေနာက္ ထပ္ ရန္ ဖစ္ရမယ္ ထင္တယ္..ဟားဟား"
"မင္းသ ေဘာပါပဲ..ငါ ေတာ့ ငါ တာဝန္ ေကျ ပီ မို႔ ထပ္ ပီးလဲ မစြက္ ဖက္ ေတာ့သလိုေျပာ ဖို႔လဲ စိတ္ ကူးမရွိဘူး၊ဒါ ေပမဲ့ ေနာက္ ထပ္ ထပ္ ပီး မိသားစု ဂုဏ္ ကို ကျ ဆင္းေအာင္မ လုပ္ ရင္ ေတာ့ ပို ေကာင္းမယ္"
"မိသားစု?ဘာလဲ.,အ ေဖ တူ အ ေမကြဲ ေမာင္ႏွမ နဲ႔ မိ ေထြးနဲ႔ အတူ ေန တာလဲ မိသားစု ပဲလား?"
"ဒါ ေပါ့...မိသားစု ပဲေလ၊မင္းဆိုးသမွ် ကို ရွင္းရ..သည္းခံ ရ..ေျဖရွင္းေပးရ ရ..ခြင့္လြတ္ ေပးႏိုင္ တာ ေတြက မိသားစု ဝင္ မို႔လို႔ေပါ့.."
"ဟား...ဟား...ဟား....ဟား...ဟား...."
"မမ ေလး!!"
"အဟီး...Sorry...ရယ္ရလို႔ပါ၊ခြင့္ လႊတ္ ေပးတာတဲ့လား?အဟား...."
"........."
"ဒါဆို..ညီမ ေလး ဆက္ ဆိုးလို႔ရ တာ ေပါ့၊အကို တို႔က ခြင့္ လႊတ္ ေပးမွာပဲေလမဟုတ္ ဘူးလား?ဘာလို႔လဲ?မိသားစု ဝင္ ဖစ္ ေနလို႔...အဟား..ဟား...ဟား"
သူ တစ္ ခ်က္ လွည့္ၾကည့္ကာ"ေအး...မိသားစု ဝင္ မို႔ လို႔ ခြင့္ လႊတ္ မယ္..ဒါ ေပမဲ့ အတိုင္းအတာ အထိ ပဲ..အိမ့္မူးေဝ!!"
သူမ ျပံဳးပီးပဲ ၾကည့္ ေန လိုက္ တယ္။ထို႔ ေနာက္ ဘာ တစ္ ခြန္းမွ မ ေျပာ ပဲ အိမ္ အထိ ၿငိမ္ သက္ စြာ ပါ လာခဲ့သည္။
အိမ္ ေရာက္ ေတာ့ အန္ တီ ထားက အ ေပါက္ ဝ မွာ စီးႀကိဳ ေန တာကာ"မမ ေလး...မမ ေလးရယ္၊အိမ္ ကို ဘာလို႔ ျပန္ မလာတာလဲ?ညစာ ေရာ့ စားပီးပီလား?မ်က္ ႏွာ ကလဲ ဘာ ဖစ္ ထားတာလဲ?ေန ေရာ့ ေကာင္းရဲ႕လား?"
"ဘာမွ မ ဖစ္ပါဘူး...သမီးအခန္းထဲ ကို ဝိုင္ တစ္ ခြက္ လာ ပို႔ ေပး၊ေရ မခ်ိဳး ခင္ ေသာက္ ခ်င္ လို႔"
"အင္း...အန္ တီ.."
"မပို႔ ေပးနဲ႔အန္ တီထား၊ေရ ျမန္ ျမန္ ခ်ိဳးပီး ညစာ စားဖို႔ပဲ ဆင္းလာခဲ့"
"ဟုတ္ ကဲ့...အကိုေလး.,,"
"တကယ္ စိတ္ ပ်က္ ဖို႔ ေကာင္းတယ္!!"
"ဘာေျပာတယ္?"
"စိတ္ ပ်က္ ဖို႔ ေကာင္းတယ္လို႔၊ေရ ျမန္ ျမန္ ခ်ိဳးပီး ဆင္းလာခဲ့ ပါ မယ္...okay?
ဒီ ေကာင္မ ေလးကို သူ ဘယ္ လို လုပ္ ရမလဲ မသိ ေတာ့ ဘူး။သူ ေရ မိုးခ်ိဳးပီး dinnerစားဖို႔ ထြက္ လာ ေတာ့ မာမီ နဲ႔ ညီမ ေလးက ေရာက္ ႏွင့္ေန ပီ။
"ေအာ္...သား၊ပီးပီလား,,,လာ..ထိုင္"
"ဟုတ္ကဲ့...ဒယ္ဒီ ေရာ့?"
"ေရာက္ပီ....ဆင္းလာလိမ့္မယ္"
"အိမ့္မူးေဝ ေကာ့?အခု ထိ ဆင္းမလာ ေသးဘူးလား?"
"ဘာလဲ?အဲ့ ေကာင္မ ေလးအိမ္ ကို ျပန္ လာတာလား?ေနာက္ ဆံုးေတာ့ အိမ္ ကို ျပန္ လာေသးတာပဲ"
"အကို..သူ႔ကို ေက်ာင္းမွာ သြားႀကိဳ လာတာဆို႔..."
"ေအာ္...ဟုတ္ တယ္၊ေက်ာင္းမွာ ကိစၥ နည္းနည္းရွိ လို႔"
"ကြ်န္မလဲ သူ႔အမပါပဲ၊သူ႔ ေက်ာင္းက ဘာက္စၥ ေၾကာင့္ ကြ်န္မ ကို မ ေခၚ တာပါလိမ့္?"
"အဲ့ဒါ ေတာ့ ငါ မသိ ဘူးေလ၊နင္ သူ႔ကို ဂ႐ုစိုက္ ရင္ ေတာ့ သိရမွာ ေပါ့"
"အကို..ဘာကို ဆိုလို ခ်င္တာလဲ!!"
"နင္ သူကို ပစ္ ထားတာပဲေလမဟုတ္ဘူးလား၊နင္ သူ ေက်ာင္းကို ေရာ့ သြားေကာ့ သြားဖူးလား?မင္းအ ေန နဲ႔ဂ႐ုစိုက္ ရင္ မသိ စရာ အ ေၾကာင္းမရွိ ပါဘူး"
"အကိုက ေရာ့ ဘာ ေတြဂ႐ုစိုက္ ေပး ေန လို႔လား?Annual Meeting နားေရာက္မွ ဂ႐ုစိုက္ တတ္ တာ အကို အက်င့္ပဲေလ"
"ဘာ?"
"မဟုတ္ လို႔လား?အကို သိ တတ္ သလို ဂ႐ုစိုက္ တဲ့ ဟန္ ေဆာင္မူ ေတြ က အရမ္းသိ သာ လြန္းေနတယ္"
"တိတ္ၾကစမ္း...ႏွစိ ေယာက္ လံုး၊ထမင္းစားပြဲ မွာ ရန္ လာဖစ္ ေန ၾကတယ္၊အျခားလူ ေတြၾကားရင္ ဘယ္ ေလာက္ ရွက္ ဖို႔ ေကာင္းလိုက္လဲ?"
"........"
"က ေလး ေတြ မဟုတ္ ေတာ့ဘူး၊သိကၡာ ရွိ ၾက စမ္း!!"
"အိမ္ မွာ ရန္ ဖစ္ တာပဲ၊ဘယ္သူမွ ျမင္ တာလဲ မဟုတ္ ပဲနဲ႔၊သိကၡာ ေတြ ဘာ ေတြ ေျပာ ေန ေသးတယ္..ေမ ေမႀကီးကလဲ"
အိမ့္မူးေဝ ဝိုင္ ခြက္ ကို ကိုင္ ပီး စားပြဲ ဝိုင္းမွာ ထိုင္ လိုက္ သည္။မမ က ေတာ့ ထမင္းကို ဆက္ စားေန ၏။ကိုကို က ေတာ့ေဒါ သ ထြက္ တုန္းမို႔ ထင္တယ္၊ေရ သာ စြတ္ ေသာက္ ေန သည္။
"ဒီေန႔ ေတာ့ အိမ္ ျပန္ လာ ေသးတယ္ ေပါ့၊မသိ ပါဘူး..ငါက နင့္အဝတ္ အစားေတြအကုန္ လံုးအျပင္ မွာထားေပးရ ေတာ့ မယ္ ထင္ ေန တာ။ျပန္ လာရင္လဲ ျပသာနာက ရွာလာ ေသးတယ္ ေနာ္"
"ေမ ေမႀကီးစိတ္ ပူ ေအာင္ လုပ္ မိ တဲ့ အတြက္ ေတာင္းပန္ ပါတယ္၊အဲ့ အဝတ္ အစားေတြက မလို ေတာ့လို႔ ႀကိဳက္ တာ လုပ္ လို႔ရတယ္၊ဟီး...မမ...သမီးတို႔ Shopping ထြက္ရ ေအာင္၊ေမ ေမ ႀကီးေရာ့ပဲ"
"ငါမွာ နင္ လို အားတဲ့ အခ်ိန္ မရွိ ဘူး၊အဲ့ ဝိုင္ ခြက္ က ဘာ လုပ္ တာလဲ?ထမင္းစားေန တယ္ ေလ.."
"ဝိုင္ ခြက္ မဟုတ္ ပါဘူး၊အ ေအးပါ..,ေသာက္ၾကည့္မလား? Alcohol လက္ တစ္ ဆိတ္ စာပဲ ပါတယ္၊ေစျး ႀကီးႀကီးေပးရ ေတာ့ အရ သာ ေကာင္းဖို႔လဲ လိုတယ္ ေလ၊အာေၾကာင့္ ထမင္းစားတုန္းေသာက္ ၾကည့္တာ"
"ေအး...ႀကိဳက္ တာသာလုပ္..."
"ဆူညံ ေန ၾကတာပဲ၊ထမင္းစားတာ ေရာ့ ဟုတ္ ရဲ႕လား.."
"ဒယ္ဒီ!!"
"အိမ့္မူးေဝ...ထမင္းေအးေဆးစား၊အိမ္ ျပန္ လာပီးအိမ္ ပူ ေအာင္ လုပ္ မ ေနနဲ႔။မ်က္ႏွာက ဘာဖစ္ ထားတာလဲ?ျမင္ရတာ ၾကည့္ေပ်ာ္႐ူဖို႔ကို မရွိဘူး"
".....ေတာင္းပန္ပါတယ္၊သမီး..ေက်ာင္းမွာ ရန္ ဖစ္ လာလို႔ ဒီလို မ်က္ႏွာ ဖစ္ ေန တာပါ..ေနာက္ ခါ မဖစ္ ေတာ့ပါဘူး..,"
".........."
"အဲ့လို ေျပာမယ္ လို႔ ထင္ ေနၾကတာလား?ဟီး..ဟီး...Sorryပဲ ဒယ္ဒီ၊ဒယ္ဒီလဲ သမီးစိတ္ သိ တာပဲ၊အႏိုင္ က်င့္တာခံရတာ အိမ္ မွာပဲ လံု ေလာက္ ပီေလ၊ေက်ာင္းမွာ ပါ ခံရရင္ ေတာ့ မဟုတ္ ေသးဘူးေလ"
"အိမ့္မူးေဝ...တိတ္ စမ္း၊မင္းအခုရွိ ေန တာ မိသားစု ထမင္းစားပြဲဆိုတာ ေမ့ ေန ပီလား?Table Minnerရွိစမ္း..,"
"အကိုႀကီးကလဲ.,ေအာ္ လိုက္ တာနားအူ ေတာ့ မယ္။ဟုတ္ ကဲ့ပါ...ေတာင္းပန္ပါတယ္၊မွားပါတယ္"
"မနက္ ျဖန္ ပြဲ ရွိ တယ္၊အကုန္ လံုးတက္ရမယ္၊အဓိက အိမ့္မူးေဝ..ျပသာနာရွာ ဖို႔ မစဥ္းစားနဲ႔"
"ဟုတ္ကဲ့ပါ...."
"ဟို ႏွစ္ ေယာက္ Companyရဲ႕ Report ကို ပီးရင္ အခန္းထဲ လာျပ။ေနာက္ လ ထုတ္ မဲ့ productအစီအစဥ္ ေတြ ေကာ့ပဲ။ၾကားလား?"
"ဟုတ္ကဲ့..ဒယ္ဒီ"
"ဟုတ္ကဲ့!!"
"အိမ့္မူးေဝ....မနက္ ျဖန္ က စပီး Guideလာလိမ့္မယ္၊ဒီလ အတြင္းအဆင့္မတက္ရင္ မုန္႔ဖိုးျဖတ္မယ္"
"ဒယ္ဒီ!!"
"ဒါပဲ...ပါးစပ္ ပိတ္ ပီး ထမင္းစားေတာ့"
ထမင္းစားပြဲ တစ္ခု လံုးၿငိမ္ ၾက ကာ တိတ္ ဆိတ္ ၍ထမင္းသာ ဆက္စားေန ေတာ့၏။
"ဟား..ဟား...အဲ့ဒါဆို နင္ ေတာ့ စာလုပ္ရ ေတာ့ မွာ ေပါ့"
"ဆု ေတာင္းေလ..စိတ္ မပူပါဘူး၊အဲ့ Guideလဲ ဘယ္ ႏွစ္ရက္ ခံ မလဲ ၾကည့္ရ တာ ေပါ့"
"နင္ဒဏ္ ခံရမဲ့ Guideကို ေတာ့ သနားမိသား၊အာ..ဒါပဲ ေနာ္..ငါ အလုပ္ မွာဟ။လူကျ ေန ေတာ့မအားဘူးဟ၊ေနာက္မွ ေျပာၾက တာ ေပါ့"
"ရတီ...."
"ဟုတ္ကဲ့...လာပီ။ဟဲ့...ဒါပဲေနာ္"
"........"ရတီ ဖုန္း ပိတ္ ကာ ဆိုင္ ထဲ အျမန္ ဝင္ရသည္။မန္ ေနဂ်ာက ဆြဲ ေခၚပီး"ဒီ ေလာက္ အလုပ္ ႐ူပ္ ေန တာ ဘယ္ ေရာက္ ေနတာလ?"
"ေတာင္းပန္ ပါတယ္၊အိမ္က အ ေရးတႀကီးဖုန္းလာ လို႔ပါ"
"ေရာ့...ဒီ order ေတြကို VVIPအခန္းကို သြားပို႔"
"VVIP?ကြ်န္မ သြားလို႔ ရပါ့မလား?အဲ့အခန္း ေတြက Senior ေတြပဲ သြားလို႔ရတာမဟုတ္ ဘူးလား?"
"လူ မအားလို႔ဟ။ေသ ေသ ခ်ာ ခ်ာ သူတို႔ လို အပ္ တာ ျဖည္းေပး။ျပသာနာဂမတက္ ေစနဲ႔.,ၾကားလား?"
"ဟုတ္ ကဲ့..."
မန္ ေန ဂ်ာ ေပးတဲ့ စာရြက္အတိုင္း order ေတြ ျဖည့္ကာ သူ VVIPကို ထြက္ လာခဲ့သည္။Barမွာက VIP နဲ႔ VVIPဆို ပီး ႏွစ္ မ်ိဳးခြဲ ထားတာကိုမွ VVIPက ဂိုဏ္းက လူ ေတြ ၊တကယ့္ အထက္ တန္းစားေတြ အခန္းမို႔ သူ သတိ ထားရမည္။အမွားတစ္ခု လုပ္ မိ၊ၾကားမိရင္ အသက္ ပါ ေပ်ာက္ ႏိုင္ တာမို႔ မၾကားခ်င္ ေယာင္၊မသိ ခ်င္ ေယာင္ ေဆာင္ တာ အ ေကာင္းဆံုးပဲ။သူမ ေလ ပူတစ္ ခ်က္ မူတ္ ထုတ္ ပီးတံခါးကို ေခါက္ လိုက္ သည္။
"ေဒါက္..ေဒါက္..ေဒါက္"
"ဘာကိစၥ?"
"Orderေတြလာပို႔တာပါ"
"ဝင္လာခဲ့!!"
"ဟုတ္ကဲ့"အခန္းထဲ မွာ ေယာကျ္ား ေတြ ခ်ည္းပင္။အၾကည့္ေတြနဲ႔ပင္ ဖ်ားသြားႏိုင္ တယ္။ၾကမ္းျပင္ ေပၚ မွာ လဲ ကျ ေန တဲ့ ေသြးေတြနဲ႔ လဲ ကျ ေန တဲ့ လူကို ေတြ႕ ေပမဲ့ သူမ မျမင္ ခ်င္ ေယာင္ ေဆာင္ ပီးထည့္စရာ ရွိ တဲ့ orderေတြကို သာ စြတ္ ထည့္ေန သည္။ေၾကာက္ရြံမူေၾကာင့္ လက္ ေတြ တုန္ကာ ပန္းကန္ တစ္ ခ်ပ္ ၾကမ္းျပင္ ေပၚ ချ သြားရာ
"ဂြမ္း"
".........."
"ေတာင္း..ေတာင္းပန္ပါတယ္၊အသစ္ ျပန္ ယူလာခဲ့ပါ့မယ္"
"ထားလိုက္၊ပီးပီ မဟုတ္ လား?ပီးရင္ ထြက္ ေတာ့"
"ဟုတ္...ဟုတ္ကဲ့"
"ေရာ့...Tip၊ဒါအကုန္ ပဲမဟုတ္လား..."
"ဟုတ္...ဟုတ္ကဲ့"
"ဒါဆိုရင္ သြားေတာ့၊ငါတို႔ လိုရင္ ထပ္ မွာမယ္"
"ဟုတ္..ဟုတ္ကဲ့"
သူမ ပန္းကန္ ေကာက္ရင္းေခါင္းေဆာင္ ဆ္ု တဲ့ သူက္ု ျဖတ္ ကနဲ႔ ၾကည့္မ္ရာ သူကလဲ စိုက္ ၾကည့္တာမို႔ အၾကည့္ကို ႐ုတ္ သိမ္းကာ သိမ္းစရာ ရွိ တာ သိမ္းေန မိစဥ္
"မင္း..နာမည္၊ဘယ္ လို ေခၚလဲ?"
"ရွင္?"
"....ရတီတဲ့လား?မင္းအခု ဘာ ျမင္ လဲ?"
"ရွင္...ရွင္..ဘာကို..ဘာကိုဆိုလို"
"ဂြမ္း..."(ခြက္ လြတ္ ချ သံ)
"အ ေမ့...ဟင္အင္း၊ကြ်န္မ..ကြ်န္မ ဘာမွ မျမင္ ပါဘူး"
".....သြားေတာ့"
"ဟုတ္..ဟုတ္ကဲ့"
"......."
ေကာင္မ ေလးထြက္ သြားတာနဲ႔ သူ တို႔ ဆက္ လုပ္ စရာ ရွိ တာကို ဆက္ လုပ္ ေန ၾကသည္။ဘယ္ ေလာက္ ေမး ေမး မ ေျဖ တဲ့ အဲ့ ေကာင္ ကိုဇင္ ေယာ္ စိတ္ မရွည္ ေတာ့ ေပ။
"အဲ့ ေကာင္ ကို မတ္ တပ္ ရပ္ ခိုင္းလိုက္"
"ဟုတ္ ကဲ့..."
"ေနာက္ ဆံုးအ ေနနဲ႔ ထပ္ ေမးမယ္၊ဘယ္ သူလဲ?"
"ကြ်န္ ေတာ္...ကြ်န္ ေတာ္ တကယ္ မသိ ဘူး"
"မင္း...ထပ္ ေမးမယ္၊ဘယ္သူလဲ?"
"ကြ်န္ ေတာ္ တကယ္ မသိ တာပါ..."
".......ေဟ့ ေယာင္၊ငါ ဖုန္းေပးစမ္း"
"...."
"ဒီပံုထဲ က ေကာင္မ ေလးကို သိ လား?ငါ့ကို ဒီပံု ေတြ လာပို႔ေပးတယ္"
"ဟင္?"
"မင္း ေကာင္မ ေလး တဲ့!!မင္းက မဆိုးဘူးပဲ၊ရွာ တတ္ တာပဲ"
"ဟင္အင္း...ကြ်န္ ေတာ္ မသိ ဘူး!!"
"ေသ ခ်ာၾကည့္ပါဦး...တကယ္ မင္းမသိ ဘူးလား?"
"..မသိ ဘူး.."
"မင္း ေကာင္ မ ေလး မဟုတ္ ရင္ လဲ ပီးတာပါပဲ၊ဒါဆို ငါ့ ေကာင္မ ေလး လုပ္ လို႔ရတာ ေပါ့၊ေဟ့ ေယာင္,,အဲ့ ေကာင္မ ေလးကို သြားေခၚ လာခဲ့၊ဒီ ည ဒီမွာ ပြဲ လုပ္ ၾက တာ ေပါ့"
"ဟုတ္ ကဲ့..."
"မဟုတ္ ဘူး၊မဟုတ္ ဘူးလို႔ ေျပာ ေန တယ္ ေလ...အား"
"ေျဖာငိး(နရင္းအုပ္ သံ)"
"အ....ေထြီး..."
"မဟုတ္ ရင္ ပီးပီ ေလ၊ဘာလို႔ ဒီ ေလာက္ ေအာ္ ေန တာလဲ?မင္းတကယ္ပဲ ငါ့ကို ေဒါ သ ထြက္ ေအာင္ လုပ္ ေန တာပဲ"
"ကြ်န္ ေတာ္...ကြ်န္ ေတာ္ ေျပာျပ မွာ မို႔ ရပ္ လိုက္ ပါ..."
"ဘာ?"
"ကြ်န္ ေတာ္ ေျပာျပ မွာမို႔..ေကျးဇူးျပဳ ပီး သူမ ကို မထိ ပါနဲ႔"
"........"
ရတီ အခန္းထဲ က ထြက္ လာပီး က တည္းက ရင္ ေတြ တုန္ ေန ေသးတုန္း။ေၾကာက္ စာရာႀကီး...သူမ ျမင္ ခဲ့ တာ ကို ရဲ တိုင္ရ မလား?ဟင္အင္း...အဲ့လူ က သူမ နာ မည္ ကို သိ ထားတယ္။သူမ လို႔ လူက သူတို႔ အတြက္အ ေသးစားပင္။ပီး ေတာ့ သူမ အလုပ္ လဲ ျပဳ တ္ မွာ။ဒီ အတိုင္းမသိ ခ်င္ ေယာင္ ပဲ ေဆာင္ ရ ေအာင္။ေတြးရင္း နဲ႔ အဲ့ လူ ေတြ ဆင္းလာၾကသည္။သူမ ေခါင္းငံုပီး ခါးကံုးကာ ႏူတ္ ဆက္ လိုက္ သည္။အကုန္ လံုးထြက္ သြားပီးမွ သက္ျပင္းချ ပီး မတ္ တပ္ ရပ္ လိုက္သည္။
"အဲ့ waitress ကို ဘယ္ လို လုပ္ ရမလဲ?"
"ဘာကိုလဲ?"
"အခု န တံုးက ဝင္ လာတဲ့ ေကာင္မ ေလး၊ၾကည့္ရတာ အသစ္ ထင္ တယ္"
"ႏူတ္ မလံုရင္ ရွင္းလိုက္ ေပါ့"
"ဟုတ္ကဲ့..."
"......တကယ္ပဲ၊မိန္းက ေလး ေတြက စိတ္ ႐ူပ္ ဖို႔ ေကာင္းတယ္၊ထူးေအာင္...ေစာက္ ႐ူးေကာင္"
"မင္းမသိ ေသးလို႔ပါ၊မိန္းက ေလး ေတြက ဘယ္ ေလာက္ စြဲ ေဆာင္မူရွိ လိုက္လဲ?"
"ငါ့အတြက္ ေတာ့ အမိူက္ ထုတ္ ေတြပဲ၊ဘာမဟုတ္ တဲ့ မိန္းမ အတြက္ နဲ႔မ်ား..အဲ့ ေကာင္..ေတာက္!!"
"........."
ဇင္ ေယာ္ နားမလည္ ပါ။သူ မိန္းမ ေတြကို မုန္းတယ္ လို႔လဲ မဟုတ္ ေပမဲ့ စိတ္ ႐ူပ္ သည္။သူ လုပ္ ေနတဲ့ အလုပ္ က သံေယာဇဥ္ ထားလို႔ မဖစ္၊သူ ကၾကမ္းၾကမ္းတန္းတန္းသမားမို႔ ဘယ္ ေကာင္မ ေလးမွ ၾကာၾကာ မတြဲ ေပ။သူ႔ကလဲ ေကာင္မ ေလးေတြကို Sexကိစၥနဲ႔ အပန္းေျဖ ဖို႔ ေလာက္ပဲ တြဲသည္။ေကာင္မ ေလးေတြကို သူ႔ဘဝ ထဲ ဝင္ ခြင့္ လဲ မ ေပးသလို ေတြးလဲ မ ေတြးထားေပ။အဲ့ဒါ ေၾကာင့္ထူးေအာင္ လို႔ ေကာင္မ ေလးေၾကာင့္ေပ်ာ့ညံ သြားတဲ့ ေကာင္ ေတြကို စိတ္ အႀကီးအက်ယ္ ပ်က္တာ မဆန္းပါ။
"ထူးေအာင္..ေျပာအရ ဆို မနက္ ျဖန္ သူတို႔ ပြဲ ရွိ တာပဲ"
"ေငြအမဲ နဲ႔ ေဆးက သူတို႔ ၾကားက အလွယ္ အလဲ ပဲ။ငါတို႔ ကုန္ ၾကမ္းေတြကို သူတို႔ ျဖတ္ လု ထားေတာ့ ငါတို႔လဲ သူတို႔ ကုန္ ၾကမ္းကိုျပန္ ယူတာ ေပါ့"
"ဒါ ေပါ့....ဟား:.ဟား"
"ဒီကိစၥ ကို ဆရာႀကီးကို အ ေၾကာင္းၾကားထားလိုက္၊မနက္ ျဖန္ လူစုထား၊ေန ရာ ကို ႀကိဳရွင္းထား"
"ဟုတ္ကဲ့...."
ဇင္ ေယာ္ ေသာက္ ေနတဲ့ ေဆးလိပ္ ကို အျပင္ ဘက္ သို႔ လႊတ္ပစ္ လိုက္ သည္။ေဆးလိပ္ အ ေငြ႕ ေတြက ကားထဲ မွာ ကျန္ရစ္ ေန ေပမဲ့ တစ္ျဖည္းျဖည္းနဲ႔ ေပ်ာက္ ကြယ္ သြားမည္...
YOU ARE READING
သူေဠးသမီးနဲ႔ Gangster ကိုကို
FanfictionSpoiled girlဖစ္တဲ့ အိမ့္မူးေဝ တစ္ေယာက္ barမွာမိမိ bffကို ပစ္သြားတဲ့ ေယာကျ္ားအားေတြ႕ရာမွ အခန္းထဲ ဝင္ ပီးအရွက္ ကြဲရာ အခန္းမွား သြားေသာအခါ... အခန္းထဲ မွာ ရွိ ေန ေသာလူမွာသူမ ထင္ သလို သာမန္လူတစ္ ေယာက္မဟုတ္ပဲ လူဆိုးဂိုဏ္းအဖြဲ အစည္းရဲ႕ ေခါင္းေဆာင္ဖစ္ေန ေလ၏