"ျဖန္း(ပါး႐ိုက္သံ)
"ေတာက္!!"
ပါး႐ိုက္သံနဲ႔ အတူ ဒယ္ဒီဆီက ေတာက္ေခါက္သံ ဟိန္းထြက္လာသည္။
"ဒယ္..ဒယ္ဒီ"
အိမ့္မူးေဝ ဆီက တုန္႔ခါသံနဲ့အတူ အခန္းထဲက ေမေမႀကီး၊မမ နဲ႔ ကိုကိုတို႔ပါ အသံတိတ္သြားသည္။
"ဒီေန႔ မင္း လုပ္ခဲ့တဲ့ လုပ္ရက္က ဘယ္ေလာက္ေတာင္ ဆိုးရြားလိုက္လဲ? ဦးေအာင္လြင္တို႔ဆိုတာ ဒယ္ဒီတို႔ရဲ႕ မိတ္ေဆြအရင္းႀကီးေတြ၊သူတ္ု႔ ပြဲမွာ အခုလို ဖ်က္စီးပီး ဒီမိသားစုသိကၡာကိုခ်ရတာ မင္းေက်နပ္လား?"
"ဒယ္ဒီ...ဒယ္ဒီ၊အဲ့ကိစၥ..သမီး..."
"ဟုတ္ပါရဲ႕၊ ကြ်န္မျဖင့္ ကိုေအာင္လြင္တို႔ကို ဘယ္လိုေတာင္မ်က္ႏွာျပရမလဲ မသိေတာ့ဘူး"
".....ဘာလဲ? ေမေမႀကီးရဲ႕ မေတာ္ရေသးတဲ့ခမည္းခမက္ေတြက ဒီကိစၥေလာက္ကို သေဘာထားမသိမ့္သင္ႏိုင္ေတာ့ဘူးလား? အဟင္း...ေမေမႀကီး ခမည္းခမက္ေတြက ေတာ္ေတာ္သေဘာထားေသးတာပဲ၊ေမေမႀကီးဒီေလာက္ဖားဖားယားယားနဲ႔ကပ္ထားတဲ့ဟာကို.."
"အိမ့္မူးေဝ!!"
"ဘာလဲ? ကြ်န္မေျပာတာမွားလို႔လဲ? အဟား...မိသားစုဆို? မိသားစုဆိုတာ ဘာလုပ္လုပ္ခြင့္လႊတ္နားလည္ေပးရမွာ၊ ေျဖရွင္းေပးရမွာမဟုတ္ဘူးလား?"
"တိတ္စမ္း......သမီးအငယ္ဆံုးမို႔ အိမ္က လူေတြက ဒီေလာက္အလိုလိုက္၊ျဖည့္စည္းေပးတာကို ဒီလိုပံုစံမ်ိဳးနဲ႔ လူမ်ားအျမင္မွာ အရွက္လဲ ခြဲေသးတယ္၊ တစ္ခြန္းမက်န္ျပန္ေျပာေနေသးတယ္၊မင္းဟာေလ..ၾကာေလ မင္းအေမနဲ႔ တစ္ပံုစံတည္းပဲ..အိမ့္မူးေဝ"
"ဒယ္ဒီ....မာမီကို ဒီကိစၥမွာဆြဲမထည့္နဲ႔၊ ဘာလဲ? သမီးကို ဆံုးမ ေျပာဆိုမဲ့အခ်ိန္ၾကမွ မာမီကို သံုးတာလား? ဒယ္းီပါးစပ္ကေန မာမီနာမည္ၾကားရတာ...."
"ေတာ္ပီ....မနက္ျဖန္ သြားပီးဒူးေထာက္ေတာင္းပန္လာခဲ့"
"ဟင္အင္း....သမီးဘာအမွားမွမလုပ္ထားတာကိုဘာကို ေတာင္းပန္ရမွာလဲ?"
"ေအး...အဲ့လိုဆို ငါလဲ မင္းကို ဒီအိမ္ရိပ္ကိုေတာင္နင္းေစရမွာမဟုတ္ဘူး"
"ဘာ? ဒယ္ဒီ...ဒယ္ဒီဘာေျပာလိုက္တယ္"
"ငါေျပာတဲ့အတိုင္းပဲ၊ မင္းဒီမိသားစုရဲ႕ စကားေျပာတာကို နားမေထာင္၊လုပ္ခ်င္ရာလုပ္မယ္ဆိုတာ ဒီအိ္မ္နဲ႔ ေဝးခ်င္လို႔ပဲ မဟုတ္ဘူးလား?"
"ဒယ္ဒီ!!"
"ငါႏွစ္ခါမေျပာခ်င္ဘူး..အိမ့္မူးေဝ။ မင္း႐ူပ္ထားတဲ့အလုပ္မင္းရွင္း။ ကေလးကလားအလုပ္ေတြရပ္တန္းကရပ္ေတာ့။ ဦးေအာင္လြင္ဆိုတာ ေနာက္က်ရင္ မိသားစုဝင္ဖစ္လာမဲ့သူေတြပဲ။ ဒီထက္ပိုပီးမိသားစုပံုရိပ္ကို ထိခိုက္ေအာင္လုပ္ဖို႔ငါခြင့္မျပဳေတာ့ဘူး"
"သမီး မနက္ျဖန္ ဦးေအာင္လြင္တို႔အိမ္ကို ေခၚသြားေပးပါ့မယ္။ ဒီေန႔ဖစ္ခဲ့တာ ေတြက သမီးတို႔အမွားလဲ ပါပါတယ္။ သူ႔ကို အနားမွာ မေနခိုင္း...."
"သမီး...ေမေသာ္ခက္!! ဝင္မပါနဲ႔"
"ဟုတ္ပါတယ္။ဒယ္ဒီ...ညီမေလး က ကေလးဆိုေတာ့ အေပ်ာ္သာသာလုပ္လိုက္တာေနမွာပါ။ ကြ်န္ေတာ္ မနက္ျဖန္ သိမ့္ခက္တို႔အိမ္သြားမွာပဲ။ အဲ့ၾကရင္ ညီမေလးကို ေခၚသြားမယ္ေလ"
"............" အိမ့္မူးေဝ စိတ္ပ်က္တဲ့ အၾကည့္ေတြနဲ႔ မမ ေရာ့ကိုကို ကို႔ပါ ၾကည့္လိုက္သည္။ အခုၾကမွ လူ႔ကိုဂ႐ုစိုက္တဲ့ ပံုစံေတြနဲ႔ အမႀကီးအမိရာ အကိုႀကီးအဖရာ လိုမ်ိဳးေျပာေနၾကတယ္။ ႏွစ္ေယာက္သား ေတာ္ေတာ္ေလး သ႐ုပ္ေဆာင္ေကာင္းတာကို ေတာ့ခ်ီးက်ဴးရမယ္။
"မလိုဘူး...သမီးလဲ သြားမွာမဟုတ္တဲ့အတြက္ မမ ေရာ့ကိုကို ေရာ့ သ႐ုပ္ေဆာင္တာရပ္လိုက္ပါေတာ့"
"ၾကည့္စမ္း...ၾကည့္စမ္း။ ဒီေကာင္မေလး...."
အိမ့္မူးေဝ အခန္းထဲက ထြက္လာခဲ့ကာ ကိုယ့္အခန္းထဲကိုသာဝင္လာခဲ့သည္။ တံခါးကို ေသာ့ခတ္ကာ ပစ္က်ထိုင္မိလိုက္၏။
"..........."
သူမမေတြးမိပါ။ အဲ့ alarm က တကယ္ျမည္မယ္ဆိုတာ ထင္ကို မထင္ထား။ ဟိုလူလဲ အဲ့ alarmကို တီးတာပဲ။ သူၾကဘာလို႔ မျမည္တာလဲ? အိပ္ယာေပၚပစ္လဲလိုက္ကာ နံရံကို ၾကည့္ေနကာ
"ငါ သြားပီးေတာင္းပန္သင့္သလား? ငါအမွားမွ မဟုတ္တာ။ ပီးေတာ့ ပြဲပ်က္သြားရတာက မီးစင္လဲ သြားလို႔ေလ။ ငါေၾကာင့္ ဖစ္ရတာမွ မဟုတ္တာ။ ဟြန္း..ငါက႐ူးေနလို႔ဒူးေထာက္ေတာင္ေတာင္းပန္ရဦးမယ္။ ေတာ္ပီ...အိပ္တာပဲေကာင္းမယ္"
YOU ARE READING
သူေဠးသမီးနဲ႔ Gangster ကိုကို
FanfictionSpoiled girlဖစ္တဲ့ အိမ့္မူးေဝ တစ္ေယာက္ barမွာမိမိ bffကို ပစ္သြားတဲ့ ေယာကျ္ားအားေတြ႕ရာမွ အခန္းထဲ ဝင္ ပီးအရွက္ ကြဲရာ အခန္းမွား သြားေသာအခါ... အခန္းထဲ မွာ ရွိ ေန ေသာလူမွာသူမ ထင္ သလို သာမန္လူတစ္ ေယာက္မဟုတ္ပဲ လူဆိုးဂိုဏ္းအဖြဲ အစည္းရဲ႕ ေခါင္းေဆာင္ဖစ္ေန ေလ၏