część 1

7.9K 41 4
                                    



Po śmierci rodziców zostałem sam z babcią. Rodzice zostawili mi dwie kamienice ja mieszkałem w jednej babcia w drugiej poza tym zajmowała się administrowaniem więc miałem dużo czasu dla siebie i mogłem się oddać mojej ulubionej zabawie w maluszka. Mimo wieku jestem małym drobnym chłopcem o delikatnych rysach. Z racji mojego wyglądu nigdy nie miałem problemu z zakupem pieluch i dziecinnych ubrań. Nadeszła wiosna więc postanowiłem kupić cienkie rajtuzki i kilka par skarpetek. Na bazarze jest ich wiele ale jedna z pań ma takie wzory które mi się zawsze podobały dlatego poszedłem do niej. Zauważyłem że rozszerzyła asortyment o sukieneczki były takie słodkie jak lubię ale za małe dla mnie. Kupiłem różowe rajtuzy w niebieskie jednorożce i skarpetki z falbankami, odchodząc spytałem niby od niechcenia czy nie ma sukienek w większym rozmiarze bo mam wyrośniętą chrześnicę. Pani powiedziała żebym przyszedł jutro bo ma w domu nowy towar to mi pokarze i na pewno coś się znajdzie.Byłem szczęśliwy z radości pod dres założyłem pieluchomajtki nowe rajstopy i do kompletu podkoszulek z jednorożcem. Pani przywitała mnie i powiedziała że możemy jechać bo koleżanka popilnuje jej stoiska. Po krótkiej jeździe byliśmy u niej.Mieszkała w starej części miasta nad rzeką same stare domy. Miała jedno piętrową kamienicę zajmowała parter górę lokatorka.Weszliśmy do mieszkania a ona mówi do mnie żebym się rozebrał to coś przymierzymy ZDĘBIAŁEM i zrobiłem się purpurowy i chciałem wyjść. Pani podeszła do mnie zaczęła głaskać mnie po buzi i uspokajać. Powiedziała że jak robiłem u niej zakupy to już wtedy się zorientowała że to dla mnie a dzisiaj zauważyła że spod dresu widać mi rajtuzy. Głaszcząc mnie mówi że małe dziewczynki nie mają się czego wstydzić. Pomału zaczęła odsuwać mi dres.„O jaka ładna bluzeczka" a ja stałem jak kołek potem powoli obsunęła mi spodnie posadziła na stołku i zdjęła buty i spodnie. Wzięła mnie za rękę i prowadząc do pokoju powiedziała że nie mam się czego obawiać ponieważ jest doświadczoną nianią adult baby. Po wejściu do pokoju osłupiałem to był pokój dla małej dziewczynki. W rogu duży kojec łóżeczko, przewijak, duża szafa z lustrem, komoda i duży wózek dziecięcy. Na początek znalazła mi buty białe baleriny z różową kokardą. Potem otworzyła szafę zestaw sukienek był imponujący. Zaczęły się przymiarki. Po dopasowaniu sukienki kazała mi usiąść na przewijaku a jak zacząłem protestować wsadziła mi smoczek do ust i powiedziała że małe dziewczynki nie mówią i są posłuszne.Potem rozbierając mnie przekazała mi zasady. Mam nazywać ją ciocią a i być bezwzględnie posłuszną. Podczas jej nieobecności będę miała nianię sąsiadkę z góry której też mam bezwzględnie słuchać. Byłem wystraszony bliski paniki a było to kiedyś moim marzeniem. Po ściągnięciu pieluchy ciocia ubrała gumową rękawiczkę i zaczęła dokładnie nacierać żelem moje miejsca intymne. Gdy zaczęła mnie pudrować do pokoju weszła niania,dziewczyna młodsza ode mnie o kilka lat i strasznie pewna siebie. Ciocia kazała jaj dokończyć przewijanie i poszła przygotować mi flachę. Po ubraniu niania wsadziła mnie do wózka i zaczęła karmić ciocia powiedziała że mam być grzeczna i słuchać niani puki ona nie wróci do domu.

Moja Przygoda z AB/DLOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz