"Suga!To..tolong!!..."Jerit Yoonhwa. "Yoonhwa!Woi lepaskan Yoonhwa!"Jerit Suga.
"Hahaha...Hai Suga..."
Mata Suga membulat. "M...Mark?!"Suga mengepal penumbuknya. "Oh...Hi MIN SUGA...Ape khabar?Lame tak jumpe.kawan lama..."Sekali lagi mata Suga membulat. "S...Seungri?!!...Ape kau buat kat sini?"Tanya Suga. "Oh...Sejak kau dah tak join kitorang banyak kumpulan lain amik kesempatan hancurkan kitorang.So...Kumpulan kita dah hancur.Kebetulan...Aku sekarang diupah untuk...Musnahkan kau..."Kata Seungri. "Kau akan dapat balasan sebab dah bunuh adik aku!"Kata Ray. "A...adik?..."Suga kepelikkan. "Jangan cakap kau dah lupa yang kau dah bunuh Chen adik Ray..."Kata Seungri. "J..jadi Ray abang Chen..."Suga menunduk.
"S...Suga!Uhuk uhuk..."Suga memandang Yoonhwa yang sedang dicekik. "Yoonhwa!"Suga menumbuk orang yang mencekik Yoonhwa. "Aku akan pastikan kau mati!"Ray menumbuk perut Suga. Suga melawan semua pengikut Mark. Pergerakan Suga sangat tangkas. Menahan dan menyerang balas pengikut pengikut Mark yang ramainya hampir 20 orang.
Setelah lama berlawan tanpa berehat pergerakan Suga akhirnya menjadi perlahan. Suga mengelap kasar darah di hujung bibirnya. "Huh...Dah penat ke? "Sindir Mark. Mark menendang belakang lutut Suga kuat hingga menyebabkan Suga jatuh melutut. Daewon menumbuk muka Suga. Tiba tiba Ray meluru ke arah Suga dengan sebatang kayu besbol. "Aku.Takkan.Maafkan.Kau!!!..."Ray memukul kepala Suga menggunakan kayu besbol di tangannya. Suga rebah. Kepalanya berlumuran darah. Bukan hanya kepalanya. Tetapi seluruh badannya. Mark, Ray, Daewon, Seungri beserta pengikutnya yang lain cepat cepat melarikan diri.
Yoonhwa yang dari tadi menyaksikan perlawanan Suga akhirnya pergi ke arah Suga dengan kaki nya yang sakit. "Suga...Suga...Kau bertahanlah.Kau kena bartahan dan terus hidup!Kau tak boleh tinggalkan aku macam ape yang Meow buat.Kau Meow aku!Kau janji takkan tinggalkan aku kan?...Aku sayang kau...Hwa sayang Suga Meow..."
Ambulan pun sampai di tempat kejadian.
YOU ARE READING
Meow...•M.Y.G•[✔]
Short Story"Meow....." "Stop panggil aku Meow boleh ak?!..." "Kau tetap Meow aku walaupun kau takkan ingat balik"