1.Kapitola

36 2 1
                                    

Vzbudila jsem se a podle tmy venku jsem poznala že je ještě večer nebo hodně brzo ráno. Vstala jsem a šla si dát kávu. Seděla jsem na židli a popíjela. Došla jsem si ještě pro telefon, rovnou jsem se podívala kolik hodin bylo 5:47 jsem čekala méně, zívla jsem a projížděla Instagram, když mi přišla zpráva od rodičů. Nejdřív jsem si otevřela zprávu od mamky "Děkuji ti zlatíčko, hlavně tam na sebe dej pozor." pak jsem si přečetla zprávu od táty "Dávej na sebe pozor a jestli tam na tebe někdo hrábne urazím mu ruce. Buď prosím opatrná a dávej na sebe pozor. Mám tě rád." usmála jsem se a dopila kávu, směna mi začala v osm plno času, co budu dělat? Odpověď přišla hned usnula jsem u stolu. Vzbudilo mě když do mě někdo začal strkat ,,Al?" podívala jsem se na Lindu, která vypadala že teď vstala ,,Kolik je?" zeptala jsem se a ležela dál na stole, Lin se podívala na telefon, což mi připomíná musíme koupit nějaké hodiny ,,Bude čtvrt na osm." s povzdechem se zvednu, jdu se převléknout do pokoje, na sebe jsem si vzala černé džíny, modré tričko a přesto černou mikinu. Vyšla jsem do koupelny, vyčistila jsem si zuby, učesala si své kaštanové vlasy a udělala jsem si cop, lehce se nalíčila. Vyšla jsem z koupelny do které teď vplula Lin. Dala jsem si ještě snídani, napila se šťávy a vydala se k práci. Popadnu telefon, klíče (měly jsme dvoje), sluchátka, peněženku, obula jsem se a vyšla. Bylo to opravdu jen kousek, měla jsem ještě pět minut rezervu. U kavárny stála žena s krásnými rovnými černými vlasy a odemykala kavárnu, lehce jsem jí poklepala na rameno, žena s menším leknutím se na mě otočila ,,Dobrý den, včera jsme spolu mluvily kvůli brigádě." žena se usmála, naznačila že mám jít za ní ,,Dobré, děkuji že jste mohla začít hned dnes. Jen spolu něco podepíšeme a pak se můžeme dát do práce." řekla žena energicky, chvíli jsem však mlčela abych si řádně přeložila větu ,,Dobře moc se těším."
Po tom co jsem podepsaly pár papírů mi Mira (majitelka) dala uniformu. V šatně jsem se převlékla, vyšla jsem a stoupla jsem si za pult. O pár minut zamnou přišla nejspíš další pracovnice, vypadala taky nějak na dvacet, měla neposedné hnědé vlasy s karamelovýma očima. Usmála se na mě a představila se mi jako Soo Blaor. Mira mi řekla že budu obsluhovat, Soo bude dělat kávu a já jim to odnesu. Přikývla jsem že chápu. Jen se usmála a přetočila tubuly na otevřeno.
Šlo to celkem v pohodě, byla jsem na sebe pyšná! Mira byla spokojená a s Soo jsem si taky sedla. Práce šla sama, až jsem zjistila že mám padla. Šla jsem do šatny se znovu převléknout, vzala jsem svůj telefon, měla jsem pár zmeškaných hovorů od Lin. Zavolala jsem Lin, když mi to zvedla zněla nérvózně, hlas se jí mírně klepal ,,Al-kde jsi teď? Máš už-padla?" snažila se mluvit klidně ,,Jo teď jsem skončila. Proč?" řekla jsem celkem vyděšeně ,,No, já zapomněla cestu domů." řekla opatrně, čekala že budu nejspíš naštvaná, normálně bych byla, ale byla jsem celkem dost klidná ,,Dobře dojdu pro tebe, jen mi pošly adresu kde pracuješ." ,,D-dobře." zavěsila jsem, do minuty mi přišla od toho paka SMS s adresou. Adresu jsem zadala do GPS v mobilu a už jsem šla pro ní. Čekala na lavičce před celkem velkým obchodem s oblečením. Jakmile mě zpozorovala, zvedla se a běžela ke mně, skočila po mně ,,AL!" spadly jsme na zem, zasmála jsem se ,,Ty jsi vážně pako." zvedla jsem se a nabídla jí ruku, s úsměvem ji přijala a vyrazily jsme domů. Cestou jsme koupily hodiny. Linda mi vyprávěla že jednomu malému klukovy dávala holčičí oblečení, vyprskla jsem smíchy ,,To se může stát jen tobě Lin." zamračila se a mrmlala si něco jako ,,Nešlo to poznat, vypadal fakt v obličeji jako holka."
Doma jsem nám udělala večeři, Lin se šla po jídle umýt a rovnou spát. Já jí hned následovala.

Uběhli dva týdny. A podle lístků, které nám dal Jin včera večer, má být koncert dneska. To bude otrava. Linda se náramně těšila, je to její oblíbená korejská skupina. Podle lístků máme VIP a podle Jina můžeme potom po koncertu za celou skupinou do zákulisí, když nám to řekl Linda byla v sedmém nebi. Vzala jsem si své černé džíny s pár děrami, bílé tričko s krátkým rukávem s potiskem "100% CRAZY" přes to jsem měla ještě slabší mikinu na rozepínání, své tmavě hnědé vlasy jsem měla volně. Linda měla na sobě světle modré džíny, šedé tričko bez potisku a tmavě zelenou mikinu. Linda si o pro ti mě své blond kadeře zapletla do krásného copu. Koncert začínal v 18:00 a končil 23:00. Měly jsme ještě dvě hodiny čas, ale radši jsme vyrazily už teď, hádám že většina lidí chodí dřív, kvůli frontě. Do vaku, který jsem si vzala, jsme daly peněženky, lístky. Linda mi tam dala ještě hřeben kdyby náhodou. Telefony jsme měly v kapse u džín. Tedy já ho měla v ruce a podle GPS šly k místu kde by měl koncert být. Cesta nám zabrala půl hodiny než jsme našly budovu v které se to konalo. Bylo tam plno lidí, plno dívek křičely a pištěly. Takový hluk. U vstupu bylo několik lidí v černém obleku, nejspíš kontrolovaly pravost lístků. Pak od hlavního byl ještě jeden vstup s velkou cedulí VIP. Lin mě chytla za ruku a táhla ke dveřím. U dveří si nás změřil bodyguard pohledem ,,Máte lístky?" zeptal se hlubokým a drsným hlasem, vytáhla jsem dva lístky a podala mu je. Vzal si je a studoval jestli to nejsou padělky, nakonec odtrhl kousek ze strany, dal nám visačky a vrátil nám lístky ,,Užijte si koncert slečny." řekl už vlídněji a otevřel dveře za ním. Vstoupily jsme, od ostatních lidí nás oddělovalo červený provaz. V hale už teď bylo plno lidí a to jsme tu dřív. Postupovaly jsme stále uličkou až dopředu, stály jsme pod pódiem, od ostatních jsme byly pořád oddělený červeným provazem. Do haly se hrnulo čím dál víc lidí. Za necelou hodinu se světla, která ozařovala halu, vypnula a jen ta pódiu zůstaly reflektory svítit. Na pódium vstoupil muž s mikrofonem ,,Dobrý večer všem! Nebudu to dlouho zdržovat a přivítejte skupinu Bangtan Boys!" ozval se obrovský potlesk a vřískot, na pódium přiběhlo sedm kluků, mávaly na všechny kolem. Postavili se na kraj pódia do řady, za nimi na obrazovce se objevil nápis DNA. Začala hrát hudba, jen co začaly zpívat měla jsem pocit že mě někdo pohladil po duši. Bylo to tak uvolňující, moje tělo se hýbalo samo do rytmu písně. Lin se taky pohybovala do rytmu, hudba i text byl chytlavý. Už chápu co na tom lidi vidí. Linda přišla blíž ,,Tak co? Byl to dobrý nápad ne?" zasmála se, musela jsem se taky zasmát ,,Byl to super nápad!" měla jsem chuť tančit, i když tančit neumím, umím jen shuffle, ale to teď tančit nebudu, budu si užívat koncertu. Písnička skončila a hned začali zpívat další. Když jsem se podívala kolem, byly jsme s Lin jediní kdo má VIP. Předpokládám že VIP je hodně drahý a celkově lístky taky. Po skončení další písničky se napili vody, Jin přistoupil k okraji kde jsme stály s Lindou, zakryl si mikrofon ,,Po skončení tu počkejte někomu řeknu ať vás do zadu odvedou, dobře?" usmál se, jen jsme přikývly, slyšela jsme nějaké holky jak něco pokřikují. Jin se vrátil ke skupině a pokračovali v koncertě.
Zazněla poslední písnička. Všichni křičeli, tleskali, vřískali a volali na členy BTS. Znovu tam přišel nějaký muž ,,Tak to byli BangTan Boys! Potlesk! Děkuji že jste přišly!" skupina přála šťastnou cestu domů a loučili se s fanoušky. Postupně se hala vyprazdňovala a ozýval se šum jak si všichni mezi sebou povídali. S Lindou jsme se na sebe podívaly ,,Asi by jsme měly jít taky." řekla jsem když jsme se rozhlédla po skoro prázdné hale ,,Ale Jin nám řekl že tu máme počkat." protočila jsem očima a čekaly i když jsem chtěla jít domů spát, Linda mě nenechala ,,Promiňte, ale musíte odejít. Koncert skončil." otočila jsem se na bodyguarda, který nás sem pouštěl, šouravým krokem jsme chtěly odejít. Pak nás najednou chytil za rameno ,,Omlouvám se, teď mi přišla zpráva že máte přijít za skupinou. Moc se omlouvám." chvíli mi trvalo než jsem si to přeložila, bodyguard nám naznačil že máme jít za ním, bez řečí jsme šly. Zastavily jsme až u dveří kde stál další z bodyguardů, nic neřekl a otevřel nám ,,Běžte už na vás čekají." vešly jsme, Lin se tvářila nadměrně nadšeně že osobně pozná BTS. Uslyšela jsem smích a jak si kousek od nás někdo pokřikuje. Před námi jsme měly další dveře. Chvíli jsem váhala, ale nakonec jsem zaťukala. Hlasy i smích utichly. Někdo přišel až ke dveřím, otevřel je kluk s roztřepenými světlými vlasy a černýma očima, byl vyšší něž já a Lin. Prohlédl si nás obě od hlavy až k patě. Usmál se na nás, ustoupil ode dveří abychom mohly projít. Prošly jsme kolem něj. Bylo mi trochu trapně ,,Ahoj. Tak co jaký byl koncert?" zeptal se Jin, chvíli jsme mlčely ,,Byl super!" řekla štěstím bez sebe Lin ,,Jo bylo to dobrý." usmála jsem se, kluk co nám otevřel kolem nás prošel a stoupl si vedle černovlasého ,,Jak se jmenujete?" usmál se na nás červenovlasý ,,Já se jmenuji Alice, ale říkejte mi Al." ,,Já jsem Linda. Mě říkejte Lin." všimla jsem si že neustále na jednom neustále visí pohledem, byl to ten který nám otevřel ,,Mě už jménem znáte, ale i tak. Já jsem Kim Seok Jin, ale stačí jen Jin." ten co nám otevřel se představil jako Min Tae Hyung, ale máme mu říkat buď V nebo Tae. Pak tu byl Jimin, J-Hope, Suga, Jungkook a Rap Monster. Jen jsme tam stály, celkem trapný ,,Měly by jsme jít, pokud by vám to nevadilo. Rády jsme vás poznaly." uklonila jsem se ,,Ještě nechoďte." ozval se Jungkook, chtěla jsem něco říct, ale Suga mě předběhl ,,My vás neukousneme." všichni se zasmály, otočila jsem se na Lin ,,No tak Al. Bude sranda a navíc kdy máš možnost být takhle se slavnými lidmi." protočila jsem oči, dělala jsem že přemýšlím ,,No tak dobře. Ale stejně potom musíme jít." Lin se rozzářily oči, je jak malá ,,Když už jsi mluvil o ukousnutí, něco by to chtělo k jídlu." kluci a Lin se zasmály ,,Taky bych si něco dal." Jimin se usmál takovým divným úsměvem, který se mi nelíbil. Nechala jsem to plavat. RM nás pobídl ať jdeme blíž, sedly jsme si na gauč, který tu byl. J-Hope co jsem tak zaslechla, tak objednával pizzu, otočil se k nám ,,Jakou chcete pizzu?" ,,Sýrovou." řekly jsme s Lin jednohlasně, přikývl a pokračoval v rozhovoru. Jin si sedl vedle Lin ,,A odkud jste? Je jasný že nejste z Koree." ,,No, nejsme odtud. Ten den co jsme tě ''zachránily" od těch otravně uřvaných holek jsme se přestěhovaly z České Republiky." všichni na nás koukaly s otevřenou pusou, nakonec si Suga odkašlal a prolomil ticho ,,T-to je dost daleko. Proč tak daleko od domova?" s Lin jsme si vyměnily pohledy, znovu jsme se podívaly na ně ,,Máme rádi korejskou kulturu, jídlo, hudbu. A když máš možnost tak proč sem nejít." nic na to neřekli ,,Hej Al-" Jimin se sklonil přes opěradlo a byl tak kousek od mého obličeje, vyjekla jsem a spadla z gauče, všichni se rozesmály. Mě to vtipné moc nepřišlo, otočila jsem se k nim zády a hrála si na uraženou ,,Ale no tak, snad se na nás nezlobíš?" řekl Kooki sotva držící smích, nic jsem neříkala ,,Ach jo tak tu bude asi jedna SÝROVÁ pizza navíc. Asi si jí rozdělíme viďte?" Lin ty jsi mě zradila, kousla jsem se do rtu ,,Ty jo, už teď cítím tu vůni a tu skvělou chuť." proklínám tě Lindo! Někdo zaklepal na dveře a vešel bodyguard s pizzama. Prošel kolem mě a položil pizzy na stůl za mnou. Al vydrž to ,,Páni to vypadá krásně, vážně nechceš Al?" kašlu na to otočila jsem se, hned ta první byla sýrová, chňapla jsem po ní ,,Hej! Ta je moje!" zakřičel Tae ,,NE! Tu jsem si teď poctivě ukradla!" zakřičela jsem na něj nazpět, všichni na nás s pobavením koukaly ,,Přece se kvůli pizze nepoperete?" řekl mezi smíchem Jimin ,,Kvůli jídlu všechno!" schovala jsem se za Sugou který byl nejblíž ,,Neschovávej se!" vykoukla jsem a vyplázla na něj jazyk a konečně si vzala první kousek, mňami. Všichni se pochechtávali a rozebraly si pizzi. Začali jsme si u jedení povídat. Suga se málem jednou udusil svou šunkovou pizzou. Vzala jsem si do ruky telefon a podívala se kolik je, jen jak jsem viděla že už budou dvě hodiny ráno jsme vylítla na nohy, všechny oči se na mě podívaly ,,Co se děje Al?" zeptal se J-Hope, který ze mě nespouštěl oči stejně jako ostatní ,,My už budeme muset jít. Já vstávám ráno do práce a Lin ty taky." ta se taky podívala na hodiny, vytřeštila oči a taky se tak rychle postavila jako já před chvílí ,,No dobře, stejně my už taky musíme k nám domů." zívl Tae, poděkovali jsme a měli v plánu odejít ,,A dáte nám na sebe kontakt?" otočili jsme se na ně, povzdechla jsem si a hledala něco na psaní a někam kam bych jim napsala můj telefon ,,Tady." usmál se na mě Jin, sklopila jsem hlavu a vzala si od něj papír a tužku. Napsala jsem jim tam moje číslo a Lin tam napsala to svoje. Pak nám kluci daly taky nějaký papír, prohlédla jsem ho očima, byli to jejich telefonní čísla ,,Díky a děkujeme za hezký večer." usmála jsem se, Lin do mě šťouchla ,,Nauč se usmívat upřímně." protočím očima, dám papír do vaku, ukloním se a mizím za dveřmi. Lin mě za chvíli následuje. Po tom co jsme přišly domů, jsme šly rovnou spát. 

Dvě Holky v KoreiKde žijí příběhy. Začni objevovat